Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:troest:

Kjedelig med kaos! På jobben min har det visstnok vært rolig siden jeg ble sykmeldt... men dit skal jeg ikke før i januar 2008 ;)(Da bør de forøvrig ha endret på det teite provisjonssystemet!)

Her er det også fint vær! Sol og kaldt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skritt-teller er litt gøy! Jeg skal kjøpe meg en ny til jeg skal begynne å trille vogn. Jeg har en nå, som er veeeldig lite brukt, men på den kommer jeg borti en knapp som gjør at den nullstiller seg omtrent hver gang jeg setter meg ned... :forvirret: Mener å ha sett noen med "deksel" på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne har såpass harde knapper og en sånn funksjon som gjør at det ikke blir slettet av å bare være borti..

Heter Silva av merke, har radio også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste fylt storfekjøtt med bernaise saus til lunsj, det var vannvittig godt...

Hørtes farlig godt ut, ja... :sikle:

Jeg er sulten... som vanlig... Gleder meg til jeg skal spise lunsj, men siden jeg "nettopp" har spist frokost, må jeg vente litt... :ler: Har også lyst på den posen med julemarsipan som ligger i kjøkkenskapet... den jeg kjøpte igår... Vi spiste kakerester igjen igår kveld også. Og fremdeles er det litt sjokoladekake igjen... Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hvordan er veien i Oslo? Glatte?

Jepp, såpeglatte. Blir sikkert et vannvittig kaos i rushen.

Jeg personlig kom ikke inn i bilen i dag så jeg ble kjørt til jobb :ler:

Hørtes farlig godt ut, ja... :sikle:

Jeg er sulten... som vanlig... Gleder meg til jeg skal spise lunsj, men siden jeg "nettopp" har spist frokost, må jeg vente litt...  :ler:  Har også lyst på den posen med julemarsipan som ligger i kjøkkenskapet... den jeg kjøpte igår... Vi spiste kakerester igjen igår kveld også. Og fremdeles er det litt sjokoladekake igjen... Huff...

Nå må du slutte å friste meg med disse kakene hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte å friste meg med disse kakene hele tiden...

Ja, jeg skal snart slutte å spise kaker, så da blir det nok lettere å la være å friste deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal snart slutte å spise kaker, så da blir det nok lettere å la være å friste deg...

Bra! :ler:

Var ikke glatt på veiene når jeg kjørte hjem nå  :)

Ikke? På veien utenfor jobben er det såpeglatt og blene ser ut som de kjører rally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...