Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2621 Del Skrevet 27. februar 2007 P - sprøyte er skumle greier. ← Ja jeg syns det er helt sykt at folk fortsatt får den..... En på jobben sluttet med den og hun raste ned i vekt da... Hvorfor kunne ikke det vært meg liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #2622 Del Skrevet 27. februar 2007 Men da du startet på lavkarbodiett, visste du 100% hva du fikk i deg? Hvis man ikke er kjempenøye når man går på sånne dietter fungerer de nemlig svært dårlig, og du kan derfor ha risikert å fått feil sammensetning... Og du gikk vel ikke på det så lenge heller mener jeg å huske? Men uansett, du ser jo at kroppen er helt merkelig etter psprøyta, så derfor er jeg overbevist at det er den som har skyld i din manglende graviditet! Og det er jo bra for da kommer alt til å ordne seg med tiden (jada jeg vet hva legene sier, men legene innrømmer hele tiden at det finnes store hull i legevitenskapen selv om mange ikke vil innrømme det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2623 Del Skrevet 27. februar 2007 Men da du startet på lavkarbodiett, visste du 100% hva du fikk i deg? Hvis man ikke er kjempenøye når man går på sånne dietter fungerer de nemlig svært dårlig, og du kan derfor ha risikert å fått feil sammensetning... Og du gikk vel ikke på det så lenge heller mener jeg å huske? Men uansett, du ser jo at kroppen er helt merkelig etter psprøyta, så derfor er jeg overbevist at det er den som har skyld i din manglende graviditet! Og det er jo bra for da kommer alt til å ordne seg med tiden (jada jeg vet hva legene sier, men legene innrømmer hele tiden at det finnes store hull i legevitenskapen selv om mange ikke vil innrømme det ) ← jeg spiste jo som den legen sa, men personlig syns jeg jo hun var stokk teit, og ikke spesiellt flink så hvem vet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #2624 Del Skrevet 27. februar 2007 Nei da er det ikke sikkert det funka... Jeg ville anbefalt å følge fedon dietten, evt starte med en atkins og gå over til fedon hvis du skal prøve lavkarbo. Leser du bøkene deres så lærer du enormt mye om næringsinnhold i mat! Og det er alfa og omega når man skal følge en diett. Det finnes mange feller man vanligvis ikke vet om. Et tips: prøv deg på atkins, så forsvinner sukkersuget rimelig kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2625 Del Skrevet 27. februar 2007 Nei da er det ikke sikkert det funka... Jeg ville anbefalt å følge fedon dietten, evt starte med en atkins og gå over til fedon hvis du skal prøve lavkarbo. Leser du bøkene deres så lærer du enormt mye om næringsinnhold i mat! Og det er alfa og omega når man skal følge en diett. Det finnes mange feller man vanligvis ikke vet om. Et tips: prøv deg på atkins, så forsvinner sukkersuget rimelig kjapt ← Får se på det når jeg kommer tilbake.. :-) Hadde egentlig vurdert Grethe Roede men får se det an. Satser på å bli gravid fort og gå på gravid kurset til Grethe Roede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #2626 Del Skrevet 27. februar 2007 Lurt ja! Jeg synes Grete Rode er er kjempebra! Man lærer utrolig masse om kost og ernæring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2627 Del Skrevet 27. februar 2007 Lurt ja! Jeg synes Grete Rode er er kjempebra! Man lærer utrolig masse om kost og ernæring! ← Har du gått på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #2628 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, jeg gikk på det for noen år siden, men nå klarer jeg meg litt på egenhånd og bruker vg's vektklubb i stedet. Men kurs er veldig kjekt for de som ikke kan noe om den type kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2629 Del Skrevet 27. februar 2007 Da er jeg mer eller mindre klar.. Kommer innom om det skulle passe seg sånn Cherio so long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 27. februar 2007 #2630 Del Skrevet 27. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #2631 Del Skrevet 28. februar 2007 Kos deg masse på tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. februar 2007 #2632 Del Skrevet 28. februar 2007 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. februar 2007 #2633 Del Skrevet 28. februar 2007 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. februar 2007 #2634 Del Skrevet 28. februar 2007 Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2007 #2635 Del Skrevet 1. mars 2007 Skal hilse dere alle fra en solbrent Grace som begynner å bli desperat etter å få datatilgang Det er tydeligvis noen barn som opptar den eneste pc'n på hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2636 Del Skrevet 2. mars 2007 Naa er endelig de drittungene gaatt og lagt seg men det hjelper lite for naa sover alle hjemme i Norge.... Ha det fint folks... P.s: skal begynne med hormoner her nede men har heldigvis ikke kommet dit helt enda.. skriver mer en dag jeg faar lempet bort fjortisene....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. mars 2007 #2637 Del Skrevet 2. mars 2007 Håper du koser deg masse! Og blir brun! Er det på Gran Canaria du er? I såfall vet jeg om et par steder hvor du kan sitte på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. mars 2007 #2638 Del Skrevet 2. mars 2007 Kos deg på tur og knask piller så det suser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #2639 Del Skrevet 3. mars 2007 Har endelig klart aa karre meg til hotell pc'n men det sitter noen og venter paa at jeg skal bli ferdig saa det blir nok ikke lenge paa naa;) Skal snart ut aa spise, er ikke akkurat over imponert over matn her men blir vel mett... Ha det fint saa lenge alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. mars 2007 #2640 Del Skrevet 3. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg