Grace Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2381 Del Skrevet 29. januar 2007 Sånn da har jeg fått skjerpet meg og jobbet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. januar 2007 #2382 Del Skrevet 29. januar 2007 Flinke Grace. Vet jeg er fryktelig tidlig ute, men du skal gå i 17. mai tog i år også ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2007 #2383 Del Skrevet 30. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2384 Del Skrevet 30. januar 2007 Flinke Grace. Vet jeg er fryktelig tidlig ute, men du skal gå i 17. mai tog i år også ikke sant? ← Det er klart jeg skal.. Så fremt jeg ikke er gravid og ikke klarer men om jeg skulle være det så skal jeg nok gå likevel;) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2385 Del Skrevet 30. januar 2007 Holder fortsatt på med denne ferie turen, at det skal være så vanskelig altså...... Skal til akupunktøren kl 14 også på jobb kl 16 Gleder meg ikke akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2007 #2386 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg driver å titter på ferie jeg og, og det er heller ikke så lett Alt er jo så dyrt! (men det er til oss selv da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. januar 2007 #2387 Del Skrevet 30. januar 2007 Bestilte bilferge fra Gøteborg til Fredrikshavn i går jeg, og tilogmed det er svinedyrt dessuten så måtte vi oppgi navn og kjønn på babyen vi skulle ha med oss, så nå må det bli en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2388 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg driver å titter på ferie jeg og, og det er heller ikke så lett Alt er jo så dyrt! (men det er til oss selv da..) ← Holder egentlig på med det også... Ferie til meg og sambo altså.. Jeg vil ha en billig tur.. Bestilte bilferge fra Gøteborg til Fredrikshavn i går jeg, og tilogmed det er svinedyrt dessuten så måtte vi oppgi navn og kjønn på babyen vi skulle ha med oss, så nå må det bli en jente ← Navn og kjønn? Jøsses... Men men de sjekker vel forhåpentligvis ikke.... Om det skulle bli gutt mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. januar 2007 #2389 Del Skrevet 30. januar 2007 sikkert ikke. Går sikkert an å sende en mail og få endret det også. Er ikke alt som er like lett å vite tidlig, og turen måtte bestilles nå, for det begynte å bli fullt alt. Vi er jo tre biler som skal med samme båten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2007 #2390 Del Skrevet 30. januar 2007 Du får kle han opp i rosa kjole hvis det skulle bli en gutt da! Hvor vil dere reise da Grace? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2391 Del Skrevet 30. januar 2007 sikkert ikke. Går sikkert an å sende en mail og få endret det også. Er ikke alt som er like lett å vite tidlig, og turen måtte bestilles nå, for det begynte å bli fullt alt. Vi er jo tre biler som skal med samme båten. ← Ja det blir fort utsolgt! Men det ordner seg nok Du får kle han opp i rosa kjole hvis det skulle bli en gutt da! Hvor vil dere reise da Grace? ← Tja har sett på Venzuela men ender nok opp med Tenerife... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2392 Del Skrevet 30. januar 2007 *kjørersometsvintilnåldamami* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. januar 2007 #2393 Del Skrevet 30. januar 2007 Hi hi, merker at det er mandag i dag.. Jeg satt og surret inne i bloggen til Lillesky så oppdaget jeg plutselig at jeg hadde sittet og surfet på den i 20 minutter... Ikke så populært når det er kø på telefone... Men men sånn skjer.... ← Men du glemte å legge igjen spor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2394 Del Skrevet 30. januar 2007 Men du glemte å legge igjen spor! ← Kan jeg det? Det skjønte ikke jeg..... Men skal gjøre det neste gang. Er så mye fasinerende i bloggen din Koser meg når jeg leser i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2395 Del Skrevet 30. januar 2007 JEG VIL HA EN CHLOE VESKE MED LÅS OG NØKKEL!!! Men teitingene på qxl selger de jo så sykt dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2396 Del Skrevet 30. januar 2007 Og når jeg først er i gang med hva jeg skal ha, så hadde ikke en baby eller to vært å forakte heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. januar 2007 #2397 Del Skrevet 30. januar 2007 JEG VIL HA EN CHLOE VESKE MED LÅS OG NØKKEL!!! Men teitingene på qxl selger de jo så sykt dyrt! ← Jeg og! Så akkurat på "Little Man" på DVD, og en dame der hadde en sååå fin veske. Er usikker på om det var Chloe, men jeg siklet på den hun hadde. Sukk. Jeg skal iallefall ha en lys brun veske i mykt skinn - snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. januar 2007 #2398 Del Skrevet 30. januar 2007 Og når jeg først er i gang med hva jeg skal ha, så hadde ikke en baby eller to vært å forakte heller... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2399 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg og! Så akkurat på "Little Man" på DVD, og en dame der hadde en sååå fin veske. Er usikker på om det var Chloe, men jeg siklet på den hun hadde. Sukk. Jeg skal iallefall ha en lys brun veske i mykt skinn - snart! ← Jeg vil ha den i svart jeg. Helst den med siamanter på låsen men den er hvertfall dyr.. Til og med fake... ← Jammen jeg vil ha en baby, må bare si det ofte nok så får jeg det vel til slutt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. januar 2007 #2400 Del Skrevet 30. januar 2007 Jammen jeg vil ha en baby, må bare si det ofte nok så får jeg det vel til slutt;) ← Jeg har prøvd å smitte deg jeg, men du virker ikke akkurat veldig mottagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg