Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hvis mannen vil at du skal bli gravid så får heller han stille opp! Be han ta en ekstra jobb davel! Eller du kan se deg om etter en bedre betalt fulltidsjobb...

Skjønner at det er vanskelig :klem:

Eller dere får begynne å spinke og spare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen mulighet for overtid på den andre jobben din? Kan han jobbe over også?

Synes også det er hans tur til å ha to jobber nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, du bør nok ta det litt med ro kjære Grace- sikkert vanskeligere å bli gravid hvis du er utslitt! Dere kan sikkert få lån i banken? Evt ha avdragsfrihet på evt lån dere har nå hvis det kan gjøre det lettere for dere økonomisk?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen har aldri vært å ha to jobber etter at jeg blir gravid, heller ikke i den perioden vi skal til prøverørs forsøk.

Jeg jobber to jobber helt frivillig, tjener egentlig sikkert nok til å klare det på den vanlige jobben men er vant til å leve godt.

Bare sånn at dere ikke tror samboe er sånn kjipis..

Og ja, lån er nok det det blir til. Men greit å ha litt cash da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Ta det opp med nærmeste ledelse! Eh, ja litt vanskelig å gi tips når man ikke vet hva som har skjedd da... ;)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så er det nærmeste ledelse som er litt spesiell..

TRøtt nå etter turen tror jeg køyer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jo men likevel! det er tidlig!

Jeg sover så lenge jeg kan uansett jeg... Skal jeg på skolen til to, sover jeg veldig gjerne til tolv :sjarmor: Men da kan jeg godt stå opp og trene først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, spreka!

Hørte på nyhetene i dag at Biotek.-nemda foreslår at leger som vurderer om par er egnede til IVF skal kunne hente inn rullebladene til paret. Syns jeg ser det: "Nei, sorry, du ble tatt for naksing for 10 år siden, så dere kan nok ikke bli skikkede foreldre". :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig imponert over at du er ute og går tur så tidlig på morgenen!! Hadde det enda vært til jobb du gikk, men du står opp, går tur, går hjem - for så å dra på jobb! :tommel:

Flink Grace! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jo men likevel! det er tidlig!

Jeg sover så lenge jeg kan uansett jeg... Skal jeg på skolen til to, sover jeg veldig gjerne til tolv :sjarmor:  Men da kan jeg godt stå opp og trene først ;)

Kan ikke huske sist jeg sov til tolv...... :overrasket:

God morgen, spreka!

Hørte på nyhetene i dag at Biotek.-nemda foreslår at leger som vurderer om par er egnede til IVF skal kunne hente inn rullebladene til paret. Syns jeg ser det: "Nei, sorry, du ble tatt for naksing for 10 år siden, så dere kan nok ikke bli skikkede foreldre". :riste:

Ja det fjerner nok endel folk fra køen hvertfall.

Heldigvis er både jeg og sambo prektige borgere så rullebladene våre er helt blanke.. :)

Jeg er også veldig imponert over at du er ute og går tur så tidlig på morgenen!! Hadde det enda vært til jobb du gikk, men du står opp, går tur, går hjem - for så å dra på jobb! :tommel:

Flink Grace! :Nikke:

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...