Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #1421 Del Skrevet 7. november 2006 Det er jo fritt sykehusvalg i landet vårt, og dersom volvat er med i den ordningen kan du velge å få utført inngrepet der, og kun betale egenandel (ofte litt høyere enn vanlig, men jeg har betalt 3-400 kr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. november 2006 #1422 Del Skrevet 7. november 2006 Ja, ring og spør, Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1423 Del Skrevet 7. november 2006 Det som Ephemera sier stemmer, så jeg må først på forsamtale hos Riksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. november 2006 #1424 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Sa det det på Volvat? Huff, så innmari vanskelig alt skal være... (Jeg styrer med fødselspenger og mailer meg ihjel med nesevise damer på lønningskontoret vårt. Nå ser det ut som de har rett og jeg feil, og jeg får ca. 1.000 kr. mindre i måneden enn det jeg trodde og håpet på ) Endret 7. november 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 7. november 2006 #1425 Del Skrevet 7. november 2006 Ville bare nevne at det ikke er 3 - 5 mnd. ventetid på lap. på Riksen. Jeg ble henvist til utredning fra gynekologen min 16. august, fikk time til forundersøkelse på RH 25. september og time til lap. 6. oktober. Hele prosessen tok m.a.o. ca. 6 uker. Lap'en min ble desverre utsatt p.g.a. sykdom og p.g.a. syklus ble den utsatt til i går, men jeg kunne ha fått ny time i løpet av en uke hvis det ikke hadde vært for det. Jeg vil også anbefale dere å fortelle foreldre etc. hva dere holder på med. Vi har t.o.m. fortalt naboene at vi strever med å få barn. Da slipper de å lure og vi slipper de teite og ubetenksomme kommentarene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1426 Del Skrevet 7. november 2006 Ville bare nevne at det ikke er 3 - 5 mnd. ventetid på lap. på Riksen. Jeg ble henvist til utredning fra gynekologen min 16. august, fikk time til forundersøkelse på RH 25. september og time til lap. 6. oktober. Hele prosessen tok m.a.o. ca. 6 uker. Lap'en min ble desverre utsatt p.g.a. sykdom og p.g.a. syklus ble den utsatt til i går, men jeg kunne ha fått ny time i løpet av en uke hvis det ikke hadde vært for det. Jeg vil også anbefale dere å fortelle foreldre etc. hva dere holder på med. Vi har t.o.m. fortalt naboene at vi strever med å få barn. Da slipper de å lure og vi slipper de teite og ubetenksomme kommentarene. Lykke til! ← Nå ble jeg kjempeglad... Skjønner ikke hvorfor legen sa 3-5 mnd men han sa endel ting jeg stussa litt på.. Vi kommer til å fortelle det nå så fort vi får noe fra Riksen. Tusen takk for "infoen" Og lykke til dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. november 2006 #1427 Del Skrevet 7. november 2006 Er Leo jeg kjenner som har vært på lap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1428 Del Skrevet 7. november 2006 Er Leo jeg kjenner som har vært på lap. ← Ja jeg skjønte det nå Åssen er det med deg og sambo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 7. november 2006 #1429 Del Skrevet 7. november 2006 Hvilken avdeling på Riksen er det som utfører lap forresten? ← Det er Gynekologisk avdeling som utfører lap. og siden jeg i skrivende stund snekrer håndklehenger til badet, må det bety at de vet hva de holder på med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. november 2006 #1430 Del Skrevet 7. november 2006 Meg: sliten. Han: ikke helt frisk. Vi venter på innkallelse til ny operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1431 Del Skrevet 7. november 2006 Det er Gynekologisk avdeling som utfører lap. og siden jeg i skrivende stund snekrer håndklehenger til badet, må det bety at de vet hva de holder på med! ← Ja det lover da godt. Vurdere om jeg skal ringe til Riksen å mase.. Men det har kanskje ikke noe for seg. Får se an. Meg: sliten. Han: ikke helt frisk. Vi venter på innkallelse til ny operasjon. ← Det kommer til å gå bra Og du må slappe av litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1432 Del Skrevet 7. november 2006 Britney skal skilles, jeg er sjokkert... NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 7. november 2006 #1433 Del Skrevet 7. november 2006 Ja det lover da godt. Vurdere om jeg skal ringe til Riksen å mase.. Men det har kanskje ikke noe for seg. Får se an. ← Det kan godt ha noe for seg! Hvis du er interessert, kan du sende meg en PM, så kan du få navn og nummer til pasientkoordinatoren som steller med dette. De får nemlig ofte avbestillinger og da fyller de opp med de som kan komme på kort varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1434 Del Skrevet 7. november 2006 Da har jeg fått PM, skal nok ringe dit i slutten av uke eller begynnelsen av neste.. Ble litt gira jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 7. november 2006 #1435 Del Skrevet 7. november 2006 Leo er en grepa dame. *jeg skryter litt av deg Leo, om du ikke har noe i mot det ?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. november 2006 #1436 Del Skrevet 8. november 2006 Leo er en grepa dame. *jeg skryter litt av deg Leo, om du ikke har noe i mot det ?* ← Hun er det! Og har sikkert ikke noe i mot å få litt skryt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1437 Del Skrevet 8. november 2006 Snakket med Riksen nå, de har ikke motatt henvisningen enda, men regner med at jeg er inne til lap i løpet av en ca 8 uker. Må jo tilpasses syklus.. Så da er det bare at han treigis legen må sende henvisningen først da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. november 2006 #1438 Del Skrevet 8. november 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1439 Del Skrevet 8. november 2006 Er på jobb 2, har noe som jeg gjerne skulle kommet ganske langt på. Så det blir nok en god del timer til her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1440 Del Skrevet 8. november 2006 Forøvrig så er begge bilene våre "ødelagt" Sambo fikk trøbbel med sin i går, ringte verkstedet i dag men fikk ikke time før i morgen. Så han kom og hentet min bil, men etter å ha kjørt den litt så gikk den vest også.. Vet ikke hva som er med hans, men på min kan det hende hele motoren har gått til hel.... Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg