Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Det var ei dame her som skrev at hun hadde sendt melding til en mann uten å få svar. Hun skrev "Hører jeg i fra han så er det greit, og hører jeg ingenting så er det også greit. Skulle bare ønske han kunne si i fra hvis han ikke ville ha kontakt." Nå viste det seg at denne mannen hadde fått nytt nummer, og at han etterhvert tok kontakt med henne... Jeg ble litt inspirert av den tråden, og bestemte meg for å lage en ny: Jeg sendte melding til en mann for en stund siden. Lurte på hvorfor han ikke svarte... Jeg tenkte mye på hvorfor han ikke svarte. Liker han meg ikke? Har han ikke lest meldingen? osv osv.. Etterhvert fant jeg ut at jeg hadde sendt til det gamle mobilnummeret hans. Da jeg sendte til det nye, fikk jeg svar ganske raskt. Jeg og mange andre satt på vorspiel hos en kompis. Nesten alle skulle vidre til en annen fest, mens to skulle møte et par gutter og være med de på fest. Begge var veldig betatte, og hadde reist langt og gjort mye for å kunne møte gutta. De sendte meldinger tidligere på dagen, men da treff-kvelden kom ble det stille. Gutta ga ikke et pip fra seg og tok ikke telefonen. Den ene jenta ble både trist og sint, mens den andre fortsatte å prøve å oppnå kontakt med den ene gutten. Det viste seg at de syntes jentene var helt på trynet og ville ikke ha mer kontakt, fikk jeg vite av en felles venn senere. Men det vet nok jentene fremdeles ikke noe om. Hvorfor ikke si i fra med en gang, isteden for å holde på sånn? Men for noen måneder siden rota jeg litt med en mann på fest. Jeg var ikke så veldig keen på han da, men fant etterhvert ut at han kanskje var en bra fyr. En venn av meg trodde at mannen hadde fått seg dame siden sist jeg så han, men var ikke sikker... Så jeg tok sjangsen og sendte melding. Uten å få svar... Vet ikke om han har lest den, om jeg har sendt til feil nummer, eller om han bare ikke er interessert. Et svar burde han i hvert fall sende hvis han har lest den synes jeg! Hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 ja..det synes jeg. helt klart! men det er veldig typisk gutter det der da. ENten er de for feige til å si fra om at de ikke er interressert, og derfor ikke svarer. Eller så er de bare tafatte og vinglete og klarer ikke å bestemme seg, og da kan det også ta ages før de (om de noensinne gjør det) svarer. Det er bare sånn gutterasen er det. Sinnsykt irriterende, men sånn er det dessverre!
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Klart han skulle svart. Det er da vanlig folkeskikk det? Om det så er at han har fått dame, så kunne han jo bare skrevet en takk for sist melding, det var hyggelig, men er nå i et forhod.. osv..
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Hvis du absolutt vil ha svar på en beskjed, så ring da! Skjønner meg ikke på folk som sender sms'er og så går og venter og venter på reaksjon. Jeg svarer ikke på alle sms'er jeg får, og skulle det være noen som er er litt "ubehagelige" (fra innpåslitne fyrer), så lar jeg ihvertfall være å svare. Ringer de, derimot, så kan jeg si at jeg ikke er interessert i kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Kjedelig for deg, ts. Håper det ordner seg slik du sikkert vil. Jeg har lært meg å nesten hate dette sms tullet. Møtte en fantastisk person en gang og under en periode jeg ikke trenger å prate om her, kunne jeg ikke ringe personen. Så da ble det til at jeg sente sms i steden for. Det blir for innviklet å forklare her, men jeg fant i hvert fall ut at det er vanskelig å si alt man egentlig vil si over sms. Du tror du trøster eller gjør en fin ting, men for den som mottar alt dette kansje det virker annerledes. Ikke er det sikkert man får muligheten til å forklare senere heller. Ang. spm. ditt, så ville det være naturlig å svare i de fleste tilfeller. Men man vet aldri. Kansje det er en grunn til at du ikke får svar med en gang? Håper det ordner seg
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Kan det være det at feilen ligger hos deg at han ikke vil svare?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Kan det være det at feilen ligger hos deg at han ikke vil svare? ← Inget dårlig poeng faktisk. Men det er dumt for begge om de egentlig liker hverandre og kun 1 part vet hva feilen er da. Ville være fint om han kunne sagt hva det var mener jeg.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Yeah right.....stå på ← Dårlig gjort å si sånt ovenfor trådstarter. Du er ikke han det gjelder så hva vet du om han bare har bytta telefonnummer? Kan vel hende det vel. Er ikke akkurat som det ikke har skjedd før?
Gjest Hun som fikk svar til slutt (ts Skrevet 1. august 2006 #12 Skrevet 1. august 2006 Det var ei dame her som skrev at hun hadde sendt melding til en mann uten å få svar. Hun skrev "Hører jeg i fra han så er det greit, og hører jeg ingenting så er det også greit. Skulle bare ønske han kunne si i fra hvis han ikke ville ha kontakt." Nå viste det seg at denne mannen hadde fått nytt nummer, og at han etterhvert tok kontakt med henne... Jeg ble litt inspirert av den tråden, og bestemte meg for å lage en ny: Jeg sendte melding til en mann for en stund siden. Lurte på hvorfor han ikke svarte... Jeg tenkte mye på hvorfor han ikke svarte. Liker han meg ikke? Har han ikke lest meldingen? osv osv.. Etterhvert fant jeg ut at jeg hadde sendt til det gamle mobilnummeret hans. Da jeg sendte til det nye, fikk jeg svar ganske raskt. Jeg og mange andre satt på vorspiel hos en kompis. Nesten alle skulle vidre til en annen fest, mens to skulle møte et par gutter og være med de på fest. Begge var veldig betatte, og hadde reist langt og gjort mye for å kunne møte gutta. De sendte meldinger tidligere på dagen, men da treff-kvelden kom ble det stille. Gutta ga ikke et pip fra seg og tok ikke telefonen. Den ene jenta ble både trist og sint, mens den andre fortsatte å prøve å oppnå kontakt med den ene gutten. Det viste seg at de syntes jentene var helt på trynet og ville ikke ha mer kontakt, fikk jeg vite av en felles venn senere. Men det vet nok jentene fremdeles ikke noe om. Hvorfor ikke si i fra med en gang, isteden for å holde på sånn? Men for noen måneder siden rota jeg litt med en mann på fest. Jeg var ikke så veldig keen på han da, men fant etterhvert ut at han kanskje var en bra fyr. En venn av meg trodde at mannen hadde fått seg dame siden sist jeg så han, men var ikke sikker... Så jeg tok sjangsen og sendte melding. Uten å få svar... Vet ikke om han har lest den, om jeg har sendt til feil nummer, eller om han bare ikke er interessert. Et svar burde han i hvert fall sende hvis han har lest den synes jeg! Hva synes dere? ← Hei. Meg her som ikke fikk svar, men som fikk svar til slutt. Vanskelig å si dette. Det er så lett å tenke negativt. Som i mitt tilfelle, hvor jeg ble "gal" etter 50 minutter, og hvor det viste seg at han også hadde fått nytt nr. Hvis kompisen din mener han har fått dame, kan det faktisk være noe i det. Men hvor lenge siden er det du sendte meldingen? Selv så tenkte jeg sånn: Får jeg ikke svar innen noen dager gir jeg opp tanken på han, men nå er jeg litt vel utålmodig, da. Venninner av meg og folk i tråden under her sa jo at han kunne vært på ferie. Uansett så er det veldig fint å kunne si i fra hvis man ikke ønsker kontakt, ja. Slik at man får en eventuell person ut av systemet. Ikke send han flere meldinger i allefall... Lykke til uansett.
Gjest Hun som fikk svar til slutt (ts Skrevet 1. august 2006 #13 Skrevet 1. august 2006 Hvis du absolutt vil ha svar på en beskjed, så ring da! Skjønner meg ikke på folk som sender sms'er og så går og venter og venter på reaksjon. Jeg svarer ikke på alle sms'er jeg får, og skulle det være noen som er er litt "ubehagelige" (fra innpåslitne fyrer), så lar jeg ihvertfall være å svare. Ringer de, derimot, så kan jeg si at jeg ikke er interessert i kontakt. ← Joda, enig, men ikke så lett for oss som er sjenerte.
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #14 Skrevet 1. august 2006 Joda, enig, men ikke så lett for oss som er sjenerte. ← Da er det kanskje lurt å trene litt på å ta kontakt? SMS = Short Messaging Service. Telefonen er imidlertid toveis i sanntid og forutsetter toveiskommunikasjon. Trenger man et svar, ringer man, og har du rota med en kar, så er det atskillig med intimt enn å snakke med han i telefonen.
Gjest Hun som fikk svar til slutt Skrevet 1. august 2006 #15 Skrevet 1. august 2006 Da er det kanskje lurt å trene litt på å ta kontakt? SMS = Short Messaging Service. Telefonen er imidlertid toveis i sanntid og forutsetter toveiskommunikasjon. Trenger man et svar, ringer man, og har du rota med en kar, så er det atskillig med intimt enn å snakke med han i telefonen. ← Hehe. Vel, han svarte da på sms tilbake, så jeg forstår ikke hva problemet skal være nå. Uansett. Jeg hadde ikke rotet med han, kun flørtet med han. Det var første gang jeg møtte han da og det føltes bedre for meg å sende han en sms. Tror aldri jeg kommer til å ringe han altså.
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #16 Skrevet 1. august 2006 Det er i ferd med å gå et lys opp for meg her: Du er ikke trådstarter... Men uansett: Det er lurt å trene på å ta en telefon i ny og ne. Telefon er nemlig et mye sikrere kommunikasjonsverktøy enn sms.
Gjest Hun som fikk svar til slutt Skrevet 1. august 2006 #17 Skrevet 1. august 2006 Det er i ferd med å gå et lys opp for meg her: Du er ikke trådstarter... Men uansett: Det er lurt å trene på å ta en telefon i ny og ne. Telefon er nemlig et mye sikrere kommunikasjonsverktøy enn sms. ← Det stemmer. Jeg er hun i den andre tråden i samme forum. Enig i at det å ringe er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå