Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #201 Del Skrevet 21. august 2006 Så morro!!! For hvilken artist da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 21. august 2006 #202 Del Skrevet 21. august 2006 Kult å være med i musikkvideo da!! Ang. prøving, så har ikke vi begynt på noe utredning enda. Vi drøyer det en måneds tid, det er litt mye som skjer nærmeste måneden, så vi orker ikke det i tillegg. Men i løpet av oktober/november blir det forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. august 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Så morro!!! For hvilken artist da?? ← ''''''''''''''''''. Han skal lanseres i flere land nå.. Så det kan bli MTV video..... *superstolt* Kult å være med i musikkvideo da!! Ang. prøving, så har ikke vi begynt på noe utredning enda. Vi drøyer det en måneds tid, det er litt mye som skjer nærmeste måneden, så vi orker ikke det i tillegg. Men i løpet av oktober/november blir det forhåpentligvis ← Aha, skjønner.. Lykke til når dere begynner da. Endret 31. august 2006 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. august 2006 #204 Del Skrevet 21. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. august 2006 #205 Del Skrevet 21. august 2006 Og det var det tydligvvis bare jeg som syns var kult...... ← Må lese det først da. Gratulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. august 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 21. august 2006 Må lese det først da. Gratulerer... ← Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. august 2006 #207 Del Skrevet 21. august 2006 Og jeg synes det er kjempekuult, men jeg har sovet helt siden du skrev det :hoppe: Kjendisjenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. august 2006 #208 Del Skrevet 21. august 2006 Grace-snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. august 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 21. august 2006 Har sovet jeg og.. Skal på jobb nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #210 Del Skrevet 21. august 2006 usj, jobb... jeg har heldigvis fri frem til fredag! Bortsett fra skole på onsdag og torsdag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. august 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 21. august 2006 :Gjesp: Jobber alene.... Kjedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #212 Del Skrevet 21. august 2006 Så bilder Må innrømme at jeg ikke visste helt hvem som var deg da, men det så da veldig bra ut uansett altså Musikkvideo blir kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. august 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 21. august 2006 Så bilder Må innrømme at jeg ikke visste helt hvem som var deg da, men det så da veldig bra ut uansett altså Musikkvideo blir kult!! ← Jeg har nørkt hår og store bollekinn, så når du vet det så finner du meg.. Står til høyre på de fleste bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 22. august 2006 #214 Del Skrevet 22. august 2006 Bollekinn du, pøh. *venter på Italia fortelling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. august 2006 #215 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg vil også se bilder! Kanskje jeg har urlen, hvis det ligger der det lå masse bilder? Rosin: Grace er den med det peneste håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. august 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 22. august 2006 :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp: Da har jeg jobbet mer eller mindre i 15/16 timer... God natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. august 2006 #217 Del Skrevet 22. august 2006 Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. august 2006 #218 Del Skrevet 22. august 2006 Nå må du ikke slite deg helt ut!? Jeg har akkurat kommet inn døra etter å ha brukt en time hjem fra jobb pga rushtrafikk. Det er hundre varmegrader ute og det eneste som kan få meg til å dra på vannaerobic som begynner om 2 timer, er lysten til å bade Så jeg tror jeg skal komme meg avgårde, selv om jeg er stupeferdig... Men først pizza (venter på at ovenen skal bli varm) og kanskje en bitteliten Sambo er på trening. Sov godt, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. august 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 22. august 2006 Da er jeg på jobb igjen, var godt å sove litt... Tror ikke jeg kan holde på som dette i lengden men det går greit.. Er bare denne uken det blir litt mye.. Skal på den andre jobben igjen i morgen tidlig, og i bursdag rett etter jobb så jeg håper å få snaket til meg litt søvn i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. august 2006 Forfatter #220 Del Skrevet 23. august 2006 Kjapt innom og oppdaterer. Må sjekke om Murmelmy eller Kverula har begynte å klekke Er på ekstra jobben min, har akkurat gjort meg ferdig med en stor jobb, så nå er jeg stolt av meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg