Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er bra at du sa det jeg!

Jeg hadde aldri klart å holde på en sånt hemmelig i utgangspunktet. Jeg synes det er bedre at folk vet jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Bra at du sa ifra!

Jeg snakket med ei venninne her en dag. Hun begynte å prate om å få barn og sånn.Hvor teit hun synes det var at folk ville ha barn i desember.For det måtte jo være sååå kjipt få barn rett før jul liksom. I følge henne skulle det ikke vært lov og fått barn da. Hun skulle iallefall regne nøye på når hun skulle slutte med prevensjon,for hun skulle ha barn i februar/mars/april hun nemlig!

Jaja,tenkte jeg. Mulig hun får seg en liten oppvekker etterhvert.

Nesten så jeg håper på at hun ikke kan få barn(litt slemt ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :klem:

Oi... :overrasket: Veldig leit at det ble sånn, men nå vet de det og jeg håper hun som plumpet uti på en sånn ubetenksom måte, har litt dårlig samvittighet nå. Litt utrolig at folk i 2006 ikke vet bedre... Du og jeg har jo diskutert dette endel på MSN fra før... Men jeg tror det er litt sånn at de som ikke kjenner eller vet av noen som ikke kan få barn, tror at det er så enkelt. Så utrolig det enn høres ut. Folk burde vite bedre nå.

:troest:

Litt sånn på siden av saken, så irriterer jeg meg over ei venninne også. Hun er så misunnelig for at jeg er gravid at hun ikke vet hvilken fot hun skal stå på eller hvordan hun skal oppføre seg ovenfor meg (hun henger selv på en type som ikke vil ha flere barn og som bare utnytter henne og hun vet det egentlig selv osv. Og hennes stoooore drøm er likevel å få barn). Hun har i det siste prestert å lage en greie utav at det må være trist for meg å ikke få babyen min til jul! :overrasket: "Men det er vel ikke så lett å time det?", sier hun. Hun har liksom funnet ut at hun kan prøve å lete etter feil ved min gravidietet. Jeg sier at jeg synes det er bedre å få barn mot våren, at barnet slipper å ha bursdag oppi jula osv, men hun bare gnåler om hvor fint det må være å få baby til jul :roll: Blir helt kvalm av henne, men jeg vet at det er fordi hun er misunnelig da...

Håper å få se bilde av Floyd-kjolen, jeg også. Det var en tråd under Velvære for en stund siden, med utrolig masse fine Floyd-kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dere må bare ignorere sånne folk!

Og Ephemera, hold deg unna henne så mye du kan. Man trenger ikke tilbringe folksom bare gir deg negativ egnergi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er bra at du sa det jeg!

Jeg hadde aldri klart å holde på en sånt hemmelig i utgangspunktet. Jeg synes det er bedre at folk vet jeg da...

Ja, sant det

Bra at du sa ifra!

Jeg snakket med ei venninne her en dag. Hun begynte å prate om å få barn og sånn.Hvor teit hun synes det var at folk ville ha barn i desember.For det måtte jo være sååå kjipt få barn rett før jul liksom. I følge henne skulle det ikke vært lov og fått barn da. Hun skulle iallefall regne nøye på når hun skulle slutte med prevensjon,for hun skulle ha barn i februar/mars/april hun nemlig!

Jaja,tenkte jeg. Mulig hun får seg en liten oppvekker etterhvert.

Nesten så jeg håper på at hun ikke kan få barn(litt slemt ja...)

Vet akkurat hvordan du tenker. Blir sånn at jeg tenker at sånne folk burde være prøvere en stund for å lære seg at de ikke kan planlegge sånt...

:troest: 

Uff da Grace, så leit at det ble sånn. Nå vet de det ihvertfall, så da kan de slutte å mase på deg.

:klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knallfin kjole!! :hjerter:

Minner meg om en topp som de hadde fra Floyd på B-Young tiiiiiidlig i høst, som jeg angret litt for at jeg ikke kjøpte.

Vil ha Floyd-butikk her også!! :grine: De har litt fra Floyd på B-Young og på en butikk som heter Sentrum Mote, men det hadde nok vært noe helt annet med en egen Floyd-butikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjøpt på b-young ;)

:overrasket:

:hoppe:

B-Young har vi jo her i byen også! :-D

Nå må du jo tro meg når jeg sier at jeg er helt ute når det gjelder shopping for tida... :sjenert:

Burde jeg også hatt en sånn, tro...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skal kjøpe den beige også... De har den i lilla og svart men jeg likte ikke lillafargen på den..

En av mine beste veninner fra skolen, er gravid...

Er veldig glad på dems vegne, men selvfølgelig også litt trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...