Grace Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2541 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva er det som skjer i morgen. Lap? Jeg henger ikke helt med på alt som skjer her på kg for tiden,så jeg må bare spørre ← Nei lapn har jeg hatt I dag er det forsamtale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. februar 2007 #2542 Del Skrevet 19. februar 2007 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2007 #2543 Del Skrevet 19. februar 2007 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #2544 Del Skrevet 19. februar 2007 Ønsker deg lykke til, Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2545 Del Skrevet 19. februar 2007 Ja, da var det unnagjort.. Må innrømme at det ikke ble som jeg hadde trodd i det hele tatt... I brevet sto det jo at vi skulle til forsamtale og at det kom til å være andre par der. Når vi kom dit så vi bare masse gravide par, så vi syns det virket litt rart. Ble ropt opp etter ca ti minutter. Da var det bare inn på kontoret og der var overlegen. Jeg og sambo tittet forundret rundt oss og lurte på hvor alle andre var hen. Men det kom ingen andre. Legen snakket i vei og viste oss sprøytene osv. og spurte om vi hadde noen spm. Vi satt der helt parkert og forfjamset begge to og sa at nei vi lurte ikke på noe. Så sa han takk for nå og velkommen tilbake.. Og det var det... Så ikke skjønner jeg ting helt men IVF ble altså bare nevnt en gang.. Jeg og sambo forsto det som at de mener og tror at AIH behandling skal holde for oss, ble jo litt glad for det men veldig overrasket over at de ikke sa noe mer om evnt prøverør... Uansett så får jeg hvertfall ringe inn neste mens, det er i månedsskiftet så det er heldigvis ikke lenge å vente Føler meg litt forvirret akkurat nå, men det går nok over :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2007 #2546 Del Skrevet 19. februar 2007 :klø: Håper det fører til noe fornuftig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2007 #2547 Del Skrevet 19. februar 2007 Ikke greit å bli tatt på senga sånn. Man har jo gjerne noen spørsmål, men jeg glemmer de alltid når ting er helt annerledes enn jeg forventet. Kanskje dere kan sende en mail med spørsmål til noen? Godt at dere er i gang hvertfall. (Synes fortsatt det er teit at dere har samme venterom som de gravide ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2548 Del Skrevet 19. februar 2007 (Synes fortsatt det er teit at dere har samme venterom som de gravide ) ← Ja vet du det der tenkte jeg på igjen i stad. Jeg mener, det er mange som skal til aih/ivf/icsi behandling som tar dette temmelig mye tyngre enn meg, og da må det svi ekstra mye når de må sitte der sammen med så mange gravide.. Det var hvertfall 7eller 8 stykker der i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. februar 2007 #2549 Del Skrevet 19. februar 2007 Det burde du si i fra til dem (eventuellt anonymt) at det er ubehagelig for folk i din situasjon å måtte sitte på samme rom som gravide. Det burde gå an å lage et eget venterom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2550 Del Skrevet 19. februar 2007 Det burde du si i fra til dem (eventuellt anonymt) at det er ubehagelig for folk i din situasjon å måtte sitte på samme rom som gravide. Det burde gå an å lage et eget venterom. ← Ja, for min del er det egentlig ett fett altså. Blir bare sittende å stirre på disse magene og drømme meg bort. Men kans absolutt se at det er et problem for folk. Men skal nok nevne det neste gang jeg er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #2551 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva er aih? Innsprøytning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2007 #2552 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er like forvirra som bodillen til tider, for her inne er det mange forkortelser Men det ser da ut som om det går unna nå iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #2553 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er like forvirra som bodillen til tider, for her inne er det mange forkortelser Men det ser da ut som om det går unna nå iallefall!! ← Ja, det er så mange som ikke gjør dette på gamlemåten lenger, så det er vel bare å sette seg inn i det, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. februar 2007 #2554 Del Skrevet 19. februar 2007 Nei lapn har jeg hatt I dag er det forsamtale... ← Jaaa,det stemmer det! Jeg visste jo egentlig at du var ferdig med lapen,for jeg husker noe navle-diskusjoner for en tid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2555 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva er aih? Innsprøytning? ← Jeg er like forvirra som bodillen til tider, for her inne er det mange forkortelser Men det ser da ut som om det går unna nå iallefall!! ← AIH er inseminasjon med partnerens sæd ja.. Ivf er befruktning utenfor kroppen og Icsi er "tvangsbefruktning" utenfor kroppen, altså de setter spermen inn i egget, den får ikke finne veien dit selv... Jaaa,det stemmer det! Jeg visste jo egentlig at du var ferdig med lapen,for jeg husker noe navle-diskusjoner for en tid tilbake ← det stmmer det. Navelen ser forøvrig ganske grei ut igjen. Vil aldri bli som den var men den er grei hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. februar 2007 #2556 Del Skrevet 19. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2557 Del Skrevet 19. februar 2007 ← Hei! Så hyggelig at du er innom! Bare 14 dager igjen ser jeg... Spennende;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 19. februar 2007 #2558 Del Skrevet 19. februar 2007 til tøffe Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #2559 Del Skrevet 19. februar 2007 Tøff? He he okei da.... Skal jo sette sprøyter på meg selv og sånn! Det blir moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. februar 2007 #2560 Del Skrevet 19. februar 2007 Du får pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg