Grace Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2481 Del Skrevet 12. februar 2007 Ojj, og det er jo helt siden starten... Du har over 5000 og er ikke så lenge siden du registrerte deg på nytt... Er på jobb 2, bare driver å scanner noe.. Skikkelig slavejobb, men digg når man er sliten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #2482 Del Skrevet 12. februar 2007 Har du aldri registrert deg på nytt??? Jeg tror nok jeg hadde hatt nærmere 20 000 innlegg hadde jeg ikke sletta meg x-antall ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2483 Del Skrevet 12. februar 2007 Har du aldri registrert deg på nytt??? Jeg tror nok jeg hadde hatt nærmere 20 000 innlegg hadde jeg ikke sletta meg x-antall ganger... ← Nope, samme profil helt siden starten... Enn så lenge....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2007 #2484 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har også hatt samme profil hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. februar 2007 #2485 Del Skrevet 12. februar 2007 *dytter opp av søla* ← Jeg syntes du sa søpla, så nå begynte jeg å lure her. Du er 12 innlegg unna 5000 ← Er dere bare på 5000 dere altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2486 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har også hatt samme profil hele tiden ← Ja og godt er det når man ser hvor mange innlegg du har.... Jeg syntes du sa søpla, så nå begynte jeg å lure her. Er dere bare på 5000 dere altså. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2487 Del Skrevet 12. februar 2007 Sambo har bursdag i morgen, han skal få frokost på sengen tenkte jeg. (blir veldig tidlig men det får vel gå...) Og utpå dagen en gang får han godtebuketten. Har ikke kjøpt noen gave enda men får finne noe i morgen Håper han syns det er gøy med den buketten altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 12. februar 2007 #2488 Del Skrevet 12. februar 2007 Har du tatt opp og sett på buketten? Hvilken type og størrelse bestilte du? Var den fin? Hvor lang leveringstid er det på de bukettene? Vurderer å bestille, derfor lurer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. februar 2007 #2489 Del Skrevet 12. februar 2007 Og utpå dagen en gang får han godtebuketten. Har ikke kjøpt noen gave enda men får finne noe i morgen Håper han syns det er gøy med den buketten altså... ← Du skulle ha alliert deg med noen som kan ta bilde av han når han får den! Jeg er også spent på om han liker den. Synes det var en kjempefin gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2490 Del Skrevet 12. februar 2007 Har du tatt opp og sett på buketten? Hvilken type og størrelse bestilte du? Var den fin? Hvor lang leveringstid er det på de bukettene? Vurderer å bestille, derfor lurer jeg ← Den er bestillt til jobben hans i morgen så jeg aner ikke hvordan den ser ut.. Kjøpte medium, men det dumme er at jeg ikke husker hvilken type jeg bestillte.. De kan lever ganske fort tror jeg. Tror det holder med en dags bestilling, men det står at man gjerne kan bestille med et par dagers varsel. Du skulle ha alliert deg med noen som kan ta bilde av han når han får den! Jeg er også spent på om han liker den. Synes det var en kjempefin gave. ← Skulle ha gjort det, men kjenner ikke de på jobben hans så godt syns jeg. Blir spennende å se om han skjønner at den er fra meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #2491 Del Skrevet 13. februar 2007 Sto opp og lagde frokost til sambo i dag, han merket at jeg sto opp og skjønte jo hva jeg holdt på med, men det er tanken som teller er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 13. februar 2007 #2492 Del Skrevet 13. februar 2007 Sto opp og lagde frokost til sambo i dag, han merket at jeg sto opp og skjønte jo hva jeg holdt på med, men det er tanken som teller er det ikke? ← Han lot vel som han sov, håper jeg...? Sånn som jeg gjør når ungene skramler med kopper og bestikk på kjøkkenet om morgenen på morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 13. februar 2007 #2493 Del Skrevet 13. februar 2007 Så koselig! Håper dere får en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #2494 Del Skrevet 13. februar 2007 Han lot vel som han sov, håper jeg...? Sånn som jeg gjør når ungene skramler med kopper og bestikk på kjøkkenet om morgenen på morsdagen ← Jepp tror han sovna litt innimellom også.. Er forresten veldig vanskelig å være stille når man lager frokost. Så koselig! Håper dere får en fin dag i dag! ← Takk Ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #2495 Del Skrevet 13. februar 2007 Virker forresten ikke som han har fått godtebuketten enda. Han har ikke sagt noe hvertfall.. Håper jeg får se bilde av den før han begynner på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2007 #2496 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan jo hende han ikke har anelse om hvem som har sendt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 13. februar 2007 #2497 Del Skrevet 13. februar 2007 Sto opp og lagde frokost til sambo i dag, han merket at jeg sto opp og skjønte jo hva jeg holdt på med, men det er tanken som teller er det ikke? ← Absolutt! Snill du er! (Mamma hatet av vi lagde frokost og serverte på sengen, det var jo hun som måtte vaske sengetøy og sove i smulene...så vi har stort sett laget bursdagsfrokoster på kjøkkenet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. februar 2007 #2498 Del Skrevet 13. februar 2007 Håper dere får en koselig bursdagsfeiring, vennen! Ja, idag besøker jeg deg her isteden for på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 13. februar 2007 #2499 Del Skrevet 13. februar 2007 Nå må han vel ha fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. februar 2007 #2500 Del Skrevet 13. februar 2007 sammen med Drua og håper han har fått buketten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg