Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

I dag har jeg snakket med en veninne som mylig har fortalt at hun er gravid. Det er ganske tydlig at hun holder seg unna meg, og det har hun gjort siden hun fortalte det. Utrolig at folk ikke takler en sånn situasjon.

Snakket med Ephemera om det på msn i går, er så glad når det gjelder henne og Arwen for de er de eneste to gravide jeg kjenner som klarer å "være vanlige" selv om jeg/vi er i den situasjonen vi er.

Stor klem til dem for det :klem:

:kyss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har du snakket med henne om det da? Kan jo hende hun er redd for å såre deg, så hun kanskje tror at du helst ikke vil ha kontakt?

Har ikke snakket med henne om det nei.

Men jeg er veldig rett fram så hun har nok skjønt hvor jeg står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg snakket med en veninne som mylig har fortalt at hun er gravid. Det er ganske tydlig at hun holder seg unna meg, og det har hun gjort siden hun fortalte det. Utrolig at folk ikke takler en sånn situasjon.

Snakket med Ephemera om det på msn i går, er så glad når det gjelder henne og Arwen for de er de eneste to gravide jeg kjenner som klarer å "være vanlige" selv om jeg/vi er i den situasjonen vi er.

Stor klem til dem for det :klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klem:

Skjønner at du merker nervene, men det går så fint imorgen, så! De er sikkert snille og tar seg godt av deg. Skal samboeren din være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp han skal være med..

Og det som er litt snedig er at en på jobben skal inn og opereres samtidig bare på et annet sykehus.. ( har sikkert fortalt om henne før. HUn har mistet to barn, og er nå gravid igjen så de skal operere henne i håp om at hun ikke mister denen gangen. Så jeg er faktisk egentlig mere bekymret for henne enn for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...