Ephemera Skrevet 26. november 2006 #1641 Del Skrevet 26. november 2006 Nå synes jeg du skal opp og hoppe! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 26. november 2006 #1642 Del Skrevet 26. november 2006 Ble det vellykket i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #1643 Del Skrevet 26. november 2006 Hvor er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. november 2006 Forfatter #1644 Del Skrevet 26. november 2006 Nå synes jeg du skal opp og hoppe! :hoppe: ← Man hopper kke dagen derpå.... Ble det vellykket i går? ← Jepp, full som en dupp.. Som vanlig!! Hvor er du da? ← Her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1645 Del Skrevet 27. november 2006 Har undersøkt litt om sånn tegnspråk kurs. De har kveldskurs på to timer pr uke. Ikke kostet det overveldende mye heller... Hmm, får tenke litt på det der tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1646 Del Skrevet 27. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. november 2006 #1647 Del Skrevet 27. november 2006 God morgen Grace. Trøtt du og ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1648 Del Skrevet 27. november 2006 Fryktelig trøtt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #1649 Del Skrevet 27. november 2006 Tegnspråkkurs? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2006 #1650 Del Skrevet 27. november 2006 Tegnspråkkurs?? :klø: Kjenner du noen som er døv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1651 Del Skrevet 27. november 2006 Tegnspråkkurs? :klø: ← Tegnspråkkurs?? :klø: Kjenner du noen som er døv? ← Tenkte bare at det kunne være en fin ting å kunne.. Jeg skal forhåpentligvis søke jobb som kabinansatt neste år eller noe og da, er det jo en fordel å ha språk. Men akkurat nå har jeg ikke tid til å ta vanlig språkkurs så da kan jeg ta døvespråkkurs.. Kjekt å kunne noe ikke alle andre kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2006 #1652 Del Skrevet 27. november 2006 Kabinansatt?? Som flyvertinne? Så spennende!! Regner med at jeg og Ephelille må kjøre til Værnes hver gang du skal mellomlande her da? Har du noe utdannelse innenfor området, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1653 Del Skrevet 27. november 2006 Nei, har ikke det så vet ikke om jeg har noen særlig sjangs på å komme inn heller. Er litt sær på hvilke selskap jeg har lyst til å fly med og sånn så det spørs om det går med de kravene jeg har. Men må hvertfall prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. november 2006 #1654 Del Skrevet 27. november 2006 Høres jo veldig spennende ut og du er jo så ung og sånn - men er det så lurt samtidig som du planlegger en mini-Grace? Tenk om du blir gravid midt i utdannelsen og sånn...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. november 2006 #1655 Del Skrevet 27. november 2006 Da gjør man ferdig det man rekker av utdannelsen (mye foregår på bakken) også tar man resten etter permisjonen. Om man orker å være såpass mye borte fra et lite barn er jo en annen sak. Men det spørs jo litt hvor hun har tenkt å jobbe hen da? Om det er utenlands eller bare innenlands flygninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. november 2006 #1656 Del Skrevet 27. november 2006 Fortell meg hvor du skal søke Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1657 Del Skrevet 27. november 2006 Høres jo veldig spennende ut og du er jo så ung og sånn - men er det så lurt samtidig som du planlegger en mini-Grace? Tenk om du blir gravid midt i utdannelsen og sånn...?? ← Da gjør man ferdig det man rekker av utdannelsen (mye foregår på bakken) også tar man resten etter permisjonen. Om man orker å være såpass mye borte fra et lite barn er jo en annen sak. Men det spørs jo litt hvor hun har tenkt å jobbe hen da? Om det er utenlands eller bare innenlands flygninger ← Men det er akkurat derfor jeg ikke skal søke enda.. For jeg vil begynne med det etter det evntuellt kommer en liten mini-Grace. Fortell meg hvor du skal søke Grace. ← Jeg har mest lyst til å fly for Norwegian, innlands. Men det er klart at om andre muligheter skulle by seg så vil jeg jo absolutt vurdere det Ryanair er uaktuellt. Samme gjelder easyjet om de skulle etablere seg her etterhvert. Hadde jo vært fint om det ble noe ledig i forbindelse med den nye flyplassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #1658 Del Skrevet 27. november 2006 jeg har en venninne som avbrøt traineekurset sitt i Norwegian rett før alle nyhetsoppslagene kom. Tror kanskje jeg ville valgt et annet firma. De er ikke akkurat kjent for å ta godt vare på lærlingene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1659 Del Skrevet 27. november 2006 jeg har en venninne som avbrøt traineekurset sitt i Norwegian rett før alle nyhetsoppslagene kom. Tror kanskje jeg ville valgt et annet firma. De er ikke akkurat kjent for å ta godt vare på lærlingene sine ← De har jo blitt sterkt kritisert for trainee varianten sin og har derfor sagt at de trolig vil gå tilbake til opplæring pr. seksjon. Kommer til å søke flere steder, men tror vel kanskje Norwegian er der jeg har størst sjans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1660 Del Skrevet 27. november 2006 Må le litt når jeg tenker på en ting. Cocopuff hadde en tråd om dette å bli flyvertinne, som jeg umiddelbart hang meg på. Men det ble etterhvert en mindre hyggelig tråd om manges meninger om hva slags dritt jobb det var, og ikke minst hva slags møkkaselskap Ryanair var.. Coco reiste aldri på det intervjuet, og godt er vel det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg