Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #281 Del Skrevet 27. august 2006 Hadde dårlig tid ← Unnskyldninger, unnskyldninger... Da skylder du en trilletur med meg når lilleArwen kommer... Og da skal JEG få trille... Viktig for prøvere å ha kontakt med ammende mødre og babyer vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #282 Del Skrevet 27. august 2006 Er så jævla få i min dagbok for tiden, så da gidder jeg ikke besøk andres heller ← Ja du er der veldig lite selv, og man gidder ikke besøke noen man vet ikke besøker deg tilbake vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. august 2006 #283 Del Skrevet 27. august 2006 Unnskyldninger, unnskyldninger... Da skylder du en trilletur med meg når lilleArwen kommer... Og da skal JEG få trille... Viktig for prøvere å ha kontakt med ammende mødre og babyer vet du ← Åff kårs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #284 Del Skrevet 27. august 2006 Ja du er der veldig lite selv, og man gidder ikke besøke noen man vet ikke besøker deg tilbake vet du ← Jeg har vært der nå og stillt et spørsmål, men jeg hakke fått noe svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #285 Del Skrevet 27. august 2006 Æsj, må vaske ovnen. Har sprayet den med ovnsrens og nå er det vel på tide å få det av.... Verdens kjedeligste jobb, men det blir veldig fint etterpå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #286 Del Skrevet 27. august 2006 Kanskje du kan ta bestemors også? Hun fikk brannvesenet på døra i går fordi det røyk så fælt av ovnen da hun stekte seg pizza kjekt at alarmen funker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 27. august 2006 #287 Del Skrevet 27. august 2006 Er innom der støtt og stadig jeg men du er ikke så mye der sjøl heller da... ← Frysepulver 103 Vampyra 38 Tyr 37 Grace 19 Hope 8 Lassie 5 Champagnepiken 3 Rosin 3 vimse 3 Samantha 2 Knurr 2 La Luna 2 Virvel 2 seroxata 1 Towelie 1 Elphaba 1 Mrs. Potter 1 veslo 1 Hedda Gabler 1 Sukkerert 1 gjest1 1 Ithaca 1 Skya 1 d'Arc 1 Bellatrix 1 NITTEN innlegg kvalifiserer vel ikke akkurat til "stadig"??? Ja du er der veldig lite selv, og man gidder ikke besøke noen man vet ikke besøker deg tilbake vet du ← Kyss meg i ræva Jeg har vært der nå og stillt et spørsmål, men jeg hakke fått noe svar.... ← Veldig givende spørsmål må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #288 Del Skrevet 27. august 2006 Kanskje du kan ta bestemors også? Hun fikk brannvesenet på døra i går fordi det røyk så fælt av ovnen da hun stekte seg pizza kjekt at alarmen funker da ← He he, det er ganske ille. Heldigvis er ikke min så fæl... Ble ganske bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #289 Del Skrevet 27. august 2006 Frysepulver 103 Vampyra 38 Tyr 37 Grace 19 Hope 8 Lassie 5 Champagnepiken 3 Rosin 3 vimse 3 Samantha 2 Knurr 2 La Luna 2 Virvel 2 seroxata 1 Towelie 1 Elphaba 1 Mrs. Potter 1 veslo 1 Hedda Gabler 1 Sukkerert 1 gjest1 1 Ithaca 1 Skya 1 d'Arc 1 Bellatrix 1 NITTEN innlegg kvalifiserer vel ikke akkurat til "stadig"??? Kyss meg i ræva Veldig givende spørsmål må jeg si... ← Jammen det er noe jeg lurer fælt på.. Grace 117 Vampyra 43 Ephemera 39 Tyr 19 gjest1 17 lillesky 14 Arwen 13 Frysepulver 9 Lassie 5 Mrs. Potter 4 Rosin 4 Murmelmy 3 Epica 1 Og 26 er jævla mye bedre mener du???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. august 2006 #290 Del Skrevet 27. august 2006 Hvordan får dere til sånn liste over hvem som har skrevet hvor mange innlegg i dagbøkene deres? Jeg vil også ha det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #291 Del Skrevet 27. august 2006 Åhh jeg er så dårlig til å forklare, men når du står der hvor du ser alle dagbøkene fra a-m eller hva det er for noe så ser du at det står antall svar på din dagbok. Og trykker du på den får du det opp.. Si fra om du ikke får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. august 2006 #292 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg fikk det til!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #293 Del Skrevet 27. august 2006 Bare hyggelig vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #294 Del Skrevet 27. august 2006 På tide å lage pizza deig... Burde spise snart da jeg skal sove borte i to dager.. Skal sove hos mamma for å passe hunden min, delvis fordi sambo er litt vrang så jeg tenkte å dra litt tidlig så kanskje han føler seg litt ensom når han blir sittende alene i kveld... Utrolig barnslig, men jeg ble litt irritert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. august 2006 #295 Del Skrevet 27. august 2006 Har jeg bare skrevet tre (nå, fire) innlegg i dagboken din? Flau Nå er det ikke sabla lenge til EL og evt testing. Spennende tid du går i møte nå... Tenk om du tester positivt samtidig som jeg presser ut lille kjempe! Snakk om flott pergosyklus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #296 Del Skrevet 27. august 2006 Har jeg bare skrevet tre (nå, fire) innlegg i dagboken din? Flau Nå er det ikke sabla lenge til EL og evt testing. Spennende tid du går i møte nå... Tenk om du tester positivt samtidig som jeg presser ut lille kjempe! Snakk om flott pergosyklus!!! ← Du får komme sterkere tilbake når lillemurmel er ute.. Hadde vært flott å teste positivt ja.. *håper* *håper* Hmm, kom til å tenke på at jeg må ta den blodprøven på lørdag og det skaper jo tre problemer... 1. Jeg jobber egentlig. 2. Har de oppe på lørdager? 3. Musikkvideoen skal jo spilles inn da... Hmm, ser ut som jeg må trekke i noen tråder i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #297 Del Skrevet 27. august 2006 Må nok logge av snart, torden og lyn her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. august 2006 #298 Del Skrevet 27. august 2006 Må nok logge av snart, torden og lyn her... ← Må man logge av da??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. august 2006 Forfatter #299 Del Skrevet 27. august 2006 Må man logge av da??? :klø: ← Lønner seg å ikke bruke pc da ja.. Kan jo gå i stykker hvis lynet slår ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. august 2006 #300 Del Skrevet 27. august 2006 Lønner seg å ikke bruke pc da ja.. Kan jo gå i stykker hvis lynet slår ned... ← Men alle blokker har jo lynavledere... B sier huset vårt har masse lynavledere :klø: men jeg ser ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg