Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2161 Del Skrevet 5. januar 2007 9 måneder er lenge, men det er jo på en måte overkommerlig ← Spesiellt overkommelig om det blir 9+9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 5. januar 2007 #2162 Del Skrevet 5. januar 2007 Synes alt dette var ganske oppløftende jeg! Ballen har ihvertfall begynt å rulle, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2007 #2163 Del Skrevet 5. januar 2007 Spesiellt overkommelig om det blir 9+9 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. januar 2007 #2164 Del Skrevet 5. januar 2007 Blir spennende fremover nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2165 Del Skrevet 5. januar 2007 Blir spennende fremover nå da! ← Har lyst til at tiden skal gå fort.. Men det er heldigvis under en uke til jeg skal til akupunktur dama.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. januar 2007 #2166 Del Skrevet 5. januar 2007 Og det med 9 måneder er sikkert bare sånn "i-verste-fall-ventetid". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. januar 2007 #2167 Del Skrevet 5. januar 2007 Har lyst til at tiden skal gå fort.. Men det er heldigvis under en uke til jeg skal til akupunktur dama.. ← Akupunktur skulle kanskje jeg prøvd også.Tenkte på det i fjor,men det ble ikke noe av det. Forteller du om at dere strever med å bli gravid da,og så jobber hun ut i fra det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2168 Del Skrevet 5. januar 2007 Og det med 9 måneder er sikkert bare sånn "i-verste-fall-ventetid". ← Håper det..... Akupunktur skulle kanskje jeg prøvd også.Tenkte på det i fjor,men det ble ikke noe av det. Forteller du om at dere strever med å bli gravid da,og så jobber hun ut i fra det? ← Ja, jeg skrev mail til henne om at vi var til utredning for det. OG da forklarte hun litt om hvilke behnadlinger hun mente ville passe. Skulle snakke mer om det på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2169 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg lurer på hva de beregner som overvektig på Riksen jeg. I følge BMI er jeg overvektig. :klø: Men leste på FUB at de hadde grense på BMI på 30 og noen hadde på 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. januar 2007 #2170 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg aner ikke, men du er nok uansett ikke så overvektig at det har noen betydning for prøverør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2007 #2171 Del Skrevet 5. januar 2007 Og det med 9 måneder er sikkert bare sånn "i-verste-fall-ventetid". ← Jeg tror den er ganske akkurat. De jeg kjenner ventet hvertfall ganske akkurat en mnd. Men supert hvis de jobber med å få ned ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 5. januar 2007 #2172 Del Skrevet 5. januar 2007 Drua,, jeg trenger hjelp! Har en respt hvor det står Rp: Pergotime(clomifene) Tabletter 50 MG No: 5 Enpac Reit-2-Bis Sier det deg noe om hvor mange ganger det er på den resepten? (ja, jeg kunne sikkert spurt på apoteket men apoteket her hjemme er stengt for kvelden og jeg vil vite nå...... ) ← Reit: 2 betyr at du får brukt resepten 1 + 2 ganger, hvis jeg ikke husker feil, og hver gang får du 5 enpac, antakelig 5 tabletter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. januar 2007 #2173 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, "reit 2" betyr at du får bruke resepten 2 ganger ekstra. Altså først 1 gang og så 2 ganger til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2174 Del Skrevet 5. januar 2007 Reit: 2 betyr at du får brukt resepten 1 + 2 ganger, hvis jeg ikke husker feil, og hver gang får du 5 enpac, antakelig 5 tabletter da. ← Ja, "reit 2" betyr at du får bruke resepten 2 ganger ekstra. Altså først 1 gang og så 2 ganger til. ← Så bra! Da trenger jeg ikke få ny resept før i april Men da er jeg sikkert gravid alt så..... er vel lov å drømme.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 5. januar 2007 #2175 Del Skrevet 5. januar 2007 Stemmer Heldigvis er ikke Pergotime så innmari dyre heller. Sånn rundt 80 kr for fem tabletter (en enkelkur). Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2176 Del Skrevet 5. januar 2007 Takk for det Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. januar 2007 #2177 Del Skrevet 5. januar 2007 Har smuglest i boka di ei stund, så det er vel på tide å legge igjen noen spor... Lykke til med babyjakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2178 Del Skrevet 5. januar 2007 Har smuglest i boka di ei stund, så det er vel på tide å legge igjen noen spor... Lykke til med babyjakten! ← Hyggelig med spor Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. januar 2007 #2179 Del Skrevet 6. januar 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2007 #2180 Del Skrevet 6. januar 2007 God morgen min reddende engel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg