Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Ja hun fylte opp kontantkortet mitt da jeg ble sittende innesperret hjemme i går! (sambo hadde dratt på jobb med alle husnøkler, og jeg kunne jo ikke dra uten å låse døra, men jeg fikk iallefall ringt og gitt beskjed til de jeg skulle møte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kys_2:

:klem:

God morgen min reddende engel!! :kyss:

Hei! :)

Reddende engel? :engel:

Høres spennende ut! :sjarmor:

Var ikke så spennende da...

Ja hun fylte opp kontantkortet mitt da jeg ble sittende innesperret hjemme i går! (sambo hadde dratt på jobb med alle husnøkler, og jeg kunne jo ikke dra uten å låse døra, men jeg fikk iallefall ringt og gitt beskjed til de jeg skulle møte)

Skulle jo bare mangle..

Å være uten telefon er helt grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på en video fra i sommer i stad.

Trodde jeg var større nå enn da, men nei det var faktisk omvendt..

Så det var litt godt å se :)

Lurer på om det virkelig kan skje at vi blir avvist på den søknaden hos Riksen jeg... :sjenert: *løperinnpåfub*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at dere blir avvist så lenge det ikke er spesielt god grunn til det :)

Jeg tror egentlig heller ikke det. Men jeg prøver bare å finne ut hva de pleier å avvise folk for så jeg hvertfall kan vite om jeg burde være forberedt på å få et avslag.

Altså jeg vet at jeg burde være forberedt på det værste men man håper jo alltid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De avviser vel bare der hvor det er fysiske hindringer som gjør at det er så og si umulig at det blir vellyket? Og så får man bare to barn da, hvertfall dekket. Hvis man vil ha flere barn når man allerede har to og ikke klarer det uten hjelp må man betale alt selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gracejenta da... Dere blir ikke avvist, vettu. De som blir avvist er, som Arwen sier, de som det ikke er håp om at det skal lykkes for (medisinsk, som hun ene jeg jobbet sammen med før, men det gjelder ikke dere, for dere er det ikke noe medisinsk galt med) eller hvis dere hadde hatt sosiale eller bomessige ting som ikke talte for at dere kunne ta dere av et barn. Hvis dere var på kjøret, hadde rusproblemer, bor på en hybel på 8 m2 kanskje og sånne ting.

Men man får ikke dekket prøverør lenger. Hvor mye må dere betale per forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får fortsatt dekket det...

man betaler 15000 selv og resten blir dekket.

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får fortsatt dekket det...

man betaler 15000 selv og resten blir dekket.

Å ja, sånn ja... Jeg tenkte på at man før i tiden fikk dekket alle utgifter til 3 forsøk. Men det er klart at et forsøk koster mer enn 15.000 også, så det blir jo egenandelen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, sånn ja... Jeg tenkte på at man før i tiden fikk dekket alle utgifter til 3 forsøk. Men det er klart at et forsøk koster mer enn 15.000 også, så det blir jo egenandelen da.

:Nikke: Det koster veldig mye mer enn 15 000,- det dekker såvidt medisinene tror jeg.

Fant dette på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det ikke er så vanlig å bli avvist. Mange får beskjed om å gå ned i vekt og får forsøk kun om de klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som det ikke er så vanlig å bli avvist. Mange får beskjed om å gå ned i vekt og får forsøk kun om de klarer det.

På Ullevål opererer de med max BMI på 30, vet ikke om det er sånn på riksen?

Jeg føler meg ikke bælfeit akkurat -tror ikke jeg er det heller- , men jeg kunne ikke lagt på meg mange kiloene før jeg hadde sprengt den grensa der faktisk.

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...