Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har undersøkt litt om sånn tegnspråk kurs.

De har kveldskurs på to timer pr uke.

Ikke kostet det overveldende mye heller...

Hmm, får tenke litt på det der tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tegnspråkkurs? :klø:

:vinke:

Tegnspråkkurs?? :klø: Kjenner du noen som er døv?

Tenkte bare at det kunne være en fin ting å kunne..

Jeg skal forhåpentligvis søke jobb som kabinansatt neste år eller noe og da, er det jo en fordel å ha språk. Men akkurat nå har jeg ikke tid til å ta vanlig språkkurs så da kan jeg ta døvespråkkurs..

Kjekt å kunne noe ikke alle andre kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabinansatt?? Som flyvertinne? Så spennende!! Regner med at jeg og Ephelille må kjøre til Værnes hver gang du skal mellomlande her da? :ler:

Har du noe utdannelse innenfor området, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det så vet ikke om jeg har noen særlig sjangs på å komme inn heller.

Er litt sær på hvilke selskap jeg har lyst til å fly med og sånn så det spørs om det går med de kravene jeg har. Men må hvertfall prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres jo veldig spennende ut og du er jo så ung og sånn - men er det så lurt samtidig som du planlegger en mini-Grace? Tenk om du blir gravid midt i utdannelsen og sånn...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør man ferdig det man rekker av utdannelsen (mye foregår på bakken) også tar man resten etter permisjonen.

Om man orker å være såpass mye borte fra et lite barn er jo en annen sak. Men det spørs jo litt hvor hun har tenkt å jobbe hen da? Om det er utenlands eller bare innenlands flygninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høres jo veldig spennende ut og du er jo så ung og sånn - men er det så lurt samtidig som du planlegger en mini-Grace? Tenk om du blir gravid midt i utdannelsen og sånn...??

Da gjør man ferdig det man rekker av utdannelsen (mye foregår på bakken) også tar man resten etter permisjonen.

Om man orker å være såpass mye borte fra et lite barn er jo en annen sak. Men det spørs jo litt hvor hun har tenkt å jobbe hen da? Om det er utenlands eller bare innenlands flygninger

Men det er akkurat derfor jeg ikke skal søke enda..

For jeg vil begynne med det etter det evntuellt kommer en liten mini-Grace.

:)

Fortell meg hvor du skal søke Grace. ;)

Jeg har mest lyst til å fly for Norwegian, innlands.

Men det er klart at om andre muligheter skulle by seg så vil jeg jo absolutt vurdere det :) Ryanair er uaktuellt. Samme gjelder easyjet om de skulle etablere seg her etterhvert.

Hadde jo vært fint om det ble noe ledig i forbindelse med den nye flyplassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en venninne som avbrøt traineekurset sitt i Norwegian rett før alle nyhetsoppslagene kom. Tror kanskje jeg ville valgt et annet firma. De er ikke akkurat kjent for å ta godt vare på lærlingene sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en venninne som avbrøt traineekurset sitt i Norwegian rett før alle nyhetsoppslagene kom. Tror kanskje jeg ville valgt et annet firma. De er ikke akkurat kjent for å ta godt vare på lærlingene sine ;)

De har jo blitt sterkt kritisert for trainee varianten sin og har derfor sagt at de trolig vil gå tilbake til opplæring pr. seksjon.

Kommer til å søke flere steder, men tror vel kanskje Norwegian er der jeg har størst sjans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må le litt når jeg tenker på en ting.

Cocopuff hadde en tråd om dette å bli flyvertinne, som jeg umiddelbart hang meg på. Men det ble etterhvert en mindre hyggelig tråd om manges meninger om hva slags dritt jobb det var, og ikke minst hva slags møkkaselskap Ryanair var..

Coco reiste aldri på det intervjuet, og godt er vel det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...