Ephemera Skrevet 30. november 2006 #1721 Del Skrevet 30. november 2006 :klem: Jeg så også det der med prevensjon måneden før utredningen, når jeg leste den linken din. Regner med at Leo kan svare deg på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. november 2006 #1722 Del Skrevet 30. november 2006 Skulle til å si det jeg og; spør Leo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1723 Del Skrevet 30. november 2006 Har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 30. november 2006 #1724 Del Skrevet 30. november 2006 Hei på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1725 Del Skrevet 30. november 2006 Løper fra jobb til jobb i dag, drukner i arbeid.. Hvis noen skulle lure på hvor jeg er liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2006 #1726 Del Skrevet 30. november 2006 Ikke bra... Håper både jeg og du vinner i lotto snart! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1727 Del Skrevet 1. desember 2006 Jobb nå, møte fra tolv, ferdig fem, må kjøpe kjole og en presang til jente-julebord i kveld.Begynner 19. Vet ikke om jeg rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. desember 2006 #1728 Del Skrevet 1. desember 2006 Hektiske dager for lille Grace...! Men du rekker det - du er jo superwoman! Jeg vil også bli med å kjøpe kjole!! Har lyst på den Floyd-butikken dere har i Oslo! Kose deg masse på jente-julebord i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #1729 Del Skrevet 1. desember 2006 Lykke til med kjoleshopping da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1730 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk Skal kjøpe Floyd kjole faktisk... Men ikke sånn superdyr da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1731 Del Skrevet 1. desember 2006 Veldig usikker på om jg skal ha svart,grå og hvit eller svart beige og brun... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 #1732 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei vennen God helg til deg fra meg. Det blir deres tur snart skal du se, og da ve du hvor du skal kjøpe bæredings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. desember 2006 #1733 Del Skrevet 1. desember 2006 Floyd har du bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. desember 2006 #1734 Del Skrevet 1. desember 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #1735 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har faktisk aldri vært på Floyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1736 Del Skrevet 2. desember 2006 Kan se om jeg får lagt ut bilde av den i morgen. Glemte noe ustyr til kameraet mitt der vi var i kveld, så jeg må hente det først... Drakk ikke noe særlig i kveld. Vet ikke hvorfor , men det fristet liksom bare ikke. Er vel fordi jeg vet hva som står foran oss.. Ble selvfølgelig masse prat om barn osv, og da det for ørtende gang ble samtale emne og en klarte å spørre om ikke jeg skulle ha barn snart så sprakk jeg. Blir så provosert av folk som tror de kan planlegge graviditet etter sitt ønske, var endel der som har barn også, og de ble jo i hvert fall sjokkert. Samme får det være, da vet de det alle sammen.. Hun soms spurte meg trordde jeg tullet så hun sa sånn: selvfølgelig kan du få barn, slutt opp `a... Og da raknet det for meg.... Tror ikke folk skjønner hvor vondt det gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1737 Del Skrevet 2. desember 2006 By the way så var kjolen en slager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2006 #1738 Del Skrevet 2. desember 2006 Oi! Hvordan fortalte du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. desember 2006 #1739 Del Skrevet 2. desember 2006 Ikke la andres uvitenhet gå innpå deg Grace. De vil ditt beste men vet ikke bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1740 Del Skrevet 2. desember 2006 Oi! Hvordan fortalte du det da? ← Nei altså vi var vel inne på emnet da en av jentene spurte: Hva med dere da Grace? Skal ikke dere ha barn snart. jeg svarer: Nei, jeg kan ikke får barn jeg... Og da begynte hun med dette om at joda det kan du vet du og flirte ting bort. Nei svarte jeg det kan jeg ikke. Det kan både K og K bekrefte(to av de som var der) Og da tok heldigvis hun ene K over og la ut om at man faen ikke skulle ta det for gitt det hadde hun lært etter å se hvordan jeg hadde det nå og etter alt som har vært med meg da.. Så det var "julebordbomben"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg