Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Jeg vil også klemme!!

:klem: :klem:

Epica har fått jenta si nå i kveld! Lurer på om jeg skal sende deg sms om det, men vil ikke vekke deg i tilfelle du har lagt deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

:klem::klem: Så koselig at du tar deg tid til å stikke innom..

:klem: 'er litt jeg også på søte Grace :)

:rodme::klem: tilbake

Jeg vil også klemme!!

:klem: :klem:

Epica har fått jenta si nå i kveld! Lurer på om jeg skal sende deg sms om det, men vil ikke vekke deg i tilfelle du har lagt deg...

Jeg har sett det nå ;)

Har gått den valige kveldsturen med naboen. Vi gikk en times tur i går og en time i dag.. Pluss at jeg gikk en to timers tur med sambo på dagen i går... :)

Tror jeg må gå å skryte litt i julekjoletråden... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tallene er ikke så kryptiske, det er bare Grace som

har vært fremme meg målebåndet. ;)

Jada Grace det svinger litt opp og ned. Ikke glem at du

fortsatt er en slank (og lekker) dame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  :klem:  Så koselig at du tar deg tid til å stikke innom..

:rodme:  :klem: tilbake

Jeg har sett det nå ;)

Har gått den valige kveldsturen med naboen. Vi gikk en times tur i går og en time i dag.. Pluss at jeg gikk en to timers tur med sambo på dagen i går... :)

Tror jeg må gå å skryte litt i julekjoletråden... ;)

:Nikke:

Det må du gjøre!

Du har jo vært kjempeflink!

:klappe:

Lv: 97

Lr: 63

Kn: 43

Ar: 29

Rp: 103

Br: 105

Md: 90

:overrasket:  Au da.........

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal kjøpe meg Dove Summerglow bodylotion, etter å ha lest tråden om den på "Velvære, klær, kosmetikk" idag. Jeg husker ikke sist jeg var så bleik... huff... Jeg hater lukta av slike selvbrunere og får fnatt hvis det sverter av på klær og undertøy, men det går an å prøve den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skal kjøpe meg Dove Summerglow bodylotion, etter å ha lest tråden om den på "Velvære, klær, kosmetikk" idag. Jeg husker ikke sist jeg var så bleik... huff... Jeg hater lukta av slike selvbrunere og får fnatt hvis det sverter av på klær og undertøy, men det går an å prøve den...

Den er det mange som reagerer på etter å ha brukt den en stund. Har snakket med flere kunder om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt jeg... :Gjesp:

Å begynne klokken 7 tar på....

Har kranglet med sambo.. Var jeg som begynte det for jeg har irritert meg over de siste dagene.. Han ble antagligvis veldig sur for det jeg sa for nå er det stille fra han hvertfall...

Samme får det være, jeg mener faktisk at jeg har rett til å være sur for dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...