Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1681 Del Skrevet 28. november 2006 Det stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 #1682 Del Skrevet 28. november 2006 Så utrolig patetisk... Gjett om han og Tone kommer til å bli ordentlige kjærester å da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1683 Del Skrevet 28. november 2006 Forresten så skal sambo fortelle foreldrene sine om "ståa" i dag.. Jeg må innrømme at jeg ikke helt tror han kommer til å gjøre det, men han skal få ha tvilen til gode.. Er spent på hvordan det går i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #1684 Del Skrevet 28. november 2006 Sjokkerende at han Tom Erik fra skal vi danse er singel.. Jeg personlig hadde dumpet han for lenge siden men... ← Ja kjempesjokk Så du god kveld norge i helga? De ble intervjua og så svarte han på at han fremdeles kjæreste, og da reagerte tone veldig, før hun sa det ikke var noe og smilte pent igjen Når skal du fortelle det til dine foreldre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1685 Del Skrevet 28. november 2006 Ja jeg så det.. Jeg tror fortsatt at det er noe på gang mellom de jeg altså men... Jeg har sagt det til mamma jeg. Hun tok det bra hun.. Bortsett fra at hun maser mye nå, men det er mødre det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 #1686 Del Skrevet 28. november 2006 Vampyra: Jeg så det der på God kveld, Norge og tenkte "What!?". Tone er jo så forelska i han fyren der. Oppfører seg sånn som jeg hadde oppført meg hvis jeg hadde fått Robbie Williams på kroken når jeg var singel og 20 år... Grace: Bra at samboeren din skal fortelle det, ja! Og når skal du gjøre det? Er helt sikkert på at det blir mye bedre at de vet det, så slipper dere at de skal gå og håpe liksom... Og det kommer til å ordne seg, så de kan fortsette å håpe, men det er greit at de vet at det ikke er bare bare liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 #1687 Del Skrevet 28. november 2006 Det er bare godt ment fra mamman din det vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #1688 Del Skrevet 28. november 2006 Ja jeg og, jeg er bombesikker på at de omkort tid blir "observert" tett i tett Maser? hvordan da? sånn "jegerbekymretfordatterenminmas" eller "jegvilhabarnebarnfortsomfaenmas" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1689 Del Skrevet 28. november 2006 Ser ut som vi skrev likt. Mamma sa hun hadde fryktelig dårlig samvittighet for at hun har tullet og mast om når hun skal få barnebarn. Jeg sa det ikke gjorde noe men syns det er greit hun fikk den "vekkeren" for det har jeg lært av denne tiden her at man ikke skal spørre folk om sånt! Hvertfall skal jeg slutte med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #1690 Del Skrevet 28. november 2006 Ja ikke sant Ephemera! Men det hadde nok jeg vært og.... Kjekkas Deilig kropp Dritflink til å danse og Snekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1691 Del Skrevet 28. november 2006 Ja jeg og, jeg er bombesikker på at de omkort tid blir "observert" tett i tett Maser? hvordan da? sånn "jegerbekymretfordatterenminmas" eller "jegvilhabarnebarnfortsomfaenmas" ? ← *jegerbekymretforderetomas* Og det er jo forsåvidt greit det og men hun trenger liksom ikek ta så på veie da.. Hun er kontrollfreak som meg og liker nok ikke situasjonen at dette får hun ikke være med på, og må bare sitte og vente.. (ja operasjonen altså..) Men jeg har sagt det til henne at dette er vår greie og det respekterer hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1692 Del Skrevet 28. november 2006 Ja ikke sant Ephemera! Men det hadde nok jeg vært og.... Kjekkas Deilig kropp Dritflink til å danse og Snekker! ← Er han snekker???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #1693 Del Skrevet 28. november 2006 Men på den annen side synes jeg faktisk at man burde opplyse de nærmeste om sånne ting, for det er helt vanlig at man maser litt om barnebarn, nieser og nevøer osv... Jeg har en god venninne som har vært sammen med kjæresten i 6 år nå, de er forlovet og har akkurat kjøpt hus... Det er ikke så rart at man lurer på når barna kommer vel? Jeg prøver liksom å åpne for at hun kan fortelle meg det hvis hun har problemer med å få barn på noen måte, men hun sier liksom ingenting. Det synes jeg er litt trist. Hadde vært bedre at jeg kunne støtte henne hvis noe var galt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #1694 Del Skrevet 28. november 2006 Ok, typisk mamma mas altså Jepp de sa han var snekker på radioen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 #1695 Del Skrevet 28. november 2006 Kan ikke si at jeg har helt sansen for Tom Erik altså... Han er altfor glætt... Snekkere er kjekke, men det hjelper ikke han der... Ellers liker jeg best lyse menn, jeg... selv om Robbie er mørk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1696 Del Skrevet 28. november 2006 Joa, i og for seg. men jeg tror vel de fleste ønsker å holde prøvingen delvis for seg selv. Når vi trodde det kanskje var noe galt med svømmerne så ble vi enige om at uansett behandling osv skule vi ikke si det til noen. For det syns ikke sambo noe om. Noe jeg forstår.. Men så har jo ting snudd seg og det er meg det er "feil" med og jeg er ikke så nøye på det ovenfor folk. Ja ja, jeg har en feil liksom... Og så? Og derfor tror jeg nok det har blitt til at vi har sagt det til noen nå. Ikke at dette er fasiten for alle, men sånn har det vært for oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. november 2006 #1697 Del Skrevet 28. november 2006 Forresten så har ikke Tom Erik fin kropp heller... Menn skal være høye og muskuløse og litt kraftige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1698 Del Skrevet 28. november 2006 Kan ikke si at jeg har helt sansen for Tom Erik altså... Han er altfor glætt... Snekkere er kjekke, men det hjelper ikke han der... Ellers liker jeg best lyse menn, jeg... selv om Robbie er mørk da ← For glatt og fæl dialekt... Og en smule kjepphøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #1699 Del Skrevet 28. november 2006 Dere ass!!! han er dritsexy!! Ikke så rart han er glatt når han danser med en halv kilo brylkrem i håret... Og så er han stolt fordi tone er partneren hans men se for dere han i en slitt jeans med snekkerbeltet på hofta, i bar overkropp en varm sommerdag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1700 Del Skrevet 28. november 2006 Ellers takk da tror jeg heller jeg hadde tatt han Tom Arild... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg