Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

:klem: :klem: :klem:

Jeg så også det der med prevensjon måneden før utredningen, når jeg leste den linken din. Regner med at Leo kan svare deg på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jobb nå, møte fra tolv, ferdig fem, må kjøpe kjole og en presang til jente-julebord i kveld.Begynner 19. Vet ikke om jeg rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektiske dager for lille Grace...! Men du rekker det - du er jo superwoman! :sjarmor:

Jeg vil også bli med å kjøpe kjole!! Har lyst på den Floyd-butikken dere har i Oslo! :)

Kose deg masse på jente-julebord i kveld da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan se om jeg får lagt ut bilde av den i morgen. Glemte noe ustyr til kameraet mitt der vi var i kveld, så jeg må hente det først... :)

Drakk ikke noe særlig i kveld. Vet ikke hvorfor , men det fristet liksom bare ikke.

Er vel fordi jeg vet hva som står foran oss..

Ble selvfølgelig masse prat om barn osv, og da det for ørtende gang ble samtale emne og en klarte å spørre om ikke jeg skulle ha barn snart så sprakk jeg.

Blir så provosert av folk som tror de kan planlegge graviditet etter sitt ønske, var endel der som har barn også, og de ble jo i hvert fall sjokkert.

Samme får det være, da vet de det alle sammen..

Hun soms spurte meg trordde jeg tullet så hun sa sånn: selvfølgelig kan du få barn, slutt opp `a... Og da raknet det for meg....

Tror ikke folk skjønner hvor vondt det gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi!

Hvordan fortalte du det da?

Nei altså vi var vel inne på emnet da en av jentene spurte:

Hva med dere da Grace? Skal ikke dere ha barn snart.

jeg svarer: Nei, jeg kan ikke får barn jeg...

Og da begynte hun med dette om at joda det kan du vet du og flirte ting bort.

Nei svarte jeg det kan jeg ikke. Det kan både K og K bekrefte(to av de som var der) Og da tok heldigvis hun ene K over og la ut om at man faen ikke skulle ta det for gitt det hadde hun lært etter å se hvordan jeg hadde det nå og etter alt som har vært med meg da..

Så det var "julebordbomben"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...