Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Det var det som skjedde med meg den gangen også..

Ja altså at jeg holdt på å svime av.

Ikke fordi jeg syns det er så ekkelt men fordi jeg dro litt i stingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wohooo...

100 sider!! Hadde egentlig tenkt å slette boka nå , men skal vente en stund likevel..

Har nettopp dusja..Navelen min er herpa! De har snurpa den sammen sånn rart.... :forvirret: Og jeg som syns navelen min var så fin.....

Ja ja.. Ikke nå lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svimer av når jeg gjør sånt...

Jeg hadde fikk en byll i et arr, og det viste seg at det lå en liten trådbit i arret så legen måtte skjære det ut. Jeg fikk et hull innover som han fylte med en slags kompress. Denne måtte jeg dra ut selv dagen etter. :overrasket:

Det værste var at kompressen hadde begynt å gro fast så jeg mer eller mindre lå i dusjen, pusta tungt og holdt på å svime av mens jeg holdt på :ler:

Tøffe , Vampis!!! :kose:

*øser over all empatien jeg har*

For så å:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan trøste deg med at min navel ikke er pen den heller etter at jeg fikk ny! Den er helt uforma og har hvite sting som en sol rundt hele :ler:

Ikke skrem Grace nå! :fy_fy: Hun var jo hysterisk for å komme på det sykehuset der de i klassen hennes med utovernavle hadde blitt født... jeg husker ikke hva alle sykehusene dere nede i hovedstaden heter.... var det Ullevål??

Så får hun komme på Rikshospitalet også skjer dette! :(

Nei, Grace - jeg velger å tro at navlen din blir fin igjen, jeg :Nikke:

Nå skal det forøvrig sies at en fin navle ikke er det viktigste her i livet da. Det kan skje litt med den når du blir gravid også. Hos mange popper den ut (= utovernavle :overrasket: ), selv om den går tilbake igjen da. Hos meg ser det ut som det er rundt navlen jeg kan komme til å få strekkmerker, hvis jeg får det... :klø: Navlen min begynner å se litt merkelig ut...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...