Grace Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1061 Del Skrevet 16. oktober 2006 Var det oss du så? Vi var på Oslotur forrige uke... Bilde av ossher! ← Nei det tror jeg ikke. Hun hadde lysere hår enn deg, også tror jeg hun hadde en gutt. Dessuten var sjalet mørkeblått.. Men takk for at du prøver å oppklare mysteriet om KG mammaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1062 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kom på jobb i dag og fikk vite at min beste kollega venn er gravid.. Vanligvis blir jeg ganske trist når jeg hører slike nyheter for tiden, men i dette tilfelle ble jeg veldig glad. Hu fikk en datter i uke 24 i fjor som desverre ikke klarte seg mer enn halvannet døgn. Og et halvt år etterpå døde sønnen hennes i magen i uke 19. Så jeg unner de det virkelig... Men jeg kommer til å savne henne veldig på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. oktober 2006 #1063 Del Skrevet 16. oktober 2006 Oj - da får vi virkelig håpe at det går bedre med dette svangerskapet hennes!! Men skjønner at du kommer til å savne henne på jobb... Husker da min beste venninne - både på jobb og privat egentlig - ble gravid og var bort i et år. Dette var i en tidligere jobb og for mange år siden... Jeg var skikkelig lei meg den gangen. Vi får bare håpe du også blir gravid snart, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1064 Del Skrevet 16. oktober 2006 Skjønner ikke hvordan jeg skal orke å jobbe på kvelden her uten henne.. Generellt kommer jeg til å kjede meg mye på jobb når hun blir borte..... Men jeg er veldig glad hun er gravid! Er bare 6 uker foreløpig men folk måtte jo få vite det nå siden hun blir sykemeldt med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1065 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har begynt å blø litt igjen, var feridg med mensen på fredag... Liker ikke helt det altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #1066 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hmm... men kan det være positiv blødning da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. oktober 2006 #1067 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hm... :klø: Det skal gå an å blø i forbindelse med EL, men det er jo litt tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1068 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hmm... men kan det være positiv blødning da? ← Njei, tror ikke det... Hm... :klø: Det skal gå an å blø i forbindelse med EL, men det er jo litt tidlig... ← Ja, vil tro det er for tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #1069 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nå må du passe på deg selv da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 16. oktober 2006 #1070 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nå hører jeg på sangen "din" :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1071 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nå må du passe på deg selv da! ← Jepp da Nå hører jeg på sangen "din" :-D ← Sangen min?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. oktober 2006 #1072 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. oktober 2006 #1073 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sangen min?? ← Ja, den du er med i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1074 Del Skrevet 17. oktober 2006 åå, a part?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. oktober 2006 #1075 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er du med i en sang?? *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1076 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er du med i en sang?? *misunnelig* ← Nei, hvis det er a part hun mener så er jeg jo med i videoen.. I dag er det 4 år siden jeg møtte sambo, så vi skal ut å spise middag etterpå. Vi har ikke noen dag vi ble sammen egentlig så vi feiere 17 oktober da.. Men han ringte i stad og sa at han ikke hadde fått kjøpt blomster fordi han jobbet og måtte på trening og sånn og håpet jeg ikke trodde han ga blaffen i dagen for det.. Jeg sa det var greit men jeg ble veldig skuffet.. Det tar fem minutter å stikke innom en blomsterbutikk. Og han var i matbutikken i stad tror jeg. Han kunne kjøpt blomster der for min del.. Men men, mannfolk er mannfolk! Skal en kjapp tur på senteret når jeg drar fra jobb nå kl 19, pg kjøpe NHL 2007 til playstation. Så har ihvertfall jeg gjort mitt! Skal på Big Horn etterpå, skulle egentlig på Hard Rock men ombestemte oss og det er jeg veldig glad for.. Digg med biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1077 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, hvis det er a part hun mener så er jeg jo med i videoen.. ← Om ikke hun mener Amazing Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #1078 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om ikke hun mener Amazing Grace ← Det var nok den hun mente Jeg kjenner igjen det der " jeg rakk ikke kjøpe blomster..." Det er faktisk den dårligste unnskyldningen jeg hører, fordi det tar 5 min å stikke innom til eller fra trening/jobb. Min sambo har kommet med den unnskyldningen mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. oktober 2006 #1079 Del Skrevet 17. oktober 2006 Håper dere koser dere masse likevel, uten blomster! Også kan han jo kjøpe blomster imorgen, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1080 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har vært ute og spist, det var kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg