Gå til innhold

Rynker ved smilelinjene i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*

Jeg er 32 år, røyker ikke og lever stort sett variert og sunt.

Jeg har omtrent ikke ru\ynker i ansiktet, men fra neserøttene og ned mot munnen (der man kan se to streker når man smiler), har jeg synlige streker/rynker når jeg har munnen i ro og ikke smiler (man kan jo ikke smile hele tiden...)

Jeg liker ikke denne utviklingen!

Finnes det noe jeg kan gjøre for å få dem mer usynlig? Ønsker ikke sprøyter og plastikk kirurgi...

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/213530-rynker-ved-smilelinjene-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er litt genetisk det der. Moder'n har bestandig vært glatt som ei "banræv" i ansiktet. Hun er nå snart 60 og for en 7-8 år siden kunne man begynne å ane linjer i ansiktet hennes.

Jeg er midten av 30 årene og har noen piiittesmå ved øyenkroken. Jeg røyker litt, drikker ikke så mye, men sover mye, drikker mye vann, spiser mye grønnsaker og får mye frisk luft. Tror det også har noe å si. Og ja, jeg gir huden (ansiktet spesielt) mye og god fuktighetskrem hver dag. Vasker ansiktet i reint vann på mårran. That's it....

Har ei venninne som er jevngammel med meg og hun sliter med det samme som du TS. Maaange streker og linjer i ansiktet. Men når man ser på hennes mor igjen, så kan man der også anta det er litt genetisk for mora til T. - min venninne - fikk OGSÅ rynker og linjer/streker i relativ ung alder.

Annonse

Gjest Gjest
Det har jeg også, og jeg er 19år. Det er nok ikke særlig uvanlig å få litt smilerynker når man har passert 30. Jeg tar det som et positivt tegn; at jeg har smilt så mye at det har grodd fast :)

Samme her. De "rynkene"(som egentlig er fine linjer) fikk jeg og da jeg var 18-19 år.

Gjest Gjest_Marianne_*
Jeg tror i hvertfall ikke det er bra å dvele for mye ved disse rynkene. Dette er en kamp vi alle taper uansett. Bortkastet energi!

Min familie har ikke mer rynker enn folk flest nei, og min mor har rynker fordi hun røyker (det gjør ikke jeg).

Jeg synes det er dumt, fordi jeg flørte ofte med yngre menn, og da er det kjipt at jeg har et par streker i ansiktet, selv når jeg ikke smiler... :tristbla:

Min familie har ikke mer rynker enn folk flest nei, og min mor har rynker fordi hun røyker (det gjør ikke jeg).

Jeg synes det er dumt, fordi jeg flørte ofte med yngre menn, og da er det kjipt at jeg har et par streker i ansiktet, selv når jeg ikke smiler... :tristbla:

Slapp av, en del yngre gutter digger "eldre" damer uansett! :sjarmor:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...