Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #2221 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis mannen vil at du skal bli gravid så får heller han stille opp! Be han ta en ekstra jobb davel! Eller du kan se deg om etter en bedre betalt fulltidsjobb... Skjønner at det er vanskelig Eller dere får begynne å spinke og spare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. januar 2007 #2222 Del Skrevet 8. januar 2007 Har du noen mulighet for overtid på den andre jobben din? Kan han jobbe over også? Synes også det er hans tur til å ha to jobber nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 8. januar 2007 #2223 Del Skrevet 8. januar 2007 Huff ja, du bør nok ta det litt med ro kjære Grace- sikkert vanskeligere å bli gravid hvis du er utslitt! Dere kan sikkert få lån i banken? Evt ha avdragsfrihet på evt lån dere har nå hvis det kan gjøre det lettere for dere økonomisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. januar 2007 #2224 Del Skrevet 8. januar 2007 Enig med de andre her (men det vet du jo). Du kan ikke fortsette med to jobber - du blir utslitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2225 Del Skrevet 8. januar 2007 Planen har aldri vært å ha to jobber etter at jeg blir gravid, heller ikke i den perioden vi skal til prøverørs forsøk. Jeg jobber to jobber helt frivillig, tjener egentlig sikkert nok til å klare det på den vanlige jobben men er vant til å leve godt. Bare sånn at dere ikke tror samboe er sånn kjipis.. Og ja, lån er nok det det blir til. Men greit å ha litt cash da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2226 Del Skrevet 8. januar 2007 Er egentlig mere sur for måten dette har blitt håndtert på jobben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2227 Del Skrevet 8. januar 2007 Vel på tide å gå tur igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #2228 Del Skrevet 8. januar 2007 Ta det opp med nærmeste ledelse! Eh, ja litt vanskelig å gi tips når man ikke vet hva som har skjedd da... God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #2229 Del Skrevet 8. januar 2007 For å si det sånn så er det nærmeste ledelse som er litt spesiell.. TRøtt nå etter turen tror jeg køyer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2230 Del Skrevet 9. januar 2007 Hjemme fra tur. På tide med Smoothie... Må bare lage den først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2231 Del Skrevet 9. januar 2007 Var forresten treg i dag. Gikk en time og nå kortet jeg ned turen.... :klø: Sikkert pga det møkkaværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #2232 Del Skrevet 9. januar 2007 Herregud hvordan orker du å stå opp så tidlig å gå tur??? Det imponerer meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2233 Del Skrevet 9. januar 2007 Går greit nå når jeg begynner ni. For da går jeg syv. Værre når jeg begynner 8 tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #2234 Del Skrevet 9. januar 2007 Jo men likevel! det er tidlig! Jeg sover så lenge jeg kan uansett jeg... Skal jeg på skolen til to, sover jeg veldig gjerne til tolv Men da kan jeg godt stå opp og trene først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 9. januar 2007 #2235 Del Skrevet 9. januar 2007 God morgen, spreka! Hørte på nyhetene i dag at Biotek.-nemda foreslår at leger som vurderer om par er egnede til IVF skal kunne hente inn rullebladene til paret. Syns jeg ser det: "Nei, sorry, du ble tatt for naksing for 10 år siden, så dere kan nok ikke bli skikkede foreldre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. januar 2007 #2236 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg er også veldig imponert over at du er ute og går tur så tidlig på morgenen!! Hadde det enda vært til jobb du gikk, men du står opp, går tur, går hjem - for så å dra på jobb! Flink Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2237 Del Skrevet 9. januar 2007 Jo men likevel! det er tidlig! Jeg sover så lenge jeg kan uansett jeg... Skal jeg på skolen til to, sover jeg veldig gjerne til tolv Men da kan jeg godt stå opp og trene først ← Kan ikke huske sist jeg sov til tolv...... God morgen, spreka! Hørte på nyhetene i dag at Biotek.-nemda foreslår at leger som vurderer om par er egnede til IVF skal kunne hente inn rullebladene til paret. Syns jeg ser det: "Nei, sorry, du ble tatt for naksing for 10 år siden, så dere kan nok ikke bli skikkede foreldre". ← Ja det fjerner nok endel folk fra køen hvertfall. Heldigvis er både jeg og sambo prektige borgere så rullebladene våre er helt blanke.. Jeg er også veldig imponert over at du er ute og går tur så tidlig på morgenen!! Hadde det enda vært til jobb du gikk, men du står opp, går tur, går hjem - for så å dra på jobb! Flink Grace! ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. januar 2007 #2238 Del Skrevet 9. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2239 Del Skrevet 9. januar 2007 Goood night!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2240 Del Skrevet 10. januar 2007 I morgen på denne tiden er jeg antagligvis ferdig hos akupunktøren... Det blir spennende greier.. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg