Gjest fluesmekker Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Spesielt rundt ankel og kne går det litt begge veier.
Malama Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Oppover. Bare oppover. Det blir vel mot hårene. (under armene tar jeg derimot både oppover og nedover, men der er jo beggedeler "met" og "mot" hårene samtidig, så... Og bikinilinj går litt i alle retninger. Men leggene barberer jeg bare oppover.) Men jeg trykka feil på avstemminga, og stemte "med", enda jeg mente "mot"... Endret 31. juli 2006 av Malama
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Oppover. Dvs mot. Men rundt bikinilinjen går det på alle veier.
Amanlis Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Mot hårene, ellers blir det ikke glatt. ← Signerer
Wonders Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er alltid livredd rundt ankelen og på kneskålen........ lager man kutt på disse stedene, blir de ekstra sårbare 4ever, Jeg la fra meg høvelen på dusjhylla, i det jeg tok av dusjhodet får å våte leggene, ja så fallt høvelen ned. Jeg tenkte ikke no spes over det, til jeg så alt blodet,,,,den hadde snitta opp kneet mitt , så fort at jeg ikke kjennte det. Har sår ennå, dette skjedde i mars!
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er alltid livredd rundt ankelen og på kneskålen........ lager man kutt på disse stedene, blir de ekstra sårbare 4ever, Jeg la fra meg høvelen på dusjhylla, i det jeg tok av dusjhodet får å våte leggene, ja så fallt høvelen ned. Jeg tenkte ikke no spes over det, til jeg så alt blodet,,,,den hadde snitta opp kneet mitt , så fort at jeg ikke kjennte det. Har sår ennå, dette skjedde i mars! ← Jeg haaaater kneskåla! Livredd for å komme borti den! Glad jeg ikke har mye hår der. Og det jeg har er lyst..
Gjest Virvel Skrevet 31. juli 2006 #13 Skrevet 31. juli 2006 Mot hårene, ellers blir det ikke glatt. ← Jepp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå