lillesky Skrevet 17. oktober 2006 #1081 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om ikke hun mener Amazing Grace ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1082 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ahhh, jeg er så håpløs. Forsov meg til legetimen i dag, fikk beskjed om å komme likevel, men fikk ikke komme inn da jeg først var der. Måtte kjøre ned til jobb 2, midt i Oslo sentrum. Skulle parkere i parkeringshus, klarte selfølgelig å kjøre i en stolpe der. Ringte sambo, han er jo bare sur og har null forståelse. Så nå er vi skikkelig uvenner, og jeg får ikke svar fra han. Fikk time hos legen igjen kl 1415, må kjøre dit og så skal jeg hjem og sette fra meg bilen bare på trass. Når han skal bli så jævlig sur for at jeg er en dårlig sjåfør så gidder jeg ikke. Da får den drittbilen bare stå der. Det er egentlig ingen drittbil, jeg er bare sur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. oktober 2006 #1083 Del Skrevet 18. oktober 2006 Parkeringshus i Oslo er no skikkelig herk bare flaks at jeg ikke har ødelagt bilen vår enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. oktober 2006 #1084 Del Skrevet 18. oktober 2006 Grace da... Høres ut som du har hatt en skikkelig dritt-dag... Ble bilen mye ødelagt, eller? Håper i alle fall du og sambo blir venner igjen. Dere må ikke krangle så mye... Holder meg unna parkeringshus selv, jeg. For det første er jeg livredd for å komme borti noe og for det andre så har jeg seriøse problemer med å finne igjen bilen min... Fordelen er at det er billigere og at man kan stå der så lenge man vil. Jeg har parkert ute i Trondheim sentrum idag og det koster flesk + at jeg greide å komme et kvarter for sent tilbake til bilen. Fikk heldigvis ikke noe bot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1085 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har vært hos legen, har noen verdier i forhold til stoffskifte som ikke er helt bra. De ville ikke gjøre noe med det enda, men sjekke det igjen om tre mnd. Svaret på prøven til sambo hadde ikke kommet, men jeg hadde ikke hatt el denne mnd heller så det er trolig det som er årsaken til at det ikke har klaffet nå heller. Har fått nye pergo tablettermen får ikke begynt på de før neste mnd. Personlig har jeg liten tro på at de kommmer til å hjelpe men..... Hun sa også at vi skulle be om henvisning til riksen så fort vi hadde fått svar på den nye prøven. Men der er det visst VELDIG lang ventetid i følge henne.. Føler liksom ikke at jeg fikk noe særlig ut av denne legerunden heller. Eneste jeg får til svar av alle er å vente å gi det mere tid og bla bla bla. Blir så sint at jeg nesten sprekker. Jeg har ventet, jeg har gitt det tid. Eneste som skjer er at jeg får medisiner som gjør meg enda mer feit, og illsint.. Jeg skjønner ikke hvordan samboeren min holder ut, jeg er jo sint som en okse. Og omtrent hele tiden.. Har aldri kalt noen så mye slemme ting jeg... Jeg orker ikke å være så hissig og egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg blir det heller.. Men hva som helst for å få et barn, ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. oktober 2006 #1086 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. oktober 2006 #1087 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1088 Del Skrevet 18. oktober 2006 Huff det er ikke bare sambo som får gjennomgå. Den dagboken her har fått sitt den også... Godt jeg ikke har skremt dere bort enda da... Lillesky, Arwen og Ephemera: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. oktober 2006 #1089 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skal nok mye til for å skremme bort oss! Ps: sjekk KGs nye nedtellingsbokser da, du som er supermedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1090 Del Skrevet 18. oktober 2006 Se!!! Den var fin!! Visste ikke at det var så kort tid igjen jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 18. oktober 2006 #1091 Del Skrevet 18. oktober 2006 åå, a part?? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. oktober 2006 #1092 Del Skrevet 18. oktober 2006 Flott! Skal dere reise noe på ferie i høst/vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 18. oktober 2006 #1093 Del Skrevet 18. oktober 2006 Du har visst hatt en drittdag, Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1094 Del Skrevet 18. oktober 2006 Flott! Skal dere reise noe på ferie i høst/vinter? ← Nei, blir ikke noe av likevel... Og sambos firmatur til New York er også avlyst... Du har visst hatt en drittdag, Grace. ← Ja en ordentlig superkjiping dag... Og jeg skal være her i 6 timer til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1095 Del Skrevet 18. oktober 2006 ← Jeg syns a part er en veldig kul sang.. Men jeg hørte den jo om og om og om igjen i 12/13 timer, så jeg er jo hjernevasket..... Vi fleipa med det når vi var på innspillingen at kanskje det var derfor de hadde valgt ut så mange statister. For vi var vel drøyt 150 mennesker til sammen og de spilte sangen heletiden så alle digga den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. oktober 2006 #1096 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1097 Del Skrevet 18. oktober 2006 Forresten så blør jeg litt enda. Og det er jo ikke el blødning for jeg har jo ikke el...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 18. oktober 2006 #1098 Del Skrevet 18. oktober 2006 I dag trenger du en Grace. *bil er bare en ting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. oktober 2006 #1099 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fiiiiine nedtellingsbokser dere har! :-D Jeg har vel ikke plass til flere enn den jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1100 Del Skrevet 18. oktober 2006 I dag trenger du en Grace. *bil er bare en ting* ← Jepp, og han var ikke sur heller. Syns nesten ikke på bilen er bare litt maling... Fiiiiine nedtellingsbokser dere har! :-D Jeg har vel ikke plass til flere enn den jeg har... ← Kan du ikke bytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg