Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #381 Del Skrevet 1. september 2006 Er på jobb 2, har arbeidsmotivasjon som = minus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 #382 Del Skrevet 1. september 2006 Du jobber litt for mye, skjønner du... Blir en spennende dag imorgen da!! Musikkvideo... Håper virkelig dere slipper prøverør. Det ordner seg! Og til Arwen: Jeg tror det koster omtrent det samme med prøverør offentlig og privat. Før fikk man dekket tre forsøk på offentlig sykehus, men det ble slutt på det. Jeg har forstått det som at man på sykehus må betale alt selv, men får dekket fra trygdekontoret det som oversitiger 30.000 per forsøk. Jeg har en venninne som har vært gjennom flere forsøk offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 1. september 2006 Ja fy søren jeg gleder meg til i morgen..... :hoppe: Har fått tilbake arbeidslysten nå, tok bare litt tid å komme i gang. Godt at den kom tilbake, jeg skal tross alt jobbe i 12 timer til... På søandag er det oppdrag på Norsk Derby tror jeg.. Det pleier å være greit.. Ren rutine egentlig.. Når det gjelder prøverør så kan vi hvertfall kontantere at det er svinedyrt!! Ingen tvil om det.. Spør du meg burde det vært gratis.. Jeg mener folk som har psykiske problemer med at de f.eks har for små pupper får jo gratis brystoprasjon, men ufrivillige barnløse skal betale for å prøve å bli gravide?!?! Helse Norge på sitt beste.. Akkurat som ikke det er tungt psykisk?? Ja ja, ingen fare enda. Får sikkert et par runder til med Pergo først tenker jeg.. Var en i en tråd på prøvere som skrev at man ikke trengte å få pergo hvis det var problemer med mannens svømmere men gå rett på prøverør.. Men det tror jeg ikke stemmer for hvorfor i all verden får jeg de greien der da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 #384 Del Skrevet 1. september 2006 Neeeei... da tror jeg svømmerne må være så dårlige at det ikke er håp om at det skal klaffe på "vanlig måte". Jeg mener også å ha hørt at svømmerne kan variere litt i effektivitet også - at en ny prøve kan vise bedre resultater osv. Men Pergo er vel for å sette igang EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 1. september 2006 Joda det er jo det, men det hadde vel vært liten vits å få pergo hvis han visste at det ikke kunne klaffe?? Stemmer det med variernde svømmedyktighet, er derfor man ofte blir bedt om å vente tre mnd og ta ny prøve.. Forøvrig så har jeg sykt vondt i ryggen i dag, hadde det litt i går.. I korsryggen... Kjennes ut som jeg har bært fjellsekk alt for lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. september 2006 #386 Del Skrevet 1. september 2006 :Og til Arwen: Jeg tror det koster omtrent det samme med prøverør offentlig og privat. Før fikk man dekket tre forsøk på offentlig sykehus, men det ble slutt på det. Jeg har forstått det som at man på sykehus må betale alt selv, men får dekket fra trygdekontoret det som oversitiger 30.000 per forsøk. Jeg har en venninne som har vært gjennom flere forsøk offentlig. ← Ahaa.. da skjønner jeg ikke hvorfor noe "gidder" å vente på å ta det offentlig :klø: Når det gjelder prøverør så kan vi hvertfall kontantere at det er svinedyrt!! Ingen tvil om det.. Spør du meg burde det vært gratis.. Jeg mener folk som har psykiske problemer med at de f.eks har for små pupper får jo gratis brystoprasjon, men ufrivillige barnløse skal betale for å prøve å bli gravide?!?! Helse Norge på sitt beste.. Akkurat som ikke det er tungt psykisk?? ← kunne ikke vært mer enig, kjenner en som fikk silikon dekket fordi hun hadde forskjellig størrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 1. september 2006 Merkelig opplegg det der... Men for å fokusere på noe positivt igjen... I morgen er det musikkvideo innspilling!!!!!!! :hoppe: det er faktisk bare 24 timer og et kvarter til!!!! litt mer... Også skal jeg ta den blodprøven... Og denne gangen skal de faktisk finne noe på den.. Det har jeg bestemt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. september 2006 #388 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) litt sammen med deg. Spennende i morgen!! Og selvfølgelig finner de noe på blodprøven din Endret 1. september 2006 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 1. september 2006 Huff, jeg merker det er fredag, jeg jobber i puljer i dag.. Et kvarter jobb, fem minutter surr og et kvarter jobb og fem minutter surr.. Håpløse meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 #390 Del Skrevet 1. september 2006 Og jeg har sykt lyst til å legge meg å sove isteden for å dra på jobb... Har vondt i halsen og kjenner det trykker bak øynene også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 1. september 2006 Bli hjemme da, bedre det enn å gå ut å bli ordentlig syk... Da tar det bare lenger tid å bli frisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 #392 Del Skrevet 1. september 2006 Det hørtes jammen fristende ut... Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 1. september 2006 Det er jo det beste.. Er man syk så skal man ikke gå på jobb å smitte alle andre.. Man skal være hjemme og bli friks for å kunne komme fort tilbake på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 #394 Del Skrevet 1. september 2006 Være hjemme og bli friks, ja... Får så dårlig samvittighet, men igår var det hele 5 av dem som skulle jobbe kveld som var syke... så hvorfor skal ikke jeg kunne være det. Har vært sykmeldt så lenge, men da var jeg jo kvalm og ikke syk på "vanlig" måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 1. september 2006 Ja friks Ring og si at du ikke kommer du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #396 Del Skrevet 1. september 2006 Vel, på tide å komme seg fra jobb2 til jobb 1.. Skal en tur hjemom først da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #397 Del Skrevet 1. september 2006 Vond korsrygg kan jo være veldig positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. september 2006 #398 Del Skrevet 1. september 2006 Ring på jobb og sagt at jeg er syk. Og nå kom pakken fra VS på døra!! Tør nesten ikke å åpne den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. september 2006 Forfatter #399 Del Skrevet 1. september 2006 Vond korsrygg kan jo være veldig positivt ← Ja det kan det men tror det kommer av en dårlig sykkel sittestilling og ikke noe annet desverre.. Ring på jobb og sagt at jeg er syk. Og nå kom pakken fra VS på døra!! Tør nesten ikke å åpne den... ← Var jakka fin???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #400 Del Skrevet 1. september 2006 På lørdag skal jeg være med i en musikkvideo.. Vi prøver fortsatt ja, første runde med Pergo nå.. ← Oi så spennende!! Krysser fingre og tær for video & full klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg