Cognizance Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Skal treffe ei jeg har kommet i kontakt med på et treffsted på nettet i morra. Jeg vet ikke hvordan ho ser ut, hvor ho kommer fra, hvordan personligheten hennes er, hvilke verdier ho har, hvor ho har vært og hvor ho skal i livet, men likevel lager jeg visuelle historier inni hodet mitt om framtida vår som par. Veldig veldig irriterende. Dette kommer mest sannsynlig til å bli en hyggelig kafétur og kansje flere etterhvert. Eller kansje ikke, umulig å vite, før i morra. Likevel skrur jeg meg selv opp, selv om jeg ikke vil. >< Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt de automatiske forhåpningene jeg danner meg hver gang jeg (kansje) blir kjent med ei ny kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Så spennende da! Jeg gjør akkurat som deg; spinner ville forhåpninger/fantasier om en jeg har truffet. Jeg ser ikke noe galt i det så lenge jeg ikke forteller den andre dette (han ville sikkert "fått hetta"!). Jeg har ikke tenkt å definere dette som "galt" for meg. Jeg ser i grunnen på det som nyttig bearbeidelse av informasjon du har om en annen, og om dere kan passe sammen. En tanke-/vurderingsprosess om du vil. Hvorfor skal man ikke gå og glede seg litt spent? Tross alt møtes dere vel med en liten undertone av "mulige kjærester", eller? Da bør man vel i det minste ha en åpen innstilling til muligheten av fellesskap og tiltrekning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Forhåpninger noe dritt ja, man lager seg det også blir man såå skuffet når det ikke skjer.. Det er en uting hos meg og alltid gjøre det og det er alltid like skuffende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvordan stemte forhåpningene med virkeligheten da Cognizance? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg gjør akkurat som deg; spinner ville forhåpninger/fantasier om en jeg har truffet. ← Det er noe annet å lage forhåpninger om noen man ikke har truffet, slik jeg gjør her. Voldsomt så mange nysgjerrige det er her da Det blei en hyggelig kafétur, og kansje flere etterhvert. Neppe noe romantikk på gang, men vi har mye til felles og mye å prate om, og jeg ønsker meg større nettverk. Så spørs det om ho synes det samme. Endret 31. juli 2006 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 31. juli 2006 #8 Del Skrevet 31. juli 2006 Var jo fint at det var koselig da. Venner er flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten over Skrevet 1. august 2006 #9 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg var nok litt upresis... jeg har truffet et par menn via internett, menn som jeg syntes var spennende å chatte med, men som jeg ikke hadde sett bilde av eller truffet på ordentlig. Var mye tankespinn der før vi møttes for å finne ut av hverandre. Det var det jeg mente. Så lenge et møte ikke er fullstendig kræsj, er det OK. Så får man se hva som skjer videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 2. august 2006 #10 Del Skrevet 2. august 2006 Det er jo fint å få nye venner også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 4. august 2006 #11 Del Skrevet 4. august 2006 Slikt som dette får meg straks til å tenke tilbake på en reklame som var for noen år siden om nettdating. Hvor den ene var en søt ung gutt som trodde han pratet med en søt jente, men i virkeligheten var en motorsykkel "dude" som var skallet, hadde kjempe mage og med et såpass sleskt smil rundt munnen at man kunne trekke sluttinger om hva han ville bruke denne nye søte kjæresten til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå