Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Kult å være med i musikkvideo da!! :hoppe:

Ang. prøving, så har ikke vi begynt på noe utredning enda. Vi drøyer det en måneds tid, det er litt mye som skjer nærmeste måneden, så vi orker ikke det i tillegg. Men i løpet av oktober/november blir det forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Så morro!!! For hvilken artist da??

''''''''''''''''''. Han skal lanseres i flere land nå..

Så det kan bli MTV video..... *superstolt*

:hoppe: Kult å være med i musikkvideo da!! :hoppe:

Ang. prøving, så har ikke vi begynt på noe utredning enda. Vi drøyer det en måneds tid, det er litt mye som skjer nærmeste måneden, så vi orker ikke det i tillegg. Men i løpet av oktober/november blir det forhåpentligvis :)

Aha, skjønner..

Lykke til når dere begynner da.

:)

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bilder :) Må innrømme at jeg ikke visste helt hvem som var deg da, men det så da veldig bra ut uansett altså :ler:

Musikkvideo blir kult!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilder :) Må innrømme at jeg ikke visste helt hvem som var deg da, men det så da veldig bra ut uansett altså :ler:

Musikkvideo blir kult!! :hoppe:

Jeg har nørkt hår og store bollekinn, så når du vet det så finner du meg.. Står til høyre på de fleste bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også se bilder! Kanskje jeg har urlen, hvis det ligger der det lå masse bilder?

Rosin: Grace er den med det peneste håret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:

Nå må du ikke slite deg helt ut!?

Jeg har akkurat kommet inn døra etter å ha brukt en time hjem fra jobb pga rushtrafikk. Det er hundre varmegrader ute og det eneste som kan få meg til å dra på vannaerobic som begynner om 2 timer, er lysten til å bade :lol: Så jeg tror jeg skal komme meg avgårde, selv om jeg er stupeferdig...

Men først pizza (venter på at ovenen skal bli varm) og kanskje en bitteliten :sove: Sambo er på trening.

Sov godt, du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på jobb igjen, var godt å sove litt...

:)

Tror ikke jeg kan holde på som dette i lengden men det går greit..

Er bare denne uken det blir litt mye..

Skal på den andre jobben igjen i morgen tidlig, og i bursdag rett etter jobb så jeg håper å få snaket til meg litt søvn i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innom og oppdaterer. Må sjekke om Murmelmy eller Kverula har begynte å klekke ;)

Er på ekstra jobben min, har akkurat gjort meg ferdig med en stor jobb, så nå er jeg stolt av meg selv.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...