Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #241 Del Skrevet 25. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. august 2006 #242 Del Skrevet 25. august 2006 :hoppe: Minner meg om at jeg gikk glipp av Robbie Williams () -konserten i sommer Men jeg har baby i magen min isteden! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. august 2006 Forfatter #243 Del Skrevet 25. august 2006 Har forresten litt sånn småvondt i magen... Lurer på om det kan være EL... *håper* *håper* *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. august 2006 #244 Del Skrevet 25. august 2006 *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #245 Del Skrevet 25. august 2006 oi håper masse jeg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. august 2006 #246 Del Skrevet 25. august 2006 *krysser også fingrene* KG er så mye mer interessant enn jobben... Og nå sitter jeg og gumler kanelbollestang eller hva jeg skal kalle det... Utrolig så godt det er med kake idag. Håper ikke søtlysten skal komme tilbake for fullt... *peller meg ut herfra igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. august 2006 Forfatter #247 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg sitter å registrerer noe greier, ikke akkurat veldig spennende det heller.. Så jeg sniker meg innom flere ganger.. Hyggelig at dere håper også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. august 2006 #248 Del Skrevet 25. august 2006 Oj, nå er jeg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. august 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 25. august 2006 Er på jobb igjen... Er litt sur på sambo, føler at han er litt lite hjelpsom nå når jeg jobber så mye.. Er nok jeg som tar ting litt ille opp siden jeg begynner å bli ganske sliten, men arghh.. Litt hjelpsom går det ann å være da... Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. august 2006 #250 Del Skrevet 25. august 2006 Vi menn er og blir søte, snille og hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. august 2006 Forfatter #251 Del Skrevet 25. august 2006 Vi menn er og blir søte, snille og hjelpsomme. ← Ehh, noen ganger hvertfall... Er nok jeg som overdiver det hele... Men skulle helst vært hjemme i senga mi og sovet og ikke sitti på det møkkastedet her.. Får se det fra den positive siden 6 timer igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. august 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 25. august 2006 :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 25. august 2006 #253 Del Skrevet 25. august 2006 Ikke slit deg helt ut da!! Krysser fingrene for at det er EL, bare du har overskudd til å så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. august 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 26. august 2006 Ikke slit deg helt ut da!! Krysser fingrene for at det er EL, bare du har overskudd til å så ← Neida , er glad jeg ikke skal jobbe noe mer denne helgen.. Skal ha to oppdrag i morgen, åpning av en fotballbane og et eller annet jubileum og etter det skaljeg sove til søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. august 2006 #255 Del Skrevet 26. august 2006 Du har mange timer på jobb denne uken, Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. august 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 26. august 2006 Du har mange timer på jobb denne uken, Grace. ← Om fem timer så er det 80 tror jeg, kanskje 81 har gått litt ut av telling.... Begynner å se litt antydning til "vaskebjørnøyne" på meg nå... Men nå skal jeg som sagt sove i nesten to dager så det går nok bra Og du da? Du er jo her til alle døgnets tider du og?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. august 2006 #257 Del Skrevet 26. august 2006 Er jeg vel ikke. *legger meg snart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. august 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 26. august 2006 Er jeg vel ikke. *legger meg snart* ← Jo det er du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. august 2006 #259 Del Skrevet 26. august 2006 Ser for meg at det blir særdeles godt for deg å legge seg når du er ferdig med alle gjøremålene idag, ja! Lurte forresten på om dere kunne komme og drille når jeg får babyen min? Eller må jeg ta det gjennom manageren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. august 2006 Forfatter #260 Del Skrevet 26. august 2006 Alle henvendelser rettes til manageren.. Men for å være ærlig så burde du bruke de pengene på noe fint til babyen din isteden... Nå err forøvrig fotballbanen åpnet og jubilanten overrasket så da er det offesiellt helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg