Drua Skrevet 18. desember 2006 #1941 Del Skrevet 18. desember 2006 Skal tenke på deg i morgen, og krysse fingrene for at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1942 Del Skrevet 18. desember 2006 Skal tenke på deg i morgen, og krysse fingrene for at alt er bra ← Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. desember 2006 #1943 Del Skrevet 18. desember 2006 Ser at samboeren din har tenkt å være med på sykehuset i morgen og tenkte jeg skulle opplyste om at det er liten eller ingen vits i. Du blir plassert på en stue sammen med mange andre kvinner før og etter operasjonen og dit er det bare pasienter/sykepleiere/leger som har adgang. Det beste han kan gjøre er å kjøre deg dit om morgenen og være tilgjengelig slik at han kan hente deg på kort varsel når du er ferdig. At han tar seg en hel dag fri fra jobben for så å tilbringe den i sykehuskafeteriaen er ingen tjent med. Skjer det noe med deg som han har behov for å vite om, får han uansett beskjed hvis du har ført ham opp som pårørende. Hvis han vil ta seg fri for å være sammen med deg, er det bedre at han gjør det dagen etter operasjonen. Da kan det nemlig hende du er i rimelig dårlig form og trenger, om ikke annet, litt pleie og omsorg. Min samboer kjørte meg dit og rakk faktisk en vanlig arbeidsdag før han kunne hente meg igjen siden jeg ble operert så sent på dagen. Tror han ville ha syntes det var rimelig kjedelig å drikke kaffe i 8 timer... Det er også vanlig å få smerter i skuldre og armer etter operasjonen fordi mellomgulvsmuskelen blir utsatt for belastning. Jeg tøyde derfor armer og skuldre ganske grundig så snart det lot seg gjøre etter operasjonen og jeg merket ingenting til disse smertene. Nå vet jeg jo ikke om det var tøyingen som hjalp, men det skader jo ikke å prøve! Det var dagens innspill fra "pasientent med erfaring" ... LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1944 Del Skrevet 18. desember 2006 Ser at samboeren din har tenkt å være med på sykehuset i morgen og tenkte jeg skulle opplyste om at det er liten eller ingen vits i. Du blir plassert på en stue sammen med mange andre kvinner før og etter operasjonen og dit er det bare pasienter/sykepleiere/leger som har adgang. Det beste han kan gjøre er å kjøre deg dit om morgenen og være tilgjengelig slik at han kan hente deg på kort varsel når du er ferdig. At han tar seg en hel dag fri fra jobben for så å tilbringe den i sykehuskafeteriaen er ingen tjent med. Skjer det noe med deg som han har behov for å vite om, får han uansett beskjed hvis du har ført ham opp som pårørende. Hvis han vil ta seg fri for å være sammen med deg, er det bedre at han gjør det dagen etter operasjonen. Da kan det nemlig hende du er i rimelig dårlig form og trenger, om ikke annet, litt pleie og omsorg. Min samboer kjørte meg dit og rakk faktisk en vanlig arbeidsdag før han kunne hente meg igjen siden jeg ble operert så sent på dagen. Tror han ville ha syntes det var rimelig kjedelig å drikke kaffe i 8 timer... Det er også vanlig å få smerter i skuldre og armer etter operasjonen fordi mellomgulvsmuskelen blir utsatt for belastning. Jeg tøyde derfor armer og skuldre ganske grundig så snart det lot seg gjøre etter operasjonen og jeg merket ingenting til disse smertene. Nå vet jeg jo ikke om det var tøyingen som hjalp, men det skader jo ikke å prøve! Det var dagens innspill fra "pasientent med erfaring" ... LYKKE TIL! ← Takk for tips Leo.. Greit å få litt innspill... Han skal ikke sitte der å vente altså, han skal bare bli med først når jeg tar blodprøvene og sånn, også henter han meg igjen når det er ferdig.. Han jobber rett i nærheten så det han bare svipper opp der når hanikke får lov å være med mer;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. desember 2006 #1945 Del Skrevet 18. desember 2006 Lykke til i morgen Grace. Det går sikkert kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1946 Del Skrevet 18. desember 2006 Lykke til i morgen Grace. Det går sikkert kjempefint! ← Takk for det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. desember 2006 #1947 Del Skrevet 18. desember 2006 Det går sikkert kjempefint! Skulle gjerne hatt hjelp av et supermedlem til å legge ut et bilde i dagboka mi jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. desember 2006 #1948 Del Skrevet 18. desember 2006 Masse lykke til imorgen fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1949 Del Skrevet 18. desember 2006 Det går sikkert kjempefint! Skulle gjerne hatt hjelp av et supermedlem til å legge ut et bilde i dagboka mi jeg..... ← send meg på msn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. desember 2006 #1950 Del Skrevet 18. desember 2006 send meg på msn da ← Vimse var før deg, men du kan få æren av å legge det ut når jeg har pynta det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1951 Del Skrevet 18. desember 2006 Okidoki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. desember 2006 #1952 Del Skrevet 18. desember 2006 (denne er kjempefin, og kan brukes mye ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #1953 Del Skrevet 18. desember 2006 Lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1954 Del Skrevet 18. desember 2006 til Lillesky og LamaBama Jeg prøver å gjøre meg klar for morgen dagen men med et sånt rotehue som meg er ikke det lett. Tenkte å legge fram klær og sånn siden vi skal dra så tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. desember 2006 #1955 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 18. desember 2006 #1956 Del Skrevet 18. desember 2006 Lykke til Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #1957 Del Skrevet 18. desember 2006 til Lillesky og LamaBama ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1958 Del Skrevet 18. desember 2006 ← Lykke til Grace. ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. desember 2006 #1959 Del Skrevet 19. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2006 #1960 Del Skrevet 19. desember 2006 tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg