Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Tihi, glemte å fortelle....

Var og handlet mat i stad og da kom det bort en dame til meg og sa jeg måtte melde meg på Defines hårmodell kampanje..

Jeg trodde først hun jobbet for de og at hun maste pga det. Men hun sa det når jeg sto i kassen at hun bare måtte si det til meg.. :rodme:

Ble litt glad da for jeg kom jo rett fra frisøren... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du MÅÅÅ det!

Som sagt, første gang jeg så deg tenkte jeg bare: ååå, det fine håret! :hjerte:

Define-Grace, Define-Grace! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ser at dagboken min havner på en side midt inni igjen.. Men jeg har jo den getnewpost koden på... :sjenert:

:klø: Hjelp?

Lillesky? Arwen??

Har forøvrig tatt en ny el test og det er to sterke streker på den også...

Men i morgen må den vel bli svakere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For jeg hadde det liggende inne men så var det en gjest som gjorde meg oppmerksom på at min signatur linket til forumsiden bare.(hovedsiden)

Men så la jeg inn på nytt med get new post greia og allikevel kommer man inni der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace da... :troest:

Her var det mye trist lesing... :(

Selvfølgelig ønsker han ikke at han var sammen med eksen!

Og som Ephemera sier, det er faktisk helt normalt å prøve i et år eller mer før det klaffer uten at det er noe galt. Foreldrene mine gjorde jo det...

Jeg må bare si igjen at å snakke sammen SKIKKELIG er eneste løsning på det her. Å halvkjefte¨på hverandre med halvveis forklaringer hjelper ingen ting.

Nå får jeg søte klissete sms fra en halvfull  sambo :ler:

:hjerter_rundt:

Se det! Selvfølgelig er det deg han vil ha barn med!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt det ordnet seg vennen... :klem:

Ble virkelig lei meg når jeg leser om de vanskelige tankene dine - ikke noe gøy i det hele tatt :riste:. MEN, alltid koselig å få koselige klisse meldinger fra en brisen bedre halvdel :sjarmor: . Sannheten får du høre fra fulle folk og små barn ;)

Det blir deres tur snart skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, jeg er så lei den møkka jobben min at jeg spyr....

Jeg har jobbet i et prosjekt en stund nå hvor vi kunne jobbe oss opp til en bonus før jul på max 20000. Så det har jo vært fristende men de innleide konsulentene har hatt 20 kr mer enn oss faste i timen. Sjefen vår lovte å se på det og få orden men nå ser det ut til at vi enten må ta det som det er eller droppe hele prosjektet. Man får ikke en dritt igjen for å jobbe her..

Forbanna møkkabedrift...

Har tenkt til å skaffe meg ny jobb men i håpet om å bli gravid så syns jeg det er dust gjort mot evnt ny arbeidsgiver. Så jeg venter...

Men når graviditeten lar seg vente på også da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke holde ut resten av året da? Og hvis du fremdeles ikke har fått noen leieboer, kan du starte det nye året med ny jobb og ny giv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skal være her uansett hva fram til evnt etter en graviditet.

Men når det er snakk om det prosjektet så er det prinsippet det går på, så enten gir de meg mere cash eller så kan de dra til h...

Men nå er det snart lunsj. Det er positivt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidslivet er hardt... Er sint så det holder på provisjonssystemet på jobben min jeg også, men forhåpentligvis er det endret til jeg skal tilbake på jobb i januar 2008. I mellomtiden håper jeg å bli lotto-millionær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...