Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er den samme jenta som spiller Roxie, venninna til Sabrina? Jeg er helt :overrasket: Går det an at noen forandrer seg så utrolig mye? Satt og så på et teit "hollywoodprogram" som ramser opp mye teite såkalte fakta. Da de snakket om Punky Brewster måtte jeg se bort fra pc'en og følge med. Holdt på å dette av stolen jeg!

Er jeg utrolig treig eller dårlig på å se mennesker endre seg? Både jeg og sambo sitter her med stor øyne. Det går ikke an å forandre seg så mye! Dette må nesten være to ulike personer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det er samme person (Soleil Moon Frye). Synes ikke hun har forandret seg mer enn alle andre har fra de var barn til de ble voksne.

Skrevet
Er den samme jenta som spiller Roxie, venninna til Sabrina? Jeg er helt :overrasket: Går det an at noen forandrer seg så utrolig mye? Satt og så på et teit "hollywoodprogram" som ramser opp mye teite såkalte fakta. Da de snakket om Punky Brewster måtte jeg se bort fra pc'en og følge med. Holdt på å dette  av stolen jeg!

Er jeg utrolig treig eller dårlig på å se mennesker endre seg? Både jeg og sambo sitter her med stor øyne. Det går ikke an å forandre seg så mye! Dette må nesten være to ulike personer...

Jepp, det er henne.

Men har hun forandret seg sååå mye da? Syns hun er ganske lik jeg, bortsett fra at hun er voksen nå selvfølgelig...

Skrevet

Jeg visste ikke det, og ser egentlig ikke for meg likheten nå som jeg vet det heller... Skal se på Sabrina i morgen, for å sjekke.

Skrevet

Hun var med i en Friends episode, stemmer ikke det?

"The girl who hits Joey"??

Skrevet
Hun var med i en Friends episode, stemmer ikke det?

"The girl who hits Joey"??

:Nikke:

Skrevet

Jeg syntes hu også har forandra seg, men hu er jo ganske så sminka da...

Hos IMBD.com står hele karrieren hennes oppført..

Gjest gjest1
Skrevet

Joda, er hun det. Jeg ble ganske overrasket da jeg så det; hun har blitt en veldig pen jente

Skrevet

Husker jeg leste i Se & Hør (blæh!) for mange år siden at hun måtte ta en brystreduksjon tidlig i tenårene. Stakkars jente :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det måtte hun. Hun har en (sykdom?) som gjør at man får store bryster. Og hun fikk det ganske fort. De vise bildene fra den tiden på dette programmet, og det var nesten "pupper-over-natten". Forstår hun fjernet de, for i tillegg til helseplager med store bryster, så var hun jo ganske ung enda og hadde faktiskt større pupper en Pamela.

Skrevet

OJ!! Ble faktisk litt sjokkert jeg nå!! Men da jeg søkte bilder på google, så jeg jo at hun ikke var sååå ulik! Men det hadde jeg ikke gjettet uten å ha visst om det!

Ropte på mannen min ( :hoppe: ) og fortalte det hele, men han så aldri på Punky, og hadde ikke hørt om det en gang! Og det sjokkerte meg nesten mer!! :ler:

Skrevet

hæ?? hva spiller hun i nå? sabrina hva for noe?????

Skrevet

åååå heksen sabrina! herregud er det henne! hadde jeg ALDRI gjetta.. jeg så alltid på punky før.. jøsses!!!

Skrevet
(...) men han så aldri på Punky, og hadde ikke hørt om det en gang! Og det sjokkerte meg nesten mer!! :ler:

Samme her. Hvordan går det an å ikke ha hørt om Punky? :overrasket:

Skrevet

Mens vi snakker om Punky:

Husker han gamle mannen hun bodde hos. Det er jo samme skuespiller som sjefen i Politiskolen. Da jeg leste om han på imdb fant jeg ut at de faktisk driver og lager Politiskolen 8 nå, den kommer ut til neste år :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...