Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gracejenta da :troest:

Det ordner seg for dere også skjønner du! Og nå fant de jo ut at noe kunne være galt! det er faktisk et skritt i riktig retning! :klem:

Jeg vet du har hørt det hundrevis av ganger før, men du trenger faktisk ikke stresse med dette... Jeg tror at det er det som ødelegger så mye for dere. Dere er stresset og drittlei og orker ikke mer av denne prøvinga. Har du noen gang hatt sex de siste månedene uten å tenke på å produsere en baby? Det går ut over forholdet det og vet du :kose:

Du blir sikkert enda mer sinna og oppgitt nå, men hva om dere bestemmer dere for å droppe prøvinga til du har tatt neste pergo? Da får dere en måned "fri"

Uff, unnskyld, det er altfor lett å sitte her og foreslå hva dere skal gjøre... Men jeg vil bare at du skal få det bra igjen, for det føler jeg ikke du har nå....

Her har du en diger :klem:

Du må bare skjelle meg ut hvis du vil det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gracejenta da :troest:

Det ordner seg for dere også skjønner du! Og nå fant de jo ut at noe kunne være galt! det er faktisk et skritt i riktig retning!  :klem:

Jeg vet du har hørt det hundrevis av ganger før, men du trenger faktisk ikke stresse med dette... Jeg tror at det er det som ødelegger så mye for dere. Dere er stresset og drittlei og orker ikke mer av denne prøvinga. Har du noen gang hatt sex de siste månedene uten å tenke på å produsere en baby? Det går ut over forholdet det og vet du :kose:

Du blir sikkert enda mer sinna og oppgitt nå, men hva om dere bestemmer dere for å droppe prøvinga til du har tatt neste pergo? Da får dere en måned "fri"

Uff, unnskyld, det er altfor lett å sitte her og foreslå hva dere skal gjøre... Men jeg vil bare at du skal få det bra igjen, for det føler jeg ikke du har nå....

Her har du en diger  :klem:

Du må bare skjelle meg ut hvis du vil det... :sjenert:

Det går bra det vet du, Jeg liker at folk gir meg sine synspunkter...

Tror nok det er lurt å ikke fokusere på prøvingen, men det er ikke lett..

Men vi har blitt enige om å prøve på det :)

Og jeg har ikke sjekket når jeg skal ha/har/burde hatt el for å heller bare ha sex når vi vil... ;)

Og nei, ikke noe utskjelling her :sjarmor:

Fordi jeg liker den jeg har :)

Okei da..... :) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten veldig festelig med denne nedtellingsboksen. For jeg hadde ikke tenkt over at det var så kort tid igjen til bursdagen min... :sjarmor:

Jeg må få noen til å kjøpe den sex og singelliv sko boksen til meg. Også skal jeg be sambo kjøpe bursdag gave på Spar dame. ( ikke spar kjøp, men spar dame!!!)

Også tror jeg at jeg skal ønske meg de dvd boksene med american chopper.. :)

Hmmm, tenke tenke, hva mer.?.?.?.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra du ikke skjeller meg ut ;) Og jeg forstår virkelig at det er supervanskelig å ikke tenke på det!

Håper dere klarer å pleie forholdet oppi alt også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du snart ferdig på jobb! :hoppe:

Spar dame? :klø: Hæ? :klø:

En butikk på Slemdal. Selger nytt og brukt dame tøy.

Som regel mye merkeklær.

Pia Haraldsen selger bla annet mye tøy der..

masse kult til billig penge;)

ØY! Finnes det på DVD? Hvor, hvor? Jeg vil ha  :sjarmor:

Jepp :) Free record shop.. De hadde 3 bokser med 4 dvd`r.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen!! :klem:

Oj, jeg skulle jo også ha den Sex og singelliv-boksen... Jeg gikk jo til og med fordi Platekompaniet igår. Men da hadde jeg allerede brukt mye mere penger enn jeg burde... :sjenert:

Er enig med Vampyra når det gjelder prøvingen, men jeg skjønner at det er veldig vanskelig. Jeg hadde sikkert ikke greid å la være å tenke på noe annet enn det å bli gravid selv... Men de sier jo at det stresset kan være negativt nok til at det ikke klaffer. Det er veldig bra hvis du greier å la være å tenke på når du har EL osv. Hun venninna mi, som du vet, de prøver fremdeles, men har fått råd om å helt glemme både når hun har EL, når hun skal ha mensen, når hun hadde mensen sist osv. Hun har riktignok brukt flere måneder på dette, men sier hun nå ikke vet når hun skal ha noen av disse tingene. Og ei jeg jobbet sammen med en gang, hadde prøvd i årevis. Så bestemte de seg for å adoptere. De adopterte et barn og hadde fått tildelt barn nummer 2, da hun plutselig oppdaget at hun var gravid! Og da fikk de 2 barn på naturlig måte - sikkert fordi de hadde sluttet å tenke på det og slått seg til ro med at de ikke fikk egne barn.

Det ordner seg helt sikkert til slutt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min presiserte i går at hun sa når vi fikk barn, og ikke hvisfor hun mente at dette kom til å gå bra..

Så jeg håper og tror på henne... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så sikker på at det går på egen hånd, men ganske overbevist at det går med hjelp... ;)

By the way så har blødningen stoppet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror ikke du ser meg der, da må du følge veldig godt med, og det er bare et lite glimt... ;)

Fikk ikke sett videoen heller... den ble aldri stemt høyt nok opp og plutselig var programmet ferdig...

Du må sjekke dagboka til Arwen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...