Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #681 Del Skrevet 18. september 2006 Ja er det ikke fantastisk?? Jeg har stup mye å gjøre så jeg må prøve å holde meg unna KG litt, hvertfall til før lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #682 Del Skrevet 18. september 2006 Jasså så du kjeder deg litt nå og da? jeg vet hva du kan bruke tiden til jeg,..Et lite steinkast unna deg står det nemlig en leilighet som trenger mye omsorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #683 Del Skrevet 18. september 2006 Så mye kjeder jeg meg nok ikke... Er dessuten på jobb, og skal bli her noen timer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 18. september 2006 Er forresten på 98 på listen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. september 2006 #685 Del Skrevet 18. september 2006 Flinke Grace! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #686 Del Skrevet 18. september 2006 Ferdig med den, har nå begynt på ny liste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. september 2006 #687 Del Skrevet 18. september 2006 Flink! Hva slags lister er det egentlig du driver med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 18. september 2006 Det er på jobben... Flytter kontrakter fra et sted til et annet... Altså fra et system til et annet... Veldig givende...... Sitter jo alene på kontoret mitt og da blir det mye tid til tenking da.. Hjemme så snakket vi om hva som skjer om vi ikke kan få barn på egenhånd, og da spurte jeg sambo om han kunne tenke seg å ha et fosterbarn.. Siden vi har blitt enige om at adopsjon er uaktuellt.. Men det ville han altså ikke.. Så det er litt rart å vite at om det ikke klaffer av seg selv, eller med hjelp så er det ingen flere alternativ liksom.. Jeg syns det er viktig at det er noe begge vil og så lenge en av oss ikke syns det er greit å ha fosterbarn så burde vi ikke ha det heller.. Ble bare litt trist av de tankene der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 18. september 2006 Huff jeg syter mye.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. september 2006 #690 Del Skrevet 18. september 2006 Min kusine har det som deg (slik som jeg har forstått) Det er helt uaktuelt for han å adoptere, så nå som de har hatt fire prøverørsforsøk uten hell så har de vel sluttet å prøve. Er dere enige om at adopsjon er uaktuelt? (du trenger ikke svare hvis det blir for personlig ) Nå må vi jo satse på at det ordner seg til slutt da. Prøverør fungerer jo for veldig mange, og det kan jo faktisk hende dere får til ting på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #691 Del Skrevet 18. september 2006 Det går bra Å adoptere er uaktuellet for meg også. Det er noe vi er helt enige om, men jeg tenkte at kanskje fosterbarn var en mulighet. Men tydligvis ikke.. Fikk ikke noe fornuftig svar på hvorfor heller. Jeg vet han syns det er feil å tenke på slikt nå fordi det fortsatt kan hende vi kan få det til på egen hånd, eller med litt hjelp.. Men jeg er jo jente, og jenter tenker på alt. Så jeg må jo spørre og grave da vett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #692 Del Skrevet 18. september 2006 Men jeg trenger fortsatt hjelp til å ha noe å ha på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. september 2006 #693 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg tror nok at dere greier å få en egen, liten baby Hvis svømmerne er slappe, må de få litt hjelp til å puttes direkte inn i egget ditt. Og vips så er du gravid! Men det kan jo hende at svømmerne bare hadde en dårlig dag siste de ble testet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. september 2006 #694 Del Skrevet 18. september 2006 Det går bra Jeg vet han syns det er feil å tenke på slikt nå fordi det fortsatt kan hende vi kan få det til på egen hånd, eller med litt hjelp.. ← Jeg er av en eller annen grunn helt sikker på at dere får det til Klær kan jeg desverre ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #695 Del Skrevet 18. september 2006 Men det kan jo hende at svømmerne bare hadde en dårlig dag siste de ble testet også ← Jeg vet de hadde vært på fylla endel før da så jeg håper det er det som gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2006 Forfatter #696 Del Skrevet 18. september 2006 Da er innbakt svin i sursøt saus fortært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 18. september 2006 #697 Del Skrevet 18. september 2006 Skjønner at tankene kommer. Hvorfor er adopsjon uaktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. september 2006 #698 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. september 2006 Forfatter #699 Del Skrevet 19. september 2006 Skjønner at tankene kommer. Hvorfor er adopsjon uaktuelt? ← Det kan vi ta på privaten en dag ← God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. september 2006 #700 Del Skrevet 19. september 2006 Der var Grace oppe og hoppet også, ja! :-D Endelig tirsdag!! Og fremdeles like deilig å stå opp kl. 05.30!! Har du forresten vært på sånn "Endelig-mandag-kurs" noen gang? Vi hadde det i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg