Grace Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #2001 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul folks.. Sitter på jobb som vanlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. desember 2006 #2002 Del Skrevet 24. desember 2006 Grace!!! Dra hjem og spis julemiddag! Vi skal snart til mamma og pappa og spise pinnekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. desember 2006 #2003 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Er det forresten riktig av meg å bestille denne kåpa i sort? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= (Og hvorfor virker ikke hyperlink lenger?) Endret 24. desember 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #2004 Del Skrevet 24. desember 2006 Grace!!! Dra hjem og spis julemiddag! Vi skal snart til mamma og pappa og spise pinnekjøtt ← Nope, skal være her til 08 i morgen tidlig. Skal ha sex og singelliv maraton Er det forresten riktig av meg å bestille denne kåpa i sort? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= (Og hvorfor virker ikke hyperlink lenger?) ← det er riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. desember 2006 #2005 Del Skrevet 24. desember 2006 Er det forresten riktig av meg å bestille denne kåpa i sort? http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= ← den var lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. desember 2006 #2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er du på jobb på julaften? Stakkars Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. desember 2006 #2007 Del Skrevet 24. desember 2006 Er det stakkars siden du jobber nå eller er det greit? Jeg er utslitt og skal snart ta kvelden her. Starter SATC maraton her etter jul, for har fått skoboksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #2008 Del Skrevet 24. desember 2006 Er du på jobb på julaften? Stakkars Grace! ← Neida der er ikke stakkars. Er det stakkars siden du jobber nå eller er det greit? Jeg er utslitt og skal snart ta kvelden her. Starter SATC maraton her etter jul, for har fått skoboksen ← Ingen fare, jeg jobber alltid julaften jeg Så jeg har forspist meg på godis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. desember 2006 #2009 Del Skrevet 24. desember 2006 Akkurat kommet hjem fra mamma og pappa! Trodde vi skulle legge oss, men sambo skal leke med gavene sine først Gjett hva vi fikk i julegave fra bestevenninna mi? Brune skinnstøvletter med snøring og pelskant til Ephelille!! Du må få se bilde av dem senere. Så utrolig tøffe og søte!! Sex og singelliv-maraton, ja! Er dere mange på jobb eller ser du det på PC'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. desember 2006 #2010 Del Skrevet 24. desember 2006 Gjør du? Jeg synes det var trist å jobbe når jeg jobbet dagen for noen år siden jeg, så unngår det for enhver pris. jobbe kvelden høres enda verre ut. Men flott at noen vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. desember 2006 #2011 Del Skrevet 24. desember 2006 Grace jobber dobbel vakt til og med! Men flott at noen vil, ja, for det hadde ikke vært meg... Jeg tåler ikke å jobbe natt heller. Hadde ikke blitt meg selv igjen før nyttår da... Må forresten finne ut om jeg også skal ha den Sex og singelliv-skoboksen. Jeg vet ikke hvor hekta jeg vil bli på det... vi hadde ikke TV3 når det gikk sin seiersgang så jeg har ikke sett det så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. desember 2006 #2012 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul Grace!! Håper du koser deg med SATC!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2013 Del Skrevet 25. desember 2006 Er dere mange på jobb eller ser du det på PC'en? ← Det er bare meg her, så jeg ser det på tv`n. Da kan jeg ta på pause og sånn akkurat når det passer meg Koser meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2014 Del Skrevet 25. desember 2006 Nå ønsker jeg at de dumme sårene kan slutte å gjøre vondt så jeg kan gå hjem å ha meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2006 #2015 Del Skrevet 25. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2016 Del Skrevet 25. desember 2006 Går egentlig bra for meg altså, jeg har vært sjuk så jeg har jo liksom ikke vært så hypp. Værre med en annen stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2017 Del Skrevet 25. desember 2006 Vel, jeg går tilbake til sofaen og tv`n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2006 #2018 Del Skrevet 25. desember 2006 Kjekt å få betalt for å se på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2006 #2019 Del Skrevet 25. desember 2006 Grace jobber dobbel vakt til og med! Men flott at noen vil, ja, for det hadde ikke vært meg... Jeg tåler ikke å jobbe natt heller. Hadde ikke blitt meg selv igjen før nyttår da... Må forresten finne ut om jeg også skal ha den Sex og singelliv-skoboksen. Jeg vet ikke hvor hekta jeg vil bli på det... vi hadde ikke TV3 når det gikk sin seiersgang så jeg har ikke sett det så mye...← Det går FORT å se gjennom den, så den hadde jeg kjøpt, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2020 Del Skrevet 25. desember 2006 Kjekt å få betalt for å se på tv ← Ja noen fordeler har man vet du Det går FORT å se gjennom den, så den hadde jeg kjøpt, gitt ← Jeg har ikke kommet så veldig langt enda, men går fort når man først begynner ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg