Ephemera Skrevet 30. august 2006 #341 Del Skrevet 30. august 2006 Ja, nå har du minst dobbel så stor sjanse for å bli smittet av babysyken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #342 Del Skrevet 30. august 2006 Inne og klemmer litt på grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 30. august 2006 Ja, nå har du minst dobbel så stor sjanse for å bli smittet av babysyken!! ← Ja, ikke sant... Men det holder nå, kan`ke være sladris for flere... Inne og klemmer litt på grace! ← Så kooooselig..... tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. august 2006 #344 Del Skrevet 30. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 30. august 2006 MØKKAKDAG!!!! Dagen begynte så bra, kjørte med sambo til jobb 2 i dag morges. Der fikk jeg masse å gjøre og det er jo gøy.. Dro derfra i ett tiden for sambo var i byen så han svippet meg hjem.. Stresset avgårde til jobb 1, måtte innom renseriet først.. Når jeg kom på jobb sto jeg å skravlet med en som har kommet fra ferie. Plutselig ser jeg at sjefen står å vinker på meg, Har du glemt at vi har en avtale spør hun... HÆ?!?!? Ja intervjuet er nå... Og jeg trodde det var på fredag kl 15!!!!!!!!!!!!! %¤#¤@#%¤# Er det mulig å surre sånn?? Jeg er håpløs... Måtte jo bare ta meg sammen å gå inn da.. Fikk først en skriftlig oppgave, den gikk jo til helv.... Ble ikke ferdig heller..(Hadde tidsfrist) Så en kort samtale, den var grei og til slutt skulle jeg "lære" henne en teknisk utførelse av noe som vi gjør her på jobben men pga feil på utstyrt så gikk det ikek særluig bra. Ikke min feil, men dog irriterende... Så den jobben får jeg hvertfall ikke.. Da vi var ferdige går jeg ut for å logge meg på å bli klar, da ser jeg at jeg faktisk kom en time for tidlig på hjobb. Flaks i forhold til interbjuet, men jeg må sitte her til 24 i kveld.. Kan jo bare skylde på meg selv men hater når jeg ikke klarer å vise mitt beste jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. august 2006 #346 Del Skrevet 30. august 2006 Huff da men ofte går det bedre enn man tror du er din verste kritiker vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 #347 Del Skrevet 30. august 2006 Huff da... Var det en intern jobb som du hadde søkt på? Kan holde deg med selskap frem til kl. 22, for jeg sitter innesperret på jobb frem til da. Men vi har jo så lang kø på telefonen her at det nesten ikke er til å tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 30. august 2006 Var en internjobb ja.. Bra at du holder meg med selskap for her er det kjedelig.. Åhh, kom på at jeg må ringe Volvat.. I`ll be back!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 30. august 2006 Fjoo, da var det i boks.. Må ta blodprøven min på lørdag så jeg måtte sjekke om de hadde åpent på lørdag... Og det hadde de, kommer til å bli litt stress pga musikkvideoen men jeg fikser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 #350 Del Skrevet 30. august 2006 Sånn er det å være sjerne, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #351 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg kan ta blodprøve på deg jeg! Helt gratis til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 30. august 2006 Ja det må du gjerne.. Syns sånn er helt greit jeg.. Tok til og med p-sprøyter på meg selv jeg.. Er jo bare stress å dra til llegesenteret da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #353 Del Skrevet 30. august 2006 Nå hadde ikke jeg store planer om å bruke sprøyter da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 30. august 2006 Nå hadde ikke jeg store planer om å bruke sprøyter da.... ← Jeg sier ikke mer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #355 Del Skrevet 30. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 #356 Del Skrevet 30. august 2006 Nå skjønte jeg også den der...!!! *passer meg for Vampyra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #357 Del Skrevet 30. august 2006 Treiginger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 30. august 2006 Er du like flau som meg Ephis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. august 2006 #359 Del Skrevet 30. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. august 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg vil hjem... Har vondt i ryggen.. Og jeg har blitt lovet massasje når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg