Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Havna på fylla i helga du og ja! :ler:  jeg var vel hjemme mellom 4 og 5 jeg da!

Mandags morgen er kjipt! Og det er sikkert enda værre når man har pergoen innabords :forvirret: '

:kose:

Hjemme 6 søndag morgen, våknet 10.... Ikke bra...

Jeg har hørt Pergo er verre en graviditetshormoner :ler:

:kose: det er ikke gøy å være i dårlig form selv om det er for en god sak.

Ja nå har jeg ikke vært gravid men det tror jeg også... Sikkert mye værre også..

*overdriverlitt* ;)

Klappe og klemme litt ekstra på Grace:

:troest::klem:

:klem: tilbake

Hvordan går det med turgåinga da? Vært ute i dag?

Har ikke gått i dag, brukte tiden på morgene i dag på å kle på og hjelpe sambo.

Så det blir nok ikke noen turgåing nå de første dagene, må vente til han blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, er han syk? *gått glipp av noe*

Innom med en stor :klem: til deg. Vet du hva, jeg synes du er kjempetøff :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en sånn betennelse greie i ryggen..

:)

:klem: tilbake Druers...

Har vært og kjøpt meg enda en kjole på Vero Moda i dag..

Skal se om jeg får lagt ut bilde i morgen :)

I morgen blir det litt kortere jobb dag, skal tilbake til Aku C. Gleder meg litt egentlig. Veldig stolt over at jeg har kjøpt alt hun sa og begynt å ta det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei da... Må vel bare tilgi deg... ;)

Lurer på om jeg skal gå en tur til byen når vi er ferdig på sykehuset imorgen. Da har jeg ikke bilen min med meg, så da kan jeg ta bussen hjem etterpå. Men det spørs vel hvordan formen er også. Høres ganske dramatisk ut å snu en hel baby i magen og kanskje fyller de meg med kontrastvæsker for røntgen og sånn også... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da... Må vel bare tilgi deg... ;)

Lurer på om jeg skal gå en tur til byen når vi er ferdig på sykehuset imorgen. Da har jeg ikke bilen min med meg, så da kan jeg ta bussen hjem etterpå. Men det spørs vel hvordan formen er også. Høres ganske dramatisk ut å snu en hel baby i magen og kanskje fyller de meg med kontrastvæsker for røntgen og sånn også... :klø:

Hmm :klø: å snu en baby hørtes ut som en komplisert greie ja.

Lurer på hvordan de gjør det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm :klø: å snu en baby hørtes ut som en komplisert greie ja.

Lurer på hvordan de gjør det jeg...

De tar UL for å se hvordan babyen ligger og så får jeg på meg et belte som registrerer hjerteaktiviteten til babyen. Så tar en lege et grep utenpå magen og forsøker å snu henne. Vet ikke helt hvordan de gjør det, jeg heller, men jeg ser for meg at de "vrir" babyen i riktig retning. Stakkars Ephelille... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tar UL for å se hvordan babyen ligger og så får jeg på meg et belte som registrerer hjerteaktiviteten til babyen. Så tar en lege et grep utenpå magen og forsøker å snu henne. Vet ikke helt hvordan de gjør det, jeg heller, men jeg ser for meg at de "vrir" babyen i riktig retning. Stakkars Ephelille... :hjerte:

Hørtes vondt ut ja...

Stakkars....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen og blitt stukket.

Tok bare blodprøve..

Etter mye om og men endte det opp med at jeg ikke skulle ha MMR vaksine likevel.. De tok noen blodprøver for å se om jeg hadde antistoff i kroppen, så vi får håpe det. Om ikke blir nok forsøket ytterligere 3 mnd forsinket..

Noe jeg ikke håper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært, fikk bare sett fødestuene, det var fullt på barsel, men nå vet vi hvertfall hvor vi skal (og hvilke fødestuer jeg kan velge mellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært, fikk bare sett fødestuene, det var fullt på barsel, men nå vet vi hvertfall hvor vi skal (og hvilke fødestuer jeg kan velge mellom)

Så spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...