Ephemera Skrevet 11. oktober 2006 #1021 Del Skrevet 11. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #1022 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er på jobb 2... Sulten så det holder... Skal hjem og spise Peppes etterpå.. Det blir deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1023 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er på jobb igjen... Er veldig trøtt.. Dro fra jobb i halv ni tiden i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. oktober 2006 #1024 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du må ikke slite deg helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. oktober 2006 #1025 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #1026 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hey you... Jeg tenkte på noe, har du lest PUlvers avhandling om damer i Drammen? ← Og jeg gleder meg til å bli den hotteste dame i by'n!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. oktober 2006 #1027 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Omslagsjakkene var kjempelekre!! Du skal få se bilde senere Edit: Kom på at du allerede har sett bilde... Endret 12. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1028 Del Skrevet 12. oktober 2006 Innom en kjapp tur, trening om en halv time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. oktober 2006 #1029 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 #1030 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dop, sex og svarte penger. Er vel ikk en bransje du vil inn i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1031 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dop, sex og svarte penger. Er vel ikk en bransje du vil inn i? ← :rødme: Ehh, nei. Ikke den siden av det hvertfall.. Men det er klart at en jente på 17 fort vil gjøre som "alle" andre gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1032 Del Skrevet 12. oktober 2006 Glemte forresten å fortelle.. Var i butikken etter jobb i dag, og der var det en dame med sånn knytesak som man har babyen inni.. Og jeg fikk for meg at det var en KG dame og at jeg hadde sett den ungen før.. Så jeg ble stående rett opp og ned og bare se på henne.. Så ut som hun sa noe men vet ikke hva, følte meg bare så teit for å så sånn å stirre.. Stakkars dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1033 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg jobber sammen med moren til en av jentene i Rask models. Så jeg fortalte at jeg hadde veldig lyst til å gå på åpningen av The Mansion, i håp om at min kollega kunne spørre datteren.. Men uten at jeg ba henne om å gjøre det da, men det funka ikke.. Skal i bursdag på lørdag likevel så det er vel greit. Men det hadde vært kult.. Er litt spent på å høre hvordan konsept det er osv. Kanskje jeg burde starte fan club for dem, da burde jeg vel få vip entrè?!?! He he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #1034 Del Skrevet 13. oktober 2006 The Mansion? :klø: Trodde hugh hadde åpna det for lenge siden jeg..... *gjør meg litt dum* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1035 Del Skrevet 13. oktober 2006 Leste på se og hørs nettsider at hun benekter at navnet har noe med Playboy mansion å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. oktober 2006 #1036 Del Skrevet 13. oktober 2006 Glemte forresten å fortelle.. Var i butikken etter jobb i dag, og der var det en dame med sånn knytesak som man har babyen inni.. Og jeg fikk for meg at det var en KG dame og at jeg hadde sett den ungen før.. Så jeg ble stående rett opp og ned og bare se på henne.. Så ut som hun sa noe men vet ikke hva, følte meg bare så teit for å så sånn å stirre.. Stakkars dame... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1037 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bare 2 timer igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. oktober 2006 #1038 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bare 2 timer igjen.. ← Du skal vel ikke på jobb 2 idag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 13. oktober 2006 Du skal vel ikke på jobb 2 idag også? ← Nei, nå er det fredag og fredagskos... Er så sint at jeg tror jeg sprekker snart. Har hatt dvd opptakeren vår på service. Da jeg leverte den fikk jeg høre at den skulle byttes men at de ikke hadde bytteapperat på lager. Spør hvor lang tid dette vil ta men får da ikke noe svar. Ringte når det hadde gått to uker får snakke med en tre forskjellige personer som ikke skjønner spesiellt mye, til slutt får jeg snakke med teknikeren som forteller at denne venter på deler og at den sikkert kommer ettehvert. Ber om å få en spesifikk dato men det får jeg selvfølgelig ikke. Ber om å bli kontaktest asap når den er i orden for å komme å hente den der isteden for å vente på postgang siden jeg er lei av å ikke ha spiller. Men så i går så hadde det kommet en pakkelapp i posten. Jeg ble litt irritert siden jeg ba om å få hente den men tenkte at samme fikk det være, jeg fikk den jo endelig tilbake. Hentet spilleren etter jobb i dag og dro hjem for å sjekke den. Men fungerte den??? Neida! Klokken var da kvart på fire. Kastet meg på telefonen og ringte til det firmaet som "reparerte" den.Der ble jeg først satt over to ganger før jeg fikk snakke med en inkompetent stakkarslig idiot. Han klarte jo ikke å svare på noe av det jeg spurte om og henviste bare til at jeg måtte levere spilleren igjen på mandag. Så nå skal jeg sende mail med klage til firmaet som har produsert spilleren og legge ut om at det er skandaløst at et så annerkjent firma bruker så talentløse uhøflige samarbeidspartnere... Og at jeg ALDRI kommer til å kjøpe et produkt fra de noen gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. oktober 2006 #1040 Del Skrevet 13. oktober 2006 Huff da... Holdt på å si at du kan være glad du ikke er påvirket av graviditetshormoner i tillegg, men du har jo Pergo-hormoner i kroppen ennå regner jeg med... Sånne ting er irriterende, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg