Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #221 Del Skrevet 23. august 2006 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. august 2006 #222 Del Skrevet 23. august 2006 Her på jobben min prøver de å ta livet av oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 23. august 2006 #223 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg ville veldig gjerne pult Thomas Dybdahl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. august 2006 #224 Del Skrevet 23. august 2006 Ekstrajobb? Må du ikke jobbe livet av deg, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. august 2006 #225 Del Skrevet 23. august 2006 Ha en fin natt på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. august 2006 Forfatter #226 Del Skrevet 23. august 2006 Så flink du er! ← Takk, takk:) Her på jobben min prøver de å ta livet av oss... ← Det gjør på den andre jobben min også... Jeg ville veldig gjerne pult Thomas Dybdahl... ← Kan høre om han er hypp.. Ekstrajobb? Må du ikke jobbe livet av deg, vennen. ← Neida, det går bra. Blir litt mye denne uken, men det ordner seg. Ha en fin natt på jobb! ← Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. august 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 24. august 2006 Her er jeg.. På jobb selvfølgelig.. Jobb nr2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #228 Del Skrevet 24. august 2006 Veldig mye jobbing på deg nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 #229 Del Skrevet 24. august 2006 Nå må du hjem og sove!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. august 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 24. august 2006 Hjemme fra jobb... Har nettop regnet ut at med det jeg skal jobbe i morgen så har jeg jobbet 80 timer denne uken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #231 Del Skrevet 24. august 2006 Hjemme fra jobb... Har nettop regnet ut at med det jeg skal jobbe i morgen så har jeg jobbet 80 timer denne uken... ← Det er dobbel uke det!!! Nå må du roe ned vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. august 2006 #232 Del Skrevet 24. august 2006 Over dobbelt! Gå hjem og legg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 #233 Del Skrevet 24. august 2006 Kjapt innom og oppdaterer. Må sjekke om Murmelmy eller Kverula har begynte å klekke Er på ekstra jobben min, har akkurat gjort meg ferdig med en stor jobb, så nå er jeg stolt av meg selv.. ← Ingenting som skjer her og kverris blir ikke igangsatt før på mandag Som de andre sier så må du ikke jobbe deg i hjel . Du må huske å ha tid til å litt ekstra nå som du er på pergo Kjempe koselig at du følger med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. august 2006 #234 Del Skrevet 24. august 2006 Har du lagt deg nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. august 2006 #235 Del Skrevet 24. august 2006 Er på jobb (nattevakt) den damen... (ser henne på msn) Min samboer jobber også ganske mye, og står opp og er svart under øya nesten hver natt. Kroppen klarer å jobbe mye i perioder, men trenger hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. august 2006 Forfatter #236 Del Skrevet 24. august 2006 Ingenting som skjer her og kverris blir ikke igangsatt før på mandag Som de andre sier så må du ikke jobbe deg i hjel . Du må huske å ha tid til å litt ekstra nå som du er på pergo Kjempe koselig at du følger med meg! ← Mandag!?!?!?! Kveruliten må komme av seg selv før det?? Må prøve å få til litt , har stått opp litt tidligere nå for å rekke det.. Har du lagt deg nå?? ← Jepp, har akkurat stått opp igjen... Er på jobb (nattevakt) den damen... (ser henne på msn) Min samboer jobber også ganske mye, og står opp og er svart under øya nesten hver natt. Kroppen klarer å jobbe mye i perioder, men trenger hvile. ← Har ikke dratt på nattevakt enda Hadde bare sovnet fra msn og glemt å endre. Hadde du det fint på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. august 2006 Forfatter #237 Del Skrevet 24. august 2006 Er på jobb1. Internett tilgangen fungerer ikke så jeg måtte bruke en annen pc.. Må inn å sjekke om det har skjedd noe med Murmelmy eller Kverula.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. august 2006 #238 Del Skrevet 25. august 2006 God morgen! Hva skal du shoppe når du får lønn for all jobbinga di? Jeg er så rar. Jeg byttet nylig en lang, sort strikkejakke med hette som jeg kjøpte, men nå har jeg funnet ut at jeg vil ha den likevel... Må se om de fremdeles har den i butikken imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. august 2006 Forfatter #239 Del Skrevet 25. august 2006 He he, du altså... Pengene jeg jobber for har jeg vel delvis brukt... Eller snart hvertfall.. Skal jo til Amsterdam og se Madonna vet du, og det var ikke gratis... Er nå på jobb 2 Prøver å spise frokost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. august 2006 Forfatter #240 Del Skrevet 25. august 2006 Ser ut som jeg stort sett skriver med meg selv i dag Fikk nettopp sms fra Lillesky, hun forteller at madonna konserten i Danmark fikk en 5 på VG!!!!!! Fy søren jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg