Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal snart ut å reise med fly, og har fått en katalog jeg kan bestille fra til hjemreisen. Vurderer å kjøpe Jean paul gaultier coffret for ca 300 kr...

Vet noen hvor mye ml parfyme det er i disse flaskene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mange flasker er det da? Hvis det er 4 stk så er det toppen 10 ml i hver tenker jeg... Jeg ville aldri kjøpt noe sånt!

Skrevet

Det er tre parfymeflasker og en annen dings,, en veldig fin halvkule med vann og dryssegreier i. sånn som er å se i pyntebutikker når det er jul som man rister på og så daler det ned.

Vet virkelig ingen noe om dette? :tristbla:

Skrevet
Hvor mange flasker er det da? Hvis det er 4 stk så er det toppen 10 ml i hver tenker jeg... Jeg ville aldri kjøpt noe sånt!

Jepp, det er bare miniatyrflasker i dette gavesettet.

Skrevet
Jepp, det er bare miniatyrflasker i dette gavesettet.

Trenger ikke være hjernekirurg for å skjønne det... :) Men hvor mye mililiter med parfyme er det på en flaske?

Skrevet

Det er ikke parfyme, men eau de toilette i disse flaskene, rundt regna 10ml som det er nevnt tidligere

Skrevet
Det er ikke parfyme, men eau de toilette i disse flaskene, rundt regna 10ml som det er nevnt tidligere

Er ikke eau de toilette og parfyme det samme?

Men det er så lite i hver flaske ja, trodde gjesten som skrev det bare kødda jeg...

Da er det ikke så billig som jeg trodde. Men det hadde vært kjekt med mange små forskjellige dufter som kanskje blir oppbrukt, enn en svær som jeg blir lei av før en hundredel av innholdet er sprayet på meg. :)

Det samme gjelder de vel de andre samlingene i katalogen også? Like lite parfyme, eller "eau de toilette" i f.eks CK sin eske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...