Grace Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #2141 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) *slettet* Endret 5. januar 2007 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. januar 2007 #2142 Del Skrevet 4. januar 2007 Hør med Leo ang. Riksen. Hun vet helt sikkert. Jeg også synes de er litt dårlige på å gi info. Sambo har fått beskjed om hvilke medisiner han skal kutte før operasjonen. Men de hadde glemt å skrive noe om den ene medisinen, så han måtte ringe og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #2143 Del Skrevet 4. januar 2007 Hør med Leo ang. Riksen. Hun vet helt sikkert. Jeg også synes de er litt dårlige på å gi info. Sambo har fått beskjed om hvilke medisiner han skal kutte før operasjonen. Men de hadde glemt å skrive noe om den ene medisinen, så han måtte ringe og spørre. ← Ojj det er ikke bra.. For samboern din altså.. Går det bra med han nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #2144 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja det der var et serdeles lite innholdsrikt brev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. januar 2007 #2145 Del Skrevet 5. januar 2007 Det gor fint med han. Han gruer seg ikke for hjerteoperasjonen. Skjønner ikke at han kan være så hard... Jeg er livredd, og kjenner jeg blir mer og mer nervøs for hver dag som går. Men han må jo bare igjennom dette. Hvor er Frysepulver forresten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2007 #2146 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg tror legene ordner det som skal ordnes, og at sykehuset henter inn den infoen de trenger. Regner med de har registrert hvilken lege du går til. Når alt er i orden blir du satt på venteliste, og da er det ikke vits i å ringe de før du hører noe fra dem. Tror faktisk det står i brevet man får da også. Du vil ikke få vite noen ting om ventelister eller noe hvis du ringer så det er en skikkelig tålmodighetsprøve. Jeg ville tatt med brevet til legen og spurt h*n jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2147 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja det der var et serdeles lite innholdsrikt brev! ← Ja veldig Det gor fint med han. Han gruer seg ikke for hjerteoperasjonen. Skjønner ikke at han kan være så hard... Jeg er livredd, og kjenner jeg blir mer og mer nervøs for hver dag som går. Men han må jo bare igjennom dette. Hvor er Frysepulver forresten? :klø: ← Godt han tar det bra da.. Skjønner godt hvordan du har det hadde vært sånn selv jeg. Og ang Frysepulver så vet jeg ikke helt, hun har trolig fått seg et liv og droppa oss Jeg tror legene ordner det som skal ordnes, og at sykehuset henter inn den infoen de trenger. Regner med de har registrert hvilken lege du går til. Når alt er i orden blir du satt på venteliste, og da er det ikke vits i å ringe de før du hører noe fra dem. Tror faktisk det står i brevet man får da også. Du vil ikke få vite noen ting om ventelister eller noe hvis du ringer så det er en skikkelig tålmodighetsprøve. Jeg ville tatt med brevet til legen og spurt h*n jeg. ← Hmm, okei. For på SG så skriver alle at man burde ringe og mase og mase. Men vet ikke om det har noen hensikt egentlig. Glemte brevet hjemme i dag for det gikk litt fort i svingene. Får ringe og sjekke til uken.. Tror forresten jeg har funnet den klinikken vi snakket om, så skal skrive en mail dit nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2148 Del Skrevet 5. januar 2007 Da har jeg bestillt time hos akupunktør... Neste torsdag.. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. januar 2007 #2149 Del Skrevet 5. januar 2007 Bra at du i alle fall har fått brev fra Riksen. Men ring og spør om det du lurer på, du. Så slipper du å lure Akupunktur blir spennende! Jeg har vurdert modningsakupunktur nå, men har kommet frem til at jeg ikke orker å kjøre på andre siden av byen og styre med det. (Vil jo i tilfelle gå til den akupunktøren som jeg er vant til å gå til). Babyen kommer vel når den skal komme uansett. Og det får vel bare bli så vondt som det blir også... Snart blir det helg på deg, Gracejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2150 Del Skrevet 5. januar 2007 Ringte riksen. Damen svarte at hun kunne se at søknaden var lagt til vurdering... Men det er jo akkurat det jeg ikke skjønner, har aldri fyllt ut noen søknad? De sa jeg måtte ringe igjen halv tre, for å få snakke med hun som hadde skrevet brevet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2007 #2151 Del Skrevet 5. januar 2007 For på SG så skriver alle at man burde ringe og mase og mase. Men vet ikke om det har noen hensikt egentlig. Glemte brevet hjemme i dag for det gikk litt fort i svingene. Får ringe og sjekke til uken.. Tror forresten jeg har funnet den klinikken vi snakket om, så skal skrive en mail dit nå. ← Man kommer ikke raskere inn uansett om man maser eller ikke så det er ikke noe poeng, de følger listene slavisk sånn som jeg har forstått det. Bra du fant den klinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. januar 2007 #2152 Del Skrevet 5. januar 2007 Da er det nok ikke annet å gjøre enn å vente på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2153 Del Skrevet 5. januar 2007 Har snakket med Riksen. Det at jeg ikke hadde fyllt ut akkurat det søknadskjemaet spillte ingen rolle siden jeg var henvist av legen på Rikshospitalet. Henvisningen/søknaden er lagt til vurdering av lege,så hun mente at i løpet av en 14 dagers tid burde vi ha fått svar fra han. Og hun sa at om jeg ikke hadde hørt noe innen da skulle jeg ring. De så ikke på det som mas, de ønsket at folk skulle ringe og sørge for å "holde dem i øra" som hun sa. Så da er det bare å vente da Syns dette var litt oppløftende nyheter før helgen jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #2154 Del Skrevet 5. januar 2007 mulig jeg har falt helt ut her, men hva får du svar på om 2 uker? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2155 Del Skrevet 5. januar 2007 Om jeg forsto riktig så er det om de kan/vil tilby oss behandling eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #2156 Del Skrevet 5. januar 2007 hmm hva slags behandling? prøverør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2157 Del Skrevet 5. januar 2007 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. januar 2007 #2158 Del Skrevet 5. januar 2007 Og hun sa at om jeg ikke hadde hørt noe innen da skulle jeg ring. De så ikke på det som mas, de ønsket at folk skulle ringe og sørge for å "holde dem i øra" som hun sa. ← Vi måtte ringe pasienthotellet i dag for å sjekke om pasientkoordinatoren hadde husket å bestille rom. Om jeg forsto riktig så er det om de kan/vil tilby oss behandling eller ikke. ← Dere får sikkert svar om 2 uker om dere blir satt på venteliste for behandling eller ikke. Ventelista er på 9 mnd. har jeg hørt? Sa legen noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2159 Del Skrevet 5. januar 2007 Dere får sikkert svar om 2 uker om dere blir satt på venteliste for behandling eller ikke. Ventelista er på 9 mnd. har jeg hørt? Sa legen noe om det? ← Stemmer.. Er noen som får komme inn tidligere, det ryktes på SG og FUB at Riksen nå prøver å forkorte ventetiden sin. Så det kan jo være at man er heldig. Om ikke så venter jeg gjerne jeg så lenge det kan resultere i det jeg ønsker meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2007 #2160 Del Skrevet 5. januar 2007 9 måneder er lenge, men det er jo på en måte overkommerlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg