Grace Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #921 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sånn da er jeg vel framme på jobb 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. oktober 2006 #922 Del Skrevet 3. oktober 2006 så bra det gikk fint i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #923 Del Skrevet 3. oktober 2006 Knall med en bra legetime da!!! Kjempeglad på dine vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 #924 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 4. oktober 2006 #925 Del Skrevet 4. oktober 2006 Innom med en jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #926 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har akkurat spist frokost og drukket en god stor kopp med kaffe.. Hadde jo luttet å drikke det pga prøvingen men legen min sa at det var bare drikke kaffe. Selvfølgelig i moderate megder, men at jeg bare måtte gjøre det. S nå kosa jeg meg skikkelig med den, lenge siden sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 #927 Del Skrevet 4. oktober 2006 Gooood morgen! Er hjemme fra jobb igjen, jeg, tante Grace. Jeg fant ut at jeg bare MÅ ta det med ro til jeg blir helt bra. Er slapp og svimmel og trøtt og tett... Så da er jeg syk idag og har fri imorgen - også håper jeg å være tilbake på jobb igjen på fredag. Så idag vil jeg gjerne underholdes her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 4. oktober 2006 #928 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kaffe om morningen er et must. *slurp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #929 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åhh sliten... Var på jobb til fem, så til legen, så på innebandykamp og kom hjem nå... Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 #930 Del Skrevet 4. oktober 2006 Håper du ligger og sover nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #931 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hello babe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #932 Del Skrevet 5. oktober 2006 God morgen! Sitter her og kosermeg med en fantastiks frokost med bixit fullkornskjeks og vann. Var jo hos legen igjen i går kveld og tok flere blodprøver. HUn som tok de da var skikkelig dårlig til å ta de og stakk sånn at det gjorde skikkelig vondt. Og i dag er armen ganske vond.... Skal huske hun sykepleiern der altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #933 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja du får holde deg unna henne i fremtiden Håper du får en fin-fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. oktober 2006 #934 Del Skrevet 5. oktober 2006 *SavnerGraceoglurerpåhvorhunerheletiden...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. oktober 2006 #935 Del Skrevet 5. oktober 2006 God morgen! Sitter her og kosermeg med en fantastiks frokost med bixit fullkornskjeks og vann. Var jo hos legen igjen i går kveld og tok flere blodprøver. HUn som tok de da var skikkelig dårlig til å ta de og stakk sånn at det gjorde skikkelig vondt. Og i dag er armen ganske vond.... Skal huske hun sykepleiern der altså... ← Jeg har total angst for at det skal skje meg, er livredd for å ta blodprøver De er superflinke på legesenteret der jeg går, men neste gang skal jeg til jordmor. Det blir kjempeskummelt. Vurderer å utsette blodprøvene til neste legebesøk. *grøsse* Trodde man bare stakk i fingeren når man var gravid jeg da kan de jo liksom ikke gjøre noe særlig feil hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #936 Del Skrevet 5. oktober 2006 *SavnerGraceoglurerpåhvorhunerheletiden...* ← Jeg jobber med et salgsprosjekt som tar vannvittig mye tid.. Også gjør jeg det ganske bra så jeg er litt gira.. Men merker at har vært her lite jeg vet jo ikke noe om hvordan folk har det... Skal prøve å ta en oppdateringsrunde etter trening i kveld.. Jeg har total angst for at det skal skje meg, er livredd for å ta blodprøver De er superflinke på legesenteret der jeg går, men neste gang skal jeg til jordmor. Det blir kjempeskummelt. Vurderer å utsette blodprøvene til neste legebesøk. *grøsse* Trodde man bare stakk i fingeren når man var gravid jeg da kan de jo liksom ikke gjøre noe særlig feil hvertfall. ← Å stikke i fingeren er jo mye værre!!! Det syns jeg er ordentlig kjipt.. Er ikke noe redd for blodprøver egentlig men hun i går gjorde meg litt skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #937 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ikke lyst til å gå på trening!! *sutrelitt* Men jeg må.... *synssyndpåmegselv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. oktober 2006 #938 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 5. oktober 2006 #939 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #940 Del Skrevet 5. oktober 2006 Men jeg var flink, selv om jeg ikke ville gå så gikk jeg:) Veldig stolt nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg