Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn, da er jeg her..

Jo hadde en fantastisk flott dag i går, men veldig sitsom.....

Møtte klokken tolv der ble vi samlet med ca 150 andre.

Det var alt av forskjellig folk der. Dragqueens, cheerleadere, hip hppere, basketballspillere, flamencodansere, rullestoldansere, teatergruppe, innebandyspillere, indiske dansere, magedanser, line dansere, riverdansere ja osv osv. Det var alt man kan tenke seg...

Ble kjørt i busser ca ti minutter fra Oslo sentrum, der møtte en motorsykkelkortesje oss. de fulgte bussene på motorveien mens det le filnmet fra åpen bil.. Drit tøft..

Så ble vi kjørt til location.. Det hadde jo hele tiden vært hemmelig så vi var ganske spente.. det viste seg at vi skulle til et sandtak, et gammelt pukkverk..

Når vi kom dit kjørte bussene inn, så gikk vi ut på den røde løperen mens Thomas med band sto langs løperen og ga ut love harts(av alle ting)

Dette ble selvfølgelig også filmet, deretter ble det mye venting.

Min gruppe gikk for å øve og vi var vel akkurat ferdig da vi fikk beskjed om å komme til "hovedfilmingen, det var foran scenen der Thomas med band sto og spillte.. Det ble en heller katastrofal scene så jeg tviler på at de bruker noe fra denne. Var mange yngre jenter med som tydligvis ikke tålte prestasjonspresset og som rett og seltt ikke var gode nok..

Men sånn ble det nå en gang.

Forøvrig dette hovedfilmimgsstedet ble vi filmet rundt om på location så de har jo filmet oss fra 12-22 i går så det er vanseklig å vite hva som vil bli brukt i videoen.

Uansett var det en morsom dag med masse spennende mennesker og jeg ville ikke vært foruten opplevelsen..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det, men jeg snakker jo med deg på MSN ;)

Hørtes forresten veldig bra ut! Håper dere kommer med i videoen! Noe av dere må vel bli med i alle fall! Også er det jo en veldig morsom historie å ha med seg!

Og imorgen blir det Madonna på deg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må hun ha på seg sånn hatt?  :overrasket:

Hope not!!!

Er ikke klar nei. Har ikke begynt å pakke enda..

Vet ikke helt hva jeg skal ta med..

Også må jeg pakke for sambo også.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg tror jeg har fått litt bivirkninger av de pillene altså.

Merker at humøret er værre enn en berg og dalbane..

Også bekymrer jeg meg jo for alt mulig rart..

Har egentlig ikke penger til å reise bort i morgen.. :tristbla:

Liker ikke å dra bort å leve på sparings..

Så jeg håper og ber til han der oppe om at jeg får kredittkortet mitt til å virke i morgen... Må prøve å finne igjen koden for jeg er ikke helt sikker på om den jeg tror det er stemmer..

Får ikke lønn før 15, og de pengene er jo for lengst brukt opp så jeg må nok sette i gang og jobbe enda mer denne mnd her, er forsåvidt helt greit det men med dette enormt svingende humøret har jeg vel ikke akkurat skapt et lykkelig hjem den siste mnd..

Tror vel kanskje det hadde vært lettere å vært så mye borte fra sambo hvis jeg hadde vært blid og omgjengelig når jeg først var hjemme..

Må skjerpe meg..

Får vel forøvrig kanskje svar på blodprøven i slutten av denne uken..

Blir spennende å se om det har gitt noe utslag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ha en kjempegod tur og kose dere masse. Skjønner det der med penger, det suger å være på ferie uten å kunne gjøre "det man vil" fordi pengene stopper en.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Videoinnspilling hørtes kjempekult ut!!

Men hvordan klarer du å bruke så mye penger? Du jobber jo dobbelt og må ha en rimelig god intekt mener jeg :sjenert:

Kos deg masse på tur!! Hils madonna fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren!!!!

Det var så vannvittig gøy...

Hun er verdens beste artist, ingen tvil om det!!

Kom på jobb nå, har blitt innkallt til annnengangsintervju på den interne jobben..

Det er ikke fortjent men jeg kommer jo til å gå..

Er ganske sikker på hvem som får jobben, det har ligget i kortene hele tiden men ble glad for å gå videre nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde vel ikke kallt inn til . gangs intervju hvis det ligger i kortene? Det gjør de ikke hos oss hvertfall ;) tipper du har like stor sjangs som alle andre jeg. Og denne gangen stiller du jo litt bedre forberedt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...