Grace Skrevet 3. november 2006 Forfatter #1361 Del Skrevet 3. november 2006 Ja, det er nok som dere sier. Det er en god ide. Men jeg er ikke spesiellt fan av å bli skåret i.. Nærmeste jeg kommer operasjon er at jeg har fjernet mandlene og tatt bort en føflekk liksom. Det jeg ikke syns er så overkommelig med denne saken er at vi må si noe til foreldrene våre.. Hadde håpet å slippe det.. Men nå er det ikke sånn. Aner ikke hva vi skal si og når men det må vel ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. november 2006 #1362 Del Skrevet 3. november 2006 Usj, tanta er virkelig ikke velkommen, assa . Jag henne bort, eller send henne til meg Godt at dykkerne er som de skal (vil vel egentlig kalle dem svømmere ) og at du nå skal gjennom en lap. Ting går fremover og det blir deres tur. Bare vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2006 #1363 Del Skrevet 3. november 2006 Det jeg ikke syns er så overkommelig med denne saken er at vi må si noe til foreldrene våre.. Hadde håpet å slippe det.. Men nå er det ikke sånn. Aner ikke hva vi skal si og når men det må vel ut. ← Akkurat det har jeg tenkt på også... Lurer på om jeg klarer å lure det til på noen måte.Vil ikke fortelle de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. november 2006 Forfatter #1364 Del Skrevet 3. november 2006 Akkurat det har jeg tenkt på også... Lurer på om jeg klarer å lure det til på noen måte.Vil ikke fortelle de... ← Å ikke fortelle om de legebesøkene som har vært hittil har gått greit, men jeg klarer ikke å ro bort et inngrep og en ukes sykemelding. Mamma hinter jo sånn nå og da om at hun ønsker å bli mormor og det er så leit at hun også skal få "dårlige" nyheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2006 #1365 Del Skrevet 3. november 2006 Det kan vel bli litt vrient å lure de ja... Men jeg skal prøve allikevel jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. november 2006 Forfatter #1366 Del Skrevet 3. november 2006 Skal du? Vil egentlig jeg også men tror de kommer til å skjønne at det er noe. Føler liksom at jeg bare har lyst til å si til dem at, vi klarer ikke å få barn, skal opereres, ikke snakk eller spør noe mer om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2006 #1367 Del Skrevet 3. november 2006 Nå er det ikke aktuelt med lap ennå,men legen snakket om at det kunne bli et alternativ senere. Vet ikke om jeg skal fortelle det til de jeg.. Føler at det siste jeg vil er at noen skal vite om det,men så er det nok vanskelig å skjule også.Spesielt for mamma og pappa. Men men..Den tid,den sorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #1368 Del Skrevet 4. november 2006 Klart dere klarer å få bran Gracejenta! Det tar bare litt tid Og lap høres veldig positivt ut. Tror dette ordner seg helt fint til slutt jeg, ikke glem det du skrev i meldingen om 2 år da Hvis det er p-sprøyta som er årsaken, så er det jo ikke noe galt med kroppen din, den er bare litt forvirret og bruker litt tid på å komme til seg selv Tipper det blir mange små rosa og lyseblå gracekopier i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. november 2006 #1369 Del Skrevet 4. november 2006 Skal du? Vil egentlig jeg også men tror de kommer til å skjønne at det er noe. Føler liksom at jeg bare har lyst til å si til dem at, vi klarer ikke å få barn, skal opereres, ikke snakk eller spør noe mer om det.... ← Men hvorfor ikke si det til foreldrene? Det er viktigere at du og mannen har det bra mtp situasjonen enn at moren din skal sørge over de barnebarna som ikke ha kommet ennå. De kommer skal du se, det tar bare litt lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. november 2006 #1370 Del Skrevet 4. november 2006 For min del så hadde det ihvertfall falt mest naturlig og sagt det til foreldrene våre. Jeg tror ikke mamman din blir skuffet, hun blir vel heller mer oppmerksom på å støtte deg og ikke komme med ubetenksomme hint om at hun venter på å bli mormor. Nå er det også så vanlig og så opplyst om at det ikke alltid er så enkelt å bli gravid. Men jeg mener fremdeles at kroppen din er i kluss pga hormonene. Skulle de teste det om 3 måneder igjen? 3 måneder her og 3 måneder der... Hvorfor kan de ikke bare finne ut noe, liksom... Men jeg skjønner jo også at de vil se om ting går seg til før de begynner å fore deg med hormonmedisiner da. Det kan jo kanskje gjøre ting enda verre. Uansett er denne undersøkelsen veldig fin for å se om det finnes noen grunn til at ting tar tid og om de kan gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 4. november 2006 Men jeg mener fremdeles at kroppen din er i kluss pga hormonene. Skulle de teste det om 3 måneder igjen? 3 måneder her og 3 måneder der... Hvorfor kan de ikke bare finne ut noe, liksom... Men jeg skjønner jo også at de vil se om ting går seg til før de begynner å fore deg med hormonmedisiner da. Det kan jo kanskje gjøre ting enda verre. Uansett er denne undersøkelsen veldig fin for å se om det finnes noen grunn til at ting tar tid og om de kan gjøre noe. ← Nei det hadde med kostholdet å gjøre.. Men som de fleste her skriver så er nok inngrepet en god ide, jeg er helt enig i det. Men jeg er sliten av at ting tar så lang tid, og lei av ikke det kan komme naturlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #1372 Del Skrevet 4. november 2006 Men Grace, du henger deg opp i at det ikke kommer naturlig, du sier jo selv at p sprøyta kan henge i lenge, og da vil det komme naturlig når alt det kunstige er ute av kroppen! Hvis du klarer å gi kroppen din litt mer tid er jeg sikker på at den blir gravid på egenhånd! At du får pergo og undersøkelse på undersøkelse er iallefall stikk motsatt av naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. november 2006 #1373 Del Skrevet 4. november 2006 Hva er det med kostholdet ditt da...? Spiser du sunt og sånn, siden du har gått opp i vekt - sånn at det kan utelukkes at kostholdet ditt ikke er grunnen til det? For å ta meg selv, så kunne jeg spise alt jeg ville frem til jeg ble 30 år (jada, jeg vet at du er myyyye yngre ). Jeg spiste sjokolade hver dag og hadde jeg lyst på et par kremboller, ja så spiste jeg det. Og jeg var slank! Absolutt! Men så plutselig, begynte jeg å legge på meg. Ikke merket jeg det før det hadde gått litt langt heller... Så forbrenningen kan plutselig endre seg også. Nå sporet jeg helt av her, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. november 2006 #1374 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg la på meg masse på pergo. ni kilo å 2 måneder ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 4. november 2006 #1375 Del Skrevet 4. november 2006 God helg Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1376 Del Skrevet 4. november 2006 Skrev feil i stad, mente ikke kostholdet men stoffskiftet. Jeg satt of snakket med sambo om noe kostholdsgreier og blandet helt I forhold til det med at sprøyten kan henge igjen så tror ikke spesialisten på Volvat det er tilfelle fordi mensen har kommet tilbake og nå blitt noenlunde stabil, men det kan de jo aldri vite sikkert.. I forhold til pergoen tror jeg at jeg har gått opp litt i vekt av den, men ikke like mye som deg, Murmel. Uansett hva som er årsaken så er det vel bare å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. november 2006 #1377 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg skjønner mer når det var stoffskiftet du mente, og ikke kostholdet, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1378 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg skjønner mer når det var stoffskiftet du mente, og ikke kostholdet, ja! ← Vi var på vei ut døra og jeg skulle bare skrive noe fort... Og sånn går det når man stresser og ikke tenker helt klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1379 Del Skrevet 5. november 2006 Her i huset har forøvrig "sovepåsofaen" sesongen begynt.. Det er en stund siden men når er det tilbake for fullt.. Det vil rettere sagt si at NHL sesongen er i gang.. De fleste kampene går fra 0100 eller 0300 og vi har kun dekoder i stua. Og sosial som jeg er så gidder jeg ikke sove alene, så jeg sover på sofaen mens sambo ser på kamp.. Ganske koselig faktisk... Pleier å våkne i fire femtiden på natten og forflytte oss til sengen... Utrolig hva sport gjør med folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1380 Del Skrevet 5. november 2006 Kjeder meg litt.... Ingen på msn... Lurer på hva Frysepulver og Vampis gjør i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg