Arwen Skrevet 26. februar 2007 #2601 Del Skrevet 26. februar 2007 jobbe? Må man det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2602 Del Skrevet 26. februar 2007 `Næ, de har jo ikke blokkert kg ← Det gjorde de faktisk en gang for lenge siden.. Etter tre dager sendte jeg mail og spurte om de kunne åpne den. Sa jeg brukte KG til å finne mat oppskrifter, for chat/forum er ikke lov. jobbe? Må man det også? ← Nei det syns jeg ikke man burde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2007 #2603 Del Skrevet 26. februar 2007 Jøss så strenge de er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. februar 2007 #2604 Del Skrevet 26. februar 2007 Større sjans for å bli gravid og mindre abortfare hvis jeg blir det. ← Det slo meg at jeg må være ganske så fruktbar :klø: Men så kom jeg på at jeg hadde vært på slankekur i omtrent 5 måneder frem til den dagen jeg testet positivt, så kanskje det var med på å gjøre meg gravid? For da spiste jeg mindre sjokolade enn vanlig... Men det høres litt snedig ut? Jeg har aldri hørt at det å avstå fra sukker skal gjøre at man lettere blir gravid? Men hvis det er sånn, så er det jo verd det det da!! Den msn jeg bruker på jobben er blokket... Hva skal jeg gjøre nå da? Jobbe?!?!? ← Oj da... Jeg så nemlig etter deg på msn nå, men der var du jo ikke. Tenkte å høre litt mer om sydenturen din og spørre om du har fått pakken din fra H&M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2605 Del Skrevet 26. februar 2007 Jøss så strenge de er da! ← Ja det er ganske strengt egentlig.. Det slo meg at jeg må være ganske så fruktbar :klø: Men så kom jeg på at jeg hadde vært på slankekur i omtrent 5 måneder frem til den dagen jeg testet positivt, så kanskje det var med på å gjøre meg gravid? For da spiste jeg mindre sjokolade enn vanlig... Men det høres litt snedig ut? Jeg har aldri hørt at det å avstå fra sukker skal gjøre at man lettere blir gravid? Men hvis det er sånn, så er det jo verd det det da!! Oj da... Jeg så nemlig etter deg på msn nå, men der var du jo ikke. Tenkte å høre litt mer om sydenturen din og spørre om du har fått pakken din fra H&M? ← Bestillte aldri fra HM, de hadde øevering om 8 ukler elelr noe sånn og det var jo for sent. Så jeg må ut og lete etter bikini i dag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. februar 2007 #2606 Del Skrevet 26. februar 2007 Synes ikke det er strengt jeg, hos oss nekter de å legge inn internett i det hele tatt. De er så redd for at folk skal sitte å surfe i arbeidstiden. Snakk om barnehagementalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2607 Del Skrevet 26. februar 2007 Synes ikke det er strengt jeg, hos oss nekter de å legge inn internett i det hele tatt. De er så redd for at folk skal sitte å surfe i arbeidstiden. Snakk om barnehagementalitet. ← Ja altså her er det faktisk pga sikkerheten. Vi er en av norges mest sikrede bedrifter. tenk f eks om et virus rammer oss. et skikkelig ille et, Det hadde faktisk stoppet Norge. så jeg skjønner det jo men jeg savner msn........................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. februar 2007 #2608 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, det er sant. Masse virus som spres via MSN om dagen så det er kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2609 Del Skrevet 26. februar 2007 Har hatt befaring fra det garderobe firmaet.. Men det ble man jo ikke noe klokere av. kunne ikke få pris før vi hadde revet det som var der, så da mener de liksom at vi skal kunne rive det som er der nå ringe de for å bestille ny tid for å så få bestillt garderoben som har 2-3 ukers leveringstid.... Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2007 #2610 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja det hørtes jo genialt ut Kan dere ikke lage egen garderobe da? lag innmaten selv, og bestill dører senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2611 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja det hørtes jo genialt ut Kan dere ikke lage egen garderobe da? lag innmaten selv, og bestill dører senere? ← Nei jeg tror ikke det er noen god løsning.. Vi må ha sånn ordentlig system, så da er det bare å ha mere tålmodighet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2612 Del Skrevet 27. februar 2007 Nå funker web msn igjen så lenge det varer da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2613 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjøpte bikini i går... x antall nr for liten....... Men samme str jeg brukte i fjor... Prøvde også endel sommerkjoler, fikk på meg en av seks..... Så da er egentlig motivasjonen for å sole seg offentlig borte vekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #2614 Del Skrevet 27. februar 2007 Du prøvde den ikke før du kjøpte den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2615 Del Skrevet 27. februar 2007 Du prøvde den ikke før du kjøpte den da? ← Neida. Jeg skulle egentlig det men så så jeg at det var så kort kø så jeg droppet det... Så jeg ber jo nesten om det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2007 #2616 Del Skrevet 27. februar 2007 Men hadde du prøvd den for lille bikinien inne i et av disse prøverommene med ekkelt lys så hadde du garantert følt deg enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2007 #2617 Del Skrevet 27. februar 2007 MEN, nå som du må kutte ut sukker så kommer du raskt inn i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2618 Del Skrevet 27. februar 2007 Men hadde du prøvd den for lille bikinien inne i et av disse prøverommene med ekkelt lys så hadde du garantert følt deg enda verre ← Det er veldig sant... MEN, nå som du må kutte ut sukker så kommer du raskt inn i den ← Håper det men vi får se da.. Kroppen er helt herpa etter jeg slutta på den p sprøyta. Jeg begynte jo med lav karbo mat og da gikk jeg jo opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2007 #2619 Del Skrevet 27. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. februar 2007 #2620 Del Skrevet 27. februar 2007 P - sprøyte er skumle greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg