Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ringte Volvat sa jeg syns det hadde tatt litt lang tid siden det er halvannen uke siden sykehuset sa vi nurde ha svaret. Men det hadde ikke kommet noe dit så de skulle sjekke det, men jeg snakket med bestis som jobber på riksen og hun mente at de har rotet den bort... så det er jo mulig at de finner ut av det men jeg tviler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei!!!? :overrasket:

Er det mulig!!? Jo, det er jo sånt som man hører om, men fy søren, de må da ta bedre vare på ting!! Også noe så innmari viktig da!!? Sykehusene er skumle!! Hvordan skal vi forresten vite om det er våre prøver vi får svar på - og ikke en annen person sin - når de roter sånn???

:frustrert:

Gå til sak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vips så hadde de plutselig funnet igjen prøven!

Og svømmerene har bestått dykker kurset så da var det hvertfall en god nyhet før helgen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ehh, det veit ikke jeg egentlig.

Leste om det her:

Riksens side om det

Så jeg vet ikke om det heter gynekologisk lap?

Ikke vet jeg, det er du som er fagpersonen;)

Da skjønner jeg mer :) Lurte liksom på hvorfor, hang ikke med i svingene her ;) Har vært med og sett på en sånn operasjon faktisk. Gikk ganske raskt, og var veldig spennende å se på, kroppen vår er fantastisk vakker inni. Via kameraet får man veldig god oversikt - det blir noe helt annet en for eksempel ultralyd, og siden kameraet forstørrer virkeligheten ganske mye kan man som regel se med det blotte øye hvis det er noe galt, sammenvoksninger etc, og man kan ta prøver. Et slikt inngrep vil for deg kunne utelukke en rekke ting, og kanskje påvise og løse eventuelle problemer. Tror dette er en veldig god idé jeg Grace, dette kommer til å gå veldig bra. En kikkhullsoprasjon/lapraskopi er i de fleste tilfeller en ukomplisert affære, og etter operasjonen er du raskt på beina igjen. Dette er ikke noe du skal bekymre deg for, heller glede deg over - målet med operasjonen vil jo være at du får svar på hvorfor det har vært vanskelig for dere å bli gravide. Så får vi håpe at ventelistene ikke er for lange.

:klem:

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med Drua jeg, Grace!

Dette er et fint tiltak for å se om det er noen grunn til at du ikke blir gravid. I tilfelle kan de også fikse på det.

Dette går fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...