Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Hvordan skal skal vinen plasseres? I menyen? Som en egen drikke meny? Noen som har eksempler? Er ikke så flink på å skrive menyer fant jeg ut...
Sun Mei Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Vi skrev vinen som skulle til Forreten under forreten, den som var til Hovedretten under hovedretten osv.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Forrett Rekecocktail Hvitvin (navn, årgang) Hovedrett Kalvemedaljong Rødvin (navn, årstall) Dessert Iskake Dessertvin (navn, årstall)
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Det var det vi også endte opp med å skrive.. Men skrev ikke Rødvin: navn.. bare navnet på vinen og et par opplsyninger om den.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Det var det vi også endte opp med å skrive.. Men skrev ikke Rødvin: navn.. bare navnet på vinen og et par opplsyninger om den. ← Hehe, mente ikke at man skal skrive rødvin, var bare for å illustrere hva jeg mente
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Hehe, ok.. jeg lurte faktisk på om det burde stå på vår meny :D Bra jeg lot være da
foxie Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 men du kan også bare skrive alle rettene først og så skrive vinene tilslutt... feks: hvitvinsdampet lakserose med urtekrem serves på en seng av salat og smør stekt toast. ................... helstekt indrefilet.....bla bla..bla..bla ................... vaniljeparfait med bær ......... navnet på hvitvin feks og årstall....sancerre la roche.. 2004 .bla navnet på rødvin og årstall,stedsnavn evt dessertvin... slik ka man også gjøre det..
Gjest Cosmic Girl Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Vi har valgt å skrive i ca følgende oppsett: MENY Forrett * Hovedrett * Mellomrett * Dessert VINER Hvitvin * Rødvin * Dessertvin NATTMAT Nattmat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå