Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2007 #2461 Del Skrevet 8. februar 2007 hadde du det fint i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2462 Del Skrevet 8. februar 2007 Jepp, hadde det. Var ikke så ille som jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2007 #2463 Del Skrevet 8. februar 2007 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2464 Del Skrevet 8. februar 2007 Det blir tur likevel! :hoppe: Har bestillt 50 års gave til mamma.Overraskelse. En uke i sol og varme! Og det er ikke så lenge til heller.. Bare 20 dager... Jeg skal bli bruuuuuuuuuuuuuuuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 8. februar 2007 #2465 Del Skrevet 8. februar 2007 Ser du løper mellom to jobber, Grace. Ikke bra å stresse i din situasjon, vet du... Det du tenger er antagelig en skikkelig romantisk, rolig og bedagelig ferie i varmere strøk - med mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 8. februar 2007 #2466 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi! Sol og sommer! Blir jo rent misunnelig! *kikker ut av vinduet og sukker over snøen* Kos dere på en velfortjent ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2467 Del Skrevet 8. februar 2007 Ser du løper mellom to jobber, Grace. Ikke bra å stresse i din situasjon, vet du... Det du tenger er antagelig en skikkelig romantisk, rolig og bedagelig ferie i varmere strøk - med mye ← Skal trappe ned jobbingen snart. Oi! Sol og sommer! Blir jo rent misunnelig! *kikker ut av vinduet og sukker over snøen* Kos dere på en velfortjent ferie! ← He he, det blir ingen romantisk tur for jeg skal reise med mammaen min. Hun fyller 50 år snart så på morsdagen så får hun den første gaven sin. Som da er sydenturen... Også har jeg snakket med jobben hennes i dag så de har ordnet henne fri da. Og på den ordentlige dagen skal hun få en undulat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 8. februar 2007 #2468 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal trappe ned jobbingen snart. He he, det blir ingen romantisk tur for jeg skal reise med mammaen min. Hun fyller 50 år snart så på morsdagen så får hun den første gaven sin. Som da er sydenturen... Også har jeg snakket med jobben hennes i dag så de har ordnet henne fri da. Og på den ordentlige dagen skal hun få en undulat... ← En undulat er da grei nok gave, det? Ta med deg sussebassen og reis med ham i steden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2469 Del Skrevet 8. februar 2007 En undulat er da grei nok gave, det? Ta med deg sussebassen og reis med ham i steden! ← Ser ut som jeg skal det også, bare noen uker senere. Så først med morsan så med sambo greit å ta mye fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2007 #2470 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi heldiggrisen! Det høres jo bra ut! Og litt sydenvarme med sambissen din og bølgeskvulp i bakgrunnen må jo være det ultimate babyproduksjonsmiljøet (men hvordan passer det med el?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. februar 2007 #2471 Del Skrevet 8. februar 2007 Så deilig! Hvor skal dere reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2472 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi heldiggrisen! Det høres jo bra ut! Og litt sydenvarme med sambissen din og bølgeskvulp i bakgrunnen må jo være det ultimate babyproduksjonsmiljøet (men hvordan passer det med el?) ← Vet du hva, det har jjeg ingen anelse om... Og har ikke tenkt å finne det ut heller. Så deilig! Hvor skal dere reise? ← Med mamma reiser jeg til Gran Canaria. Turen med sambo er litt usikker fortsatt, vil se ann hva de sier på sykehuset om ting framover men hvis vi drar så er det der vi var sist Der vi alltid er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2473 Del Skrevet 9. februar 2007 Lidl har lagersalg rett over veien for der jeg jobber. Var jæ... mye dritt der, men fikk en Music station til Ipoden min for 100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2474 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) I dag har jeg kjøpt en gave som jeg gelder meg veldig til å gi bort.. Kan ikke fortelle noe mer om det enda. Men de som får den blir nok veldig glade. Håper jeg da..... Endret 9. februar 2007 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2475 Del Skrevet 10. februar 2007 Var ute i går... Kjempefull.. Men det var veldig gøy da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2007 #2476 Del Skrevet 10. februar 2007 Fyllesvinet Jeg var også ute i går, men var hjemme igjen 23.45 faktisk! (kjørte da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2477 Del Skrevet 10. februar 2007 Fyllesvinet Jeg var også ute i går, men var hjemme igjen 23.45 faktisk! (kjørte da..) ← Det burde sikkert jeg vært også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #2478 Del Skrevet 12. februar 2007 *dytter opp av søla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2479 Del Skrevet 12. februar 2007 *dytter opp av søla* ← Takk du er snill du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #2480 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen på jo passe på! Du er 12 innlegg unna 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg