Grace Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #981 Del Skrevet 9. oktober 2006 Som den superfansen jeg er av Rask models har jeg nå sett Manshow.. Flere av de jentene ser så vannvittig bra ut. Bare å være halvparten så pen hadde holdt for meg... Jeg jobber sammen moren til hun ene, men hjelper ikke å smiske så mye med henne. Tror ikke helt hun skjønner hva datteren er med på og hvor kult jeg syns det er... Håpa å få ordna meg inn på The mansion på lørdag men får ikke noe hjelp der i gården hvertfall Maser jeg mere nå kommer jeg jo til å virke som en gal stalker.. De søkte dansere der også, men er for lenge siden jeg har danset aktivt og antar at "kostymene" hadde blitt litt i minste laget for meg.... Men men, det får være med drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #982 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vil du virkelig vise deg frem på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #983 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hadde jeg hatt kropp til det så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. oktober 2006 #984 Del Skrevet 10. oktober 2006 Var det "The man show" på TV du så igår? Jeg så reklame for det og må si jeg ble litt sjokkert... Mannfolk!!? Men det hadde sikkert vært gøy å se. Husker ikke hvilken dag det skulle være? Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #985 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jepp var det jeg så på. Var faktisk innmari morsomt.. Var det 10 tida du skulle til legen? Her er det tre syke og en som skal til legen så det blir vel fire.. Og jeg har tidenes værste kvalme, våknet med det. Hadde det i går også... Stakkars meg, å være kvalm er grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. oktober 2006 #986 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er faktisk også kvalm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #987 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jammen du har jo noe i magen som kanskje gjør deg kvalm I morgen skal jeg levere prøve for sambo igjen. Blir vel like komisk som sist å ha den koppen mellom puppa... Men man gjør det man må Gleder meg litt til å få svar på denne prøven, det vil nok si mye for hva som skjer videre for oss.. Kan nok bli tøft om det ikke er et positivt svar, men det er hvertfall bedre å vite enn å ikke vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. oktober 2006 #988 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har sett amerikansk "The Man Show", og noe er litt morsomt. Sikkert artig for menn? Hva med å ta kontakt med Rask og si at du driller, og at du synes det hun driver med er spennende, ja et eller annet, du er flinkere enn meg. Og spørre om å få komme på åpningen på en pen måte? Kan ikke si nei da vel? Ellers så kan vi vel legge inn en liten oppfordring om at hvis noen her på KG skal dit, så kan de ta med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. oktober 2006 #989 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jammen du har jo noe i magen som kanskje gjør deg kvalm I morgen skal jeg levere prøve for sambo igjen. Blir vel like komisk som sist å ha den koppen mellom puppa... Men man gjør det man må Gleder meg litt til å få svar på denne prøven, det vil nok si mye for hva som skjer videre for oss.. Kan nok bli tøft om det ikke er et positivt svar, men det er hvertfall bedre å vite enn å ikke vite.. ← Jeg tror ikke jeg er kvalm pga babyen lenger - det var nok heller en kombinasjon av at jeg var sulten og at jeg grudde meg til legebesøket. Gikk ihvertfall over etterpå Jeg synes det høres veldig komisk ut å kjøre avgårde med den koppen til samboeren din mellom puppene Og som jeg sa sist: Pass for all del på at lokket sitter ordentlig på Hva gjør du når du kommer inn dit da? Bretter opp kløfta og løfter ut koppen? Du får bare tenke at det er til et godt formål! Og jeg skjønner veldig godt at dere er spent på resultatet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #990 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hadde jeg hatt kropp til det så hvorfor ikke? ← Nja, jeg synes de virker som en gjeng med dumme jenter, og det synes jeg ikke du er! Jeg synes de er fine, men det hjelper lite når man får et inntrykk av at det er tomt i toppen Får håpe prøvene blir bra denne gangen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. oktober 2006 #991 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei snuppa, nå er det så altfor lenge siden jeg var innom dagboken din - men fortvil ikke, du er absolutt ikke alene om å bli neglisjert av murmel Håper det står bra til hos deg og at pergoen ikke er altfor slem med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #992 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så koselig at det hadde vært så mange innom... Tror det blir tidlig kvelden.. Jeg skal jo ha en kopp mellom puppa i morgen så det lønner seg vel å sove godt Må jo bare brette fra kløfta og gi dem det teite glasset da.. Sist gang tok jeg ut koppen mens jeg sto å ventet bak en dør.. Oppdaget nå at timen egentlig var i dag...... Veit søren ikke hva jeg skal gjøre.. Åhhh, hvorfor må jeg være så surrete?!?!?! Sambo ble selvfølgelig sur.. Dette er ikke spesiellt moro fra før av også må jeg drive å rote det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #993 Del Skrevet 10. oktober 2006 Men han burde vel klare å holde orden på sine egne timer vel? Han kan da ikke gi deg skylda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #994 Del Skrevet 10. oktober 2006 Men han burde vel klare å holde orden på sine egne timer vel? Han kan da ikke gi deg skylda? ← Jeg tror ikke han hadde fått vite når det var en gang så skylden er helt og holdent min.... Roter alltid til alt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #995 Del Skrevet 10. oktober 2006 neida det gjør du ikke! Han burde tatt ansvar og sjekket det opp selv! Det var hans avtale og dermed hans ansvar! Og til ditt forsvar har du masse annet å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #996 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #997 Del Skrevet 10. oktober 2006 neida det gjør du ikke! Han burde tatt ansvar og sjekket det opp selv! Det var hans avtale og dermed hans ansvar! Og til ditt forsvar har du masse annet å tenke på! ← Neida, det er helt sant at det er min skyld.. Jeg er kontrollfreak og skal fikse alt selv. Lar aldri andre få slippe til.. Spesiellt ikke han så det er jeg som har skylda... Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, om jeg skal få han til å ta en prøve og prøve å levere den på riksen eller om jeg skal gi f og ringe å bestille ny time i morgen.. Noen synspunkter? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #998 Del Skrevet 10. oktober 2006 :troest: :troest: :troest: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #999 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan du ikke bare ringe de i morgen tidlig å høre? De bør da kunne ta imot en prøve? Be sambo gjøre det han skal du, det skader iallefall ingenting om han gjør det en gang for mye tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #1000 Del Skrevet 10. oktober 2006 De har bare telefontid mellom 1330 og 1430 eller noe så jeg får ikke ringt de ser det ut som.. Tenker at jeg bare burde reise dit og si beklager men at jeg oppdaget på morgenen at jeg tok feil, og spørre om det hadde gått å få levere prøven likevel.. Men så vet jeg på en annen side at jeg hater sånne folk selv som ikke klarer å holde styr på ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg